Zo ook een rukker gehad die z'n brommer op 't asfalt van een duinopgang zet terwijl ik naar boven rijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er verbaast me weinig meer, maar verhalen blijven vermakelijk.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo ook een rukker gehad die z'n brommer op 't asfalt van een duinopgang zet terwijl ik naar boven rijd.
'ja je rijd maar door het zand'
dan ga ik glijden en raak ik je scooter, als je 10 sec boven blijft staan ben ik weg kan je parkeren waar je wil
'kan je met een kruiwagen wel rijden dan amateur'
naja dat ging zo over en weer
ik ging rijden. uiteraard glijden. de geparkeerde scooter geraakt. die lag 20m lager midden op het strand
ja joh, waarom zou je vertrouwen op iemand die ervaring heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Mooi altijd, die grote bek over iets waar ze zelf geen flikker van kunnen.
En dan langer staan kibbelen dan het gekost zou hebben als ze gewoon even opzij gingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja joh, waarom zou je vertrouwen op iemand die ervaring heeft
iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan langer staan kibbelen dan het gekost zou hebben als ze gewoon even opzij gingen.
Stuiterballen kopen, daar ben jij wel handig meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ook. laat die ballen altijd vallen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stuiterballen kopen, daar ben jij wel handig mee
*maakt notitie*quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je glimlach en je ogen inzetten, zo ik heb gezegd.
Stuiterballen klinkt nogal dubbel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stuiterballen kopen, daar ben jij wel handig mee
uh jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alsof jij daarvoor een notitie nodig hebt.
En af en toe te pas en te onpas rollen met je ogen (lijkt alsof je niet in orde bent) maar vinden mannen sexy.quote:
Deze vertrouw ik niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En af en toe te pas en te onpas rollen met je ogen (lijkt alsof je niet in orde bent) maar vinden mannen sexy.
Schrijf dat er maar bij.
Nee tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel dat is hetzelfde als achteloos met een haarlok spelen.
En haar humor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je glimlach en je ogen inzetten, zo ik heb gezegd.
Ja niet te vaak doen maar zo af en toe, en je naar hem toebuigen met holle rug, armen bij elkaar en beide handen onder je kin.quote:
staat je oven aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme waarom is het in deze kamer nog 28 graden.
oh?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
misschien vind ik roelvinkje wel niet leuk
Ja dat kan ook natuurlijk maar als je er niet aan ruikt weet je ook niet of iets smaakt of niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
misschien vind ik roelvinkje wel niet leuk
MI van jou die aan de waslijn van een random dame loopt te sniftenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk maar als je er niet aan ruikt weet je ook niet of iets smaakt of niet.
Yep daarom, even sniffen en binnen 0,3 seconde weet je het.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
nou uitstraling heeft gelijk he. feromonen bepalen de aantrekkingskracht
Ja dus het kan. maar qua foto's is het een twijfelgeval wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep daarom, even sniffen en binnen 0,3 seconde weet je het.
Mmmmm dan kan het alleen maar tegenvallen denk ik of werkt dat niet zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus het kan. maar qua foto's is het een twijfelgeval wel.
gatverquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Zag net in de Lidl patat met vleessmaak.
ja heb 2 keer eerder gehad dat het opd e foto's niet zo was maar in real life wel. en dat laatste is ook zo ja. eigenlijk kan je er niet volledig op vertrouwenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmmm dan kan het alleen maar tegenvallen denk ik of werkt dat niet zo?
Maar ja je hebt ook mensen die gruwelijk fotogeniek zijn maar die de aantrekkingskracht in het echt hebben van een platgereden kikker.
waarom zou je dat nou weer makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja durf ik zelfs stoned niet te proberen haha.
Er is toch ook chips met baconsmaak? Waarom zou dit dan niet smaken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:59 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmmm dan kan het alleen maar tegenvallen denk ik of werkt dat niet zo?
Maar ja je hebt ook mensen die gruwelijk fotogeniek zijn maar die de aantrekkingskracht in het echt hebben van een platgereden kikker.
Iew..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Goeie taakverdelingquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Gergely staat te bbq'en in 36 graden en volle zonik zit binnen in het donker te wachten tot het eten klaar is
Ik heb voor vrouwen ook wel een stuk vlees met eventueel patatsmaak in de aanbieding.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Het was idd wachten op zo'n reactie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb voor vrouwen ook wel een stuk vlees met eventueel patatsmaak in de aanbieding.
Ik ben koning van de woordgrapquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
omg die woordgrappen in animal crossing
Word.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben koning van de woordgrap
Ik ga zo een oud-KSC-gebruik van stal halen hoorquote:
Een tv uit 1985?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:17 schreef Gruj0 het volgende:
Zoiets zou ik wel willen hebben
[ afbeelding ]
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:17 schreef Muck het volgende:
Als je maar niet denkt dat ik nu JeeSeetje ga zeggen
Kielhalen? Waterboarden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga zo een oud-KSC-gebruik van stal halen hoor
Een TV met een plat scherm uit 1985!quote:
wat dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:17 schreef Gruj0 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je kunt ook niet zomaar HaKaatje veranderenquote:
En Haagsie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar je kunt ook niet zomaar HaKaatje veranderen
koop danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:17 schreef Gruj0 het volgende:
[ afbeelding ]
Mja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een TV met een platte scherm uit 1985!Jij grappenmaker!
Het is een oude TV waar de beeldbuis uit gehaald is en een TFT monitor met computer in is gezet.
Waarom niet gewoon een raspberry bi of hdmi-computer on a stick ding achter een moderne platte tv plakken? Draait exact dezelfde mediaspeler..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een TV met een platte scherm uit 1985!Jij grappenmaker!
Het is een oude TV waar de beeldbuis uit gehaald is en een TFT monitor met computer in is gezet.
Vanwege de stijl.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een raspberry bi of hdmi-computer on a stick ding achter een moderne platte tv plakken? Draait exact dezelfde mediaspeler..
als ik hier een random kringloop binnen stap hb ik er zo 3quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is niet te koop. Zelf maken. Zie maar een onbeschadigde TV uit 1985 te krijgen.
Serieus?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik hier een random kringloop binnen stap hb ik er zo 3
Onbeschadigd ja?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik hier een random kringloop binnen stap hb ik er zo 3
Sorry schat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef Muck het volgende:
Maar waarom HaKaatje, waarķm?
Dit is nog erger dan mensen die hun UI veranderen
Whehequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja dat niet, maar goed. stukje hout is zo vervangen toch
Ik ben zelf gemaakt in 1985.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is niet te koop. Zelf maken. Zie maar een onbeschadigde TV uit 1985 te krijgen.
Vroeger toen producten nog gemaakt werden om gerepareerd te worden, geleverd werden incl schema's en héél lang meegingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is dan pas een kringloop.
Denk maar niet dat dat fineer zo eenvoudig is te overlappen dat het één geheel lijkt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja dat niet, maar goed. stukje hout is zo vervangen toch
hele paneel overnieuw fineren danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat fineer zo eenvoudig is te overlappen dat het één geheel lijkt.
Ik bedoelde geen vrouw maar een TV.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zelf gemaakt in 1985.
Niet plat.
Zeker niet onbeschadigd
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef Muck het volgende:
Maar waarom HaKaatje, waarķm?
Dit is nog erger dan mensen die hun UI veranderen
Finaal finerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hele paneel overnieuw fineren dan
Deze man weet!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vroeger toen producten nog gemaakt werden om gerepareerd te worden, geleverd werden incl schema's en héél lang meegingen.![]()
fineren is lang zo moeilijk niet als men denkt hoor.quote:
True, of Amarantha's wiet oproken. Dan lijkt de TV onbeschadigd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hele paneel overnieuw fineren dan
dit formaat paneeltjes fineren is zo simpel..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
True, of Amarantha's wiet oproken. Dan lijkt de TV onbeschadigd.
Dan vliegen er steeds roze olifantjes voor je beeld langs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
True, of Amarantha's wiet oproken. Dan lijkt de TV onbeschadigd.
Overigens is "niet plat" iets positiefs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zelf gemaakt in 1985.
Niet plat.
Zeker niet onbeschadigd
https://9gag.com/gag/a9n5jYWquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Amarrao a mi cintura bailando la noche entera
Alcanzarás la luna llevando este compás![]()
![]()
ok (D)Jodyquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Amarrao a mi cintura bailando la noche entera
Alcanzarás la luna llevando este compás![]()
![]()
Hoef ik ook niet op zoek naar zo'n door rokers vervuilde (S)NES uit retro doeleinden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vliegen er steeds roze olifantjes voor je beeld langs.
Bijnaquote:
Ik kan beter fileren, denk ik...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fineren is lang zo moeilijk niet als men denkt hoor.
probeer maar eens platen van 122 x 244 te fineren. dan praten we nog wel een keeren ja dat is niet per se @ jou hoor muck
Dat kan ik zondag wel weer eens doen...quote:
Wat een schatjesquote:
ja erg hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/aZywxqp
snap niet dat mensen het zķ ver laten komen.
Net als jij dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat ze dat maar niet horen. zeeeeer dodelijk
ooit eens bij RTL documentaire ofzo of hoe dat programma ook heette.. zaterdagavond om 23u was dat. altijd beetje van die harde docu'squote:
Maar ze is wel liefquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/aZywxqp
snap niet dat mensen het zķ ver laten komen.
Ik zie je al helemaal staan zo met een kipfiletje in je mond.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal staan zo met een kipfiletje in je mond.
Is dat de broer van Jean-Claude?quote:
Justin?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar ze is wel lief
Je t'adore! Just je t'adore!
In het koelschap bij de Appiequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal staan zo met een kipfiletje in je mond.
Genotquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat kan ik zondag wel weer eens doen...
Nee joh, zo staat ze pas als het kippetje goed en wel bereid is.quote:
Neeheeeeee, het is nu DJUUUUUUUUUUUUUUSTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
Haagsie Hebdo
Haagsoleon Bonaparte
Haagsie de Gaulle
Justine Heninquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neeheeeeee, het is nu DJUUUUUUUUUUUUUUSTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
Ik stop hem er djuust inquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neeheeeeee, het is nu DJUUUUUUUUUUUUUUSTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)wink-sint-willebrord Half kroket half bamihap.. wie zou hem proberen? Ik ben wel benieuwd.
Ja datquote:
Mensen die vrijwillig een bamihap nemen zijn al niet helemaal lekker in hun hoofd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)wink-sint-willebrord Half kroket half bamihap.. wie zou hem proberen? Ik ben wel benieuwd.
bamihapquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het de kroket of de bamihap gedeelte?
Het is niet mijn favoriet maar krijg het prima weg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig een bamihap nemen zijn al niet helemaal lekker in hun hoofd.
idd net zo'n lintwormen pakketjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig een bamihap nemen zijn al niet helemaal lekker in hun hoofd.
Klinkt als een kledderige bamischijfquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Godverquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd net zo'n lintwormen pakketje
wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt als een kledderige bamischijf![]()
Doe mij maar een kipchampignonkroket
Zeker als het in zo'n borrelmix zit dat je denk van oh lekker een bitterbal en neem je een hap en heb je van die kleffe slappe slierten in je mond hangenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd net zo'n lintwormen pakketje
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt als een kledderige bamischijf![]()
Doe mij maar een kipchampignonkroket
ja die incognito unitsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als het in zo'n borrelmix zit dat je denk van oh lekker een bitterbal en neem je een hap en heb je van die kleffe slappe slierten in je mond hangen
Lekker juistquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als het in zo'n borrelmix zit dat je denk van oh lekker een bitterbal en neem je een hap en heb je van die kleffe slappe slierten in je mond hangen
oud collega van me is als hobby kroketteur begonnen (was kok in een restaurant) en heeft nu een hoop volk in dienst om kroketten en bitterballen te draaienquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:53 schreef Amarantha het volgende:
https://krokettenkunst.nl/kroketten/ Deze man maakt zelf kroketten en zo fucking lekker.Allemaal smaken die je niet verwacht enz.
ja in zo'n mix zijn die snacks 't altijd net nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker juist![]()
De bitterballen uit zo'n mix zijn vaak een beetje mwah, dus een bamiballetje vind ik dan wel prima![]()
Zeker als ie een beetje pittig is
7 soorten kaaskrokettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:53 schreef Amarantha het volgende:
https://krokettenkunst.nl/kroketten/ Deze man maakt zelf kroketten en zo fucking lekker.Allemaal smaken die je niet verwacht enz.
Wij hebben het sowieso veel te vaak over eten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
wel bijzonder dat wij het z vaak over snacks kunnen hebben
Oh jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
Kaaspuckies & satéshots.. de borrelsnacks
https://www.buitenhuissnacks.nl/assortiment/kaaspuckiesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Bestaan kaaspucks nog eigenlijk?
Een watquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie wel eens een brieloempia gegeten?
Vaker dan in de CUL scquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
wel bijzonder dat wij het z vaak over snacks kunnen hebben
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Maar buitenhuis heet allang geen buitenhuis meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.buitenhuissnacks.nl/assortiment/kaaspuckies
sateshots heten tegenwoordig vlammetjes sate
ohquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar buitenhuis heet allang geen buitenhuis meer![]()
Bron: ze zitten hier op het industrieterrein
Nee, maar het klinkt geweldigquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
https://producten.makro.n(...)is-Kaaspuckies-800grquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar buitenhuis heet allang geen buitenhuis meer![]()
Bron: ze zitten hier op het industrieterrein
Nou verbazingwekkend lekker en dan met honingmosterdsausquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou van brie en ik hou van loempia's maar wat is dit? Lust ik dat?
Waar koop ik dit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou verbazingwekkend lekker en dan met honingmosterdsaus
jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt geweldig![]()
Een soort kaastengel maar dan met brie?![]()
Het halve dorp heeft als vakantiebaantje wel kaassoufflés ingepakt, denk ikquote:
Dat is echt verwarrendquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://producten.makro.n(...)is-Kaaspuckies-800gr
nou.. blijkbaar hanteren ze de merknaam buitenhuis nog wel
Das ook zo lekker jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Bij honingmosterdsaus moet ik aan broodje warme beenham denken.
Ja zo zit hier in de regio ook een heel bekende snoepjesfabriekquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Het halve dorp heeft als vakantiebaantje wel kaassoufflés ingepakt, denk ik
Xdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht ik maak hem niet
kutcamembert dan..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou verbazingwekkend lekker en dan met honingmosterdsaus
Gewoon wegschrapen met je tandenquote:
Oefffquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Bij honingmosterdsaus moet ik aan broodje warme beenham denken.
Maken ze kinderen blij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zo zit hier in de regio ook een heel bekende snoepjesfabriek
Wil je het niet verpesten voor mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'beenham' met piemelbrie en honingmosterdsaus
Morgen op de kaart bij de gestoorde Gerbilquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'beenham' met piemelbrie en honingmosterdsaus
ik vatte het slechts samenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je het niet verpesten voor mij.
Ik krijg nu ook gewoon schurft van alles met caramel zeezoutquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
Honingmosterd saus was ook ineens zo'n hype joh. Toen was alles ineens honing mosterd.
salade..
vlees...
condooms..
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook gewoon schurft van alles met caramel zeezout
Dat is echt heel raarquote:
ja iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook gewoon schurft van alles met caramel zeezout
Ik wil ook weer karameldingen zķnder zeezoutquote:
Maar dat ligt echt niet aan jou hoor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is echt heel raar![]()
Meestal verschrompelt alles als ik zoiets voorstel
Mijn favoriete chocolade (zie hierboven) is zonder zeezout.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil ook weer karameldingen zķnder zeezout
Ik vond die kleinere milkarepen met een hele hazelnoot en caramel erin echt geweldig, maar ik zie ze nooit meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik had nog stukje Milka caramel.(Zonder zeezout hehe)
Milka & Tuc was geweldigquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond die kleinere milkarepen met een hele hazelnoot en caramel erin echt geweldig, maar ik zie ze nooit meer
Mij niet gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
jaben benieuwd wat het volgende is..
vegan waarschijnlijk.
Oh is vriendin van mij ook dol op, zij koopt ze nu altijd in Duitsland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Milka & Tuc was geweldigJammer dat ze dat niet meer hebben
ik heb niks tegen vegan of vegetarisch eten.quote:
Oh ze bestaan nog wel dus?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh is vriendin van mij ook dol op, zij koopt ze nu altijd in Duitsland.
oh, die zag ik hier vanmiddag liggen volgens mij..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze proberen maar mijn Jumbo heeft hem niet.
Mja...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
jaben benieuwd wat het volgende is..
vegan waarschijnlijk.
Ja ik ga morgen wel even naar een andere Jumbo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh, die zag ik hier vanmiddag liggen volgens mij..
Oh jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Milka & Tuc was geweldigJammer dat ze dat niet meer hebben
Awwquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
Zag beagle al 20 minuten niet, ging net buiten kijken. ligt ie tegen de schutting aan waar ie door de schutting heen geaaid wordt door de kleindochter van de (andere, wel normale) buurvrouw
bij brookies moet ik aan luiers denken..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja...
Of moeilijke hybride dingen![]()
Brookie's (brownie cookies)
Cronuts (croissant donuts)
Kap eens ff. Verdommequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Deze lijkt me ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Die zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit tegen gekomen, dat ik weet...quote:
Het is de schuld van de Rabobankquote:
Ik weet precies wat je gezegd hebtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef Muck het volgende:
Één collega kende probleemwijken niet![]()
We hebben haar maar een middagje bijgespijkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |