quote:Miscchien wel ja.
Op dinsdag 21 januari 2003 19:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik denk dat die topcompetitie ook wel voor de toppers van nut kan zijn. Weliswaar zoeken ze nu ook al de Belgische top op in de buitenlandse topwedstrijden, maar het zou mooi zijn als die wedstrijden worden ondergebracht in een soort klassement.
By the Way Het wegseizoen is weer van start gegaan met de Tour Down Under!!!
Uitslag rit 1:
1.Baden Cooke
2.Robbie McEwen
3.Luca Paolini
4.Julian Dean
5.Joaquin Rodriquez
6.Stuart O'Grady (Australisch Kampioen)
7.Dirk Reichl
8.Brett Aitkin
9.Mark Renshaw
10.Stefano Zanini
Is tevens de stand. Tom Boonen werd 14e.
Nog 4 etappes te gaan.
quote:Sinds wanneer rijdt Aitkin wegraces?
Op dinsdag 21 januari 2003 20:17 schreef Bartoli het volgende:[..]
Uitslag rit 1:
8.Brett Aitkin
quote:is niet echt een graadmeter, toch. meer aussiefest
Op dinsdag 21 januari 2003 20:17 schreef Bartoli het volgende:
By the Way Het wegseizoen is weer van start gegaan met de Tour Down Under!!!Uitslag rit 1:
1.Baden Cooke
2.Robbie McEwen
3.Luca Paolini
.....
Nog 4 etappes te gaan.
quote:De Ronde van de Middellandse Zee is over het algemeen de eerste echte graadmeter wie er vroeg in het seizoen in vorm is.
Op dinsdag 21 januari 2003 20:26 schreef dolle_hond het volgende:[..]
is niet echt een graadmeter, toch. meer aussiefest
Ik kan niet wachten tot de kop er weer echt af is met "Het Volk"
quote:Volgens mij ook alleen in Australie volgens mij is het voor de rest alleen maar op de baan.
Op dinsdag 21 januari 2003 20:23 schreef Leatherface het volgende:[..]
Sinds wanneer rijdt Aitkin wegraces?
quote:helemaal mee eens.
Op dinsdag 21 januari 2003 20:39 schreef Leatherface het volgende:[..]
De Ronde van de Middellandse Zee is over het algemeen de eerste echte graadmeter wie er vroeg in het seizoen in vorm is.
Ik kan niet wachten tot de kop er weer echt af is met "Het Volk"
Die wedstrijdjes Down Under zijn leuk, maar het zegt allemaal zo weinig.
quote:Als je hem kan winnen is het mooi meegenomen maar de meeste rijden alleen daar voor te trainen en om wedstrijdritme op te doen en zal pas echt beginnen eind Februari, begin Maart maar iedere overwinning is meegenomen.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wacht ook met spanning af op Het Volk.Die wedstrijdjes Down Under zijn leuk, maar het zegt allemaal zo weinig.
quote:training icm beetje vakantie. de aussies zijn bij familie en de anderen komen ook eens ergens anders.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:37 schreef Bartoli het volgende:[..]
Als je hem kan winnen is het mooi meegenomen maar de meeste rijden alleen daar voor te trainen en om wedstrijdritme op te doen en zal pas echt beginnen eind Februari, begin Maart maar iedere overwinning is meegenomen.
quote:Klopt ook wel.
Op woensdag 22 januari 2003 08:36 schreef dolle_hond het volgende:[..]
training icm beetje vakantie. de aussies zijn bij familie en de anderen komen ook eens ergens anders.
OHV is altijd leuk, zeker bij koud weer.
Sacchi won 2e rit en is tevens ook leider.
* Bartoli zegt Kijk ook op: http://members.lycos.nl/MarcoPinotti is een site over een italiaanse profwielrenner ( van Lampre ) die ik gemaakt heb voor hem. Ken die italiaan overigens persoonlijk.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:41 schreef Bartoli het volgende:
McEwen zijn motor begint ook weer te lopen en won zo de 3e rit in de TDU. En het was zijn 2e zege van het seizoen.
Sacchi blijft leider.* Bartoli zegt Kijk ook op: http://members.lycos.nl/MarcoPinotti is een site over een italiaanse profwielrenner ( van Lampre ) die ik gemaakt heb voor hem. Ken die italiaan overigens persoonlijk.
quote:
125th in the General Classification in the Vuelta
quote:Ik weet niet over wie je het hebt maar ik neem aan over die italiaan. Ja 125th in de Vuelta!!!
