abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194662492
Is er iemand die het seksspelletje 'Guess Who?' kent of al gespeeld heeft?

In de praktijk is het zo dat je eigen partner je bedpartners uit het verleden uitnodigt, hij of zij mag dus niet jaloers reageren op je verleden.
Je krijgt een blinddoek om en dan heb je seks met een persoon uit het verleden (waar je dus eerder de lakens mee hebt gedeeld). Bedoeling is om achteraf aan te geven wie het was.

Als je partner maar 3 of 4 partners heeft gehad is het makkelijk.
Je kan er extra uitdaging in steken door meerdere ex-bedpartners uit te nodigen en één voor één seks te hebben. Die moet ze dan ook nog eens in de juiste volgorde zetten.

---
Persoonlijk nog niet gespeeld omdat ik zelf niet weet hoe ik zou reageren. Ik heb wel wat schrik voor zo'n spel maar ik hoor bij een vriend (waarvan het koppel zeer ruimdenkend is) dat het de seks verbeterd heeft. Uiteindelijk hebben ze nog een trio gedaan met zijn meisje haar ex-vriend.
Cindy De Vuyst
pi_194662625
Laten de ex-en zich zomaar hier voor lenen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194662663
Bij mij zouden we niet kunnen klaverjassen
pi_194662670
Ik ken het spelletje via een vriend.
Hij had die kerel gevraagd om seks te hebben met haar als zijnde een spel waarin zij geblinddoekt werd maar van niets wist, achteraf moest ze zeggen om wie het ging.

Die dame had het blijkbaar wel correct geraden en beiden vonden het spannend, sinds die keer is hun seksleven er flink op vooruit gegaan.
Haar ex was vrijgezel en was dus wel bereid om dat te doen. Nu komen mijn kameraad en haar ex blijkbaar dus ook goed overeen want ze hebben enkele keren een trio gedaan.

Ik zei hem nog 'Jij bent goed gek', waarop hij antwoord 'Goeie gozer'.
Zijn vriendin geniet van de aandacht van 2 mannen. Maar moet wel zeggen dat het een koppel is dat vrij ruimdenkend is, ze praatten al een tijdje over parenclubs enz.

Hij zei, speel dat ook eens. Best altijd het vrouwtje laten beginnen :P (gaf hij als tip)
Maar ik weet het toch niet zo hoor.
Cindy De Vuyst
pi_194662687
Haha, dit is echt bullshit. Of ik leef in een ander universum, maar ik heb toch best een vrije seksuele moraal en meeste van mijn ex-en ook en mijn vrouw ook, maar no way dat dit in de praktijk zou kunnen _O-

Alsof je 10 van je ex-en en je vrouw zo gek krijgt hieraan mee te werken _O-

Ik hoor de telefoongesprekken al voor me :W
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194662701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
Haha, dit is echt bullshit. Of ik leef in een ander universum, maar ik heb toch best een vrije seksuele moraal en meeste van mijn ex-en ook en mijn vrouw ook, maar no way dat dit in de praktijk zou kunnen _O-

Jij sleurt er meteen 10 bij. Haha
Die vriend van mij had maar 1 ex van haar geregeld en ze had hem meteen geraden.

Maar om het moeilijk te maken kun je inderdaad met 10 werken. Alle namen + in volgorde :D
Cindy De Vuyst
pi_194662815
Goed verhaal
Lekker kort
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194662818
Alleen cucks vinden dit soort spelletjes prima.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:12:14 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_194662950
1 ex erbij en die moeten raden :D

"Ik heb een getal in mijn hoofd, het is precies 3. Jij mag raden!"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_194662998
Oke schat, met welke ex heb je nu sex?

Mijn rechterhand!

Ja, die was iets te makkelijk he ;(
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194663440
Never ever happened, ever.
pi_194663458
Waarom zou je dit willen
pi_194663529
ik vind dit wel een geinig spelletje. Zou dan graag zelf willen beginnen maar de uitdaging zal zitten in een ruimte te vinden die groot genoeg is
pi_194663531
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:44 schreef Fugue het volgende:
Waarom zou je dit willen
Ik zeg niet dat ik het wil hé
Een vriend van me zocht al een tijdje naar spanning en het is sex met een ex geworden.

Als je dan aan partnerruil doet of parenclubs bezoekt, kan ik me voorstellen dat je een ex uitnodigt. Daar is een verleden mee en je weet wel min of meer hoe en wat.
Alleen die dame wist van niets :')

Heeft in zijn geval goed uitgepakt. Voor hetzelfde geld vis je er de creep uit die haar maandenlang heeft gestalkt (na een one-night-stand) en maar al te graag zonder haar medeweten wil klaarkomen in haar met goedkeurend oog van haar huidige partner.
Cindy De Vuyst
pi_194663575
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:49 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het wil hé
Een vriend van me zocht al een tijdje naar spanning en het is sex met een ex geworden.
Of jij, of die vriend van je liegt dat hij barst.
pi_194663595
“Een vriend” :')

Je bent zelf ook zo geschift als wat anders
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 15:14:03 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194663897
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

Dit ja. Toen ik de OP las dacht ik "wtf am I reading :{ "

En dan nog, ik zou geen sex met m'n exen meer willen :{
pi_194665324
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 15:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit ja. Toen ik de OP las dacht ik "wtf am I reading :{ "

En dan nog, ik zou geen sex met m'n exen meer willen :{
Waren ze zo slecht?
Ik heb trouwens ook een ex die er wel wat van kende. Mocht ik die opnieuw neuken ~O>
Cindy De Vuyst
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:07:50 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194666325
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:00 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Waren ze zo slecht?
Ik heb trouwens ook een ex die er wel wat van kende. Mocht ik die opnieuw neuken ~O>
Nee, maar ik heb alleen seks met iemand waar ik gevoelens voor heb en dat heb ik bij m'n exen zeer zeker niet meer :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')