Op donderdag 23 januari 2003 18:34 schreef mitt het volgende:[..]
[..]
![]()
Doe jij het hem na???? dacht het niet. Lees ook verder de uitslagen zie je ook dat die wedstrijden wint of kort eindigt.
quote:Daar heb je helemaal gelijk in!!! Hij was toen 2e na Verbrugghe in 2001 in de 15e tourrit na Lavaur. Toen Rik met zijn zonnebril zat te piemelen.
Op donderdag 23 januari 2003 20:15 schreef Leatherface het volgende:
Van Pinotti staat me nog bij dat hij 2 jaar geleden in de Tour samen met Rik Verbrugghe ontsnapt was, maar in de sprint verloor
Als jullie misschien het verhaal willen horen hoe ik hem heb leren kennen en hoe het is gekomen dat ik een site over hem gebouwd heb dan laat het ff weten dan post ik de volgende keer het verhaal wel.
quote:Toe maar
Op donderdag 23 januari 2003 20:38 schreef Bartoli het volgende:[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!!! Hij was toen 2e na Verbrugghe in 2001 in de 15e tourrit na Lavaur. Toen Rik met zijn zonnebril zat te piemelen.
Als jullie misschien het verhaal willen horen hoe ik hem heb leren kennen en hoe het is gekomen dat ik een site over hem gebouwd heb dan laat het ff weten dan post ik de volgende keer het verhaal wel.
quote:Ja ik krijg namelijk van wielerploegen elk jaar fotomateriaal toegstuurd zo ook in 2001 van lampre, daar stonden dus de e-mail adressen van de renners bij. Toen Pinotti 2e werd in tourrit dacht ik zo ik ga die gasten van lampre eens mailen. Ik die gemaild kreeg ik alleen van Pinotti Reactie. En zo zijn we vanaf toen blijven mailen heb hem inmiddels al 1x in Nederland en 1x in Belgie ontmoet.
Op donderdag 23 januari 2003 20:48 schreef Leatherface het volgende:[..]
Toe maar
Zodoende!!!
Hij zit nu op trainingskamp in Toscane waarna die dit weekend reist naar Maleisie voor de Ronde van Langkawi die op 31 Janauri van start gaat.
quote:dat je dat nog weet. Ik heb alleen op die bril gelet.
Op donderdag 23 januari 2003 20:15 schreef Leatherface het volgende:
Van Pinotti staat me nog bij dat hij 2 jaar geleden in de Tour samen met Rik Verbrugghe ontsnapt was, maar in de sprint verloor
quote:Zijn van die details die wel eens in je achterhoofd blijven hangen, maar ik vergeet er ook altijd een hoop
Op donderdag 23 januari 2003 22:24 schreef dolle_hond het volgende:[..]
dat je dat nog weet. Ik heb alleen op die bril gelet.
quote:Kijk ja daarvoor naar wielrennen alleen voor de brillen!!! Kijk dan naar de brillen, fietsen en het fietsen op zich zelf.
Op donderdag 23 januari 2003 22:24 schreef dolle_hond het volgende:[..]
dat je dat nog weet. Ik heb alleen op die bril gelet.
quote:Morgen is de laatste rit in TDU!!! voordat het verder gaat naar qatar en Maleisie (ronde van Langkawi)
Op zaterdag 25 januari 2003 11:07 schreef Bartoli het volgende:
Caruso wint de 5e rit in australie en Astarloza wordt de nieuwe leider.
quote:En zo komen er steeds meer wedstrijden in exotische oorden. Ik geloof dat we er in de toekomst ook al de Ronde van Senegal bij krijgen
Op zaterdag 25 januari 2003 18:41 schreef Bartoli het volgende:[..]
Morgen is de laatste rit in TDU!!! voordat het verder gaat naar qatar en Maleisie (ronde van Langkawi)
quote:ja zoiets heb ik ook vernomen ja, volgens mij hebben ze ook plannen voor de R/V Afrika op de kalender te zetten.
Op zaterdag 25 januari 2003 18:45 schreef Leatherface het volgende:[..]
En zo komen er steeds meer wedstrijden in exotische oorden. Ik geloof dat we er in de toekomst ook al de Ronde van Senegal bij krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |