ja true.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt opzich mee. Heb niet echt klachten, maar als zorgmedewerker wil je niet besmet in het ziekenhuis rond blijven lopen. Dus meer voor de zekerheid.
Verstandig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt opzich mee. Heb niet echt klachten, maar als zorgmedewerker wil je niet besmet in het ziekenhuis rond blijven lopen. Dus meer voor de zekerheid.
Bedoel je niet de wasstraat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ben afgelopen dinsdag door de teststraat gegaan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoel je niet de wasstraat?
En hoe vond je het?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef Justin_Case het volgende:
definieer "misschien".quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Die rus die misschien vergiftigd is mag nu het ziekenhuis niet uit
Kreeg te horen dat in Den Haag pas plek was vandaagquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nu ook westeinde erbij. alhoewel met auto moet je misscxhien idd naar nootdorp
Seropositiefquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags is altijd positief, dus ik ben benieuwd naar de uitslag.
in welke stad?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
Ik krijg straks een bezoeker en ik heb geen idee waar ik naartoe zal gaan voor een leuk terrasje in de stad
Had je klachten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet zeker dat die vergifigd is toch:p
Tom breugeldijk was gisteren bij jinekquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kreeg te horen dat in Den Haag pas plek was vandaag
Het was voor mijn vriendin trouwens,niet voor mij.
Mijn vriendin vond het behoorlijk onaangenaam, vooral dat ding in je neus.quote:
Mijn vriendin had klachten ja. Hoesten, verkouden en zere keel. Maar geen corona.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had je klachten?
Resultaat negatief?
Haha ja dat heb ik gezien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tom breugeldijk was gisteren bij jinek
voor elke lichaamsopening moet een eerste keer zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond het behoorlijk onaangenaam, vooral dat ding in je neus.
Die komt er niet levend uit hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Die rus die misschien vergiftigd is mag nu het ziekenhuis niet uit
Amsterdamquote:
Hou je dan ook in. Er is een plek en tijd voor alles.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond het behoorlijk onaangenaam, vooral dat ding in je neus.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor elke lichaamsopening moet een eerste keer zijn
Gewoon rustaaaag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je dan ook in. Er is een plek en tijd voor alles.
Gast.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh jee mondkapjesreservaat daar hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Het moet in het centrum zijn en daar kom ik eigenlijk nooit.
Maar er schiet me nu iets te binnen
is toch absurdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die komt er niet levend uit hoor.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit niet de eerste keer is dat je zoiets tegen Haags_Justin_Kees zegt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit niet de eerste keer is dat je zoiets tegen Haags_Justin_Kees zegt.
Grote vent. Broek op en klaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
OP trouwens meegepakt
@:dr_flash check dit
Het valt wel mee eigenlijk, Kalverstraat, Albert Cuyp en een of ander plein in West. Kom op al die plekken nooit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jee mondkapjesreservaat daar he
wat voor oordopjes wil je dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
hebben ze tegenwoordig echt alleen nog maar in ear oordopjes te koop?
Het is maar net wat die wang daar komt doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En niet een wang op je kut ...
...
Ordinair mens ben je toch ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En niet een wang op je kut ...
...
Mag ik hem uitduwen?quote:
Ja zoals die apple dingen. Die niet je oor penetreren. Vind nu ditquote:
Nee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
hebben ze tegenwoordig echt alleen nog maar in ear oordopjes te koop?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is maar net wat die wang daar komt doen.
Sorry UitStralingquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ordinair mens ben je toch ook
maar moet wel weer draadloos zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoals die apple dingen. Die niet je oor penetreren. Vind nu dit
https://www.bol.com/nl/p/(...)kSHkvpAaAmofEALw_wcB
Telkens als ik Dr. Sarah Lee zie, weet ik dat ik een verkeerd beroep gekozen hebquote:
Zit dit een beetje mezelf voor te stellen, waar blijft de neus dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is maar net wat die wang daar komt doen.
Nee want het is nog een baby zeg maar, moet je even paar dagen wachten.quote:
nou nee maar bedraag zie ik e alleen met zon uitsteeksel. Ik probeer ze net die bij de telefoon kwamen en en vind het echt heel naar zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar moet wel weer draadloos zijn?
Dat is goed. Vandaag gaat toch niet meer lukken. Zullen we zondag inplannen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want het is nog een baby zeg maar, moet je even paar dagen wachten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is goed. Vandaag gaat toch niet meer lukken. Zullen we zondag inplannen?
Weet niet of hij dan al goed door is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is goed. Vandaag gaat toch niet meer lukken. Zullen we zondag inplannen?
What's up, doc?quote:
Is dat die 'pimple popper'?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Telkens als ik Dr. Sarah Lee zie, weet ik dat ik een verkeerd beroep gekozen heb
Teken het maar!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit dit een beetje mezelf voor te stellen, waar blijft de neus dan?
nou ja is het de rechter of linker wang?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit dit een beetje mezelf voor te stellen, waar blijft de neus dan?
mijn ervaring is dat je dan vooral bij het vrouwelijk geslacht moet wezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:00 schreef Amarantha het volgende:
Had ik maar een vriend die pukkels uitknijpen als hobby heeft.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is dat die 'pimple popper'?![]()
Walgelijk, ik snap niet dat je het kunt.
Anatomisch maakt dit niets uit, ja of de vrouw in kwestie moet maar een been hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja is het de rechter of linker wang?
Heeft ze niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe liggen de benen van de vrouw van wie die vagina is?
Die moeten we niet uitsluitenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatomisch maakt dit niets uit, ja of de vrouw in kwestie moet maar een been hebben.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
baron van mevrouw de bolle, aartsbisschop van de Brugse heilige bloed processie
Hydraulische lift.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe komt ze dan bij het fornuis?
Het is een heel modern huishouden waarbij meerdere manslaven haar verzorgen en haar alle zorg uit handen nemen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe komt ze dan bij het fornuis?
Heb je eindelijk een keer gelukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor net dat ze geen benen heeft, misschien eentje die niet hard weg rent dan
Dit begint een raar verhaal te worden, ze heeft wel armen en spreekt Nederlands?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is een heel modern huishouden waarbij meerdere manslaven haar verzorgen en haar alle zorg uit handen nemen.
*zoekt op beenloze vrouw, dat ik daar zelf niet eerder aan gedacht heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een keer geluk
Ze spreekt vloeiend Nederlands en een aardig mondje over de grens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit begint een raar verhaal te worden, ze heeft wel armen en spreekt Nederlands?
Het is een beetje walgelijk, maar tegelijk ook heel bevredigend als je ziet hoe zo'n enorme mee-eter uit zijn natuurlijke habitat wordt weggeruktquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, maar wát is er nou zo leuk aan dan?
Volgens mij zijn de puisten en de beenloze vrouw niet perse gerelateerd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben de draad kwijt.. beenloze vrouw die puisten uitknijpt?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is een beetje walgelijk, maar tegelijk ook heel bevredigend als je ziet hoe zo'n enorme mee-eter uit zijn natuurlijke habitat wordt weggerukt
Komt ze uit Limburg?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze spreekt vloeiend Nederlands en een aardig mondje over de grens.
Ze heeft ook armen.
Schieters.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is een beetje walgelijk, maar tegelijk ook heel bevredigend als je ziet hoe zo'n enorme mee-eter uit zijn natuurlijke habitat wordt weggerukt
Oh, ik viel halverwege het gesprek binnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de puisten en de beenloze vrouw niet perse gerelateerd.
Die beenloze vrouw is ook een beetje langs mij door gegaan. En dat is op zich best knap zo zonder benen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:06 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die beenloze vrouw is ook een beetje langs mij door gegaan. En dat is op zich best knap zo zonder benen.
Ouwe puisten met hard geworden inhoud zijn ook altijd interessant.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die beenloze vrouw is ook een beetje langs mij door gegaan. En dat is op zich best knap zo zonder benen.
dit begreep ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:06 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouwe puisten met hard geworden inhoud zijn ook altijd interessant.
Iew wat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouwe puisten met hard geworden inhoud zijn ook altijd interessant.
Dan kan ze vast goed op haar handen dansen, ik ga op zoek naar een kort rokje met glitters voor haar......of is dat raar als ze geen benen heeft?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, uit Vegas.
Maar dat zijn details.
Wordt vanzelf hard en crusty als je het lang laat sudderen. En dan krijg je zo ongeveer stenen.quote:
Ze is meer van de rompertjes in rood of goud velours.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kan ze vast goed op haar handen dansen, ik ga op zoek naar een kort rokje met glitters voor haar......of is dat raar als ze geen benen heeft?
Huuuuquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had ooit een beestje in mn oor zitten uit zuid Korea
was gestoven en wilde er niet zomaar uit
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Daar heb je apparatuur voor nodig neem ik aanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt vanzelf hard en crusty als je het lang laat sudderen. En dan krijg je zo ongeveer stenen.
* IJsdraakje is ook fan van Pimple Popper
Ho, niemand heeft het woord vagina in de mond genomen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:13 schreef Gruj0 het volgende:
Ik snap er ook niks van. Iemand die puisten uitknijpt een vrouw zonder benen en vagina.
Mwah, het meeste gaat met zo'n comodonenlepel. Letterlijk uitlepelen dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heb je apparatuur voor nodig neem ik aan
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Een mesjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heb je apparatuur voor nodig neem ik aan
Sterker nog, die had ze expliciet wél. Wang er tegenaan enzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho, niemand heeft het woord vagina in de mond genomen.
Ik zei alleen dat ze geen benen had.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het meeste gaat met zo'n comodonenlepel. Letterlijk uitlepelen dus.
Ah!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah!
nu weet ik waar dat ding voor is wat in mn operatiesetje zit
is er met vrij krachtig uit spuiten in z'n geheel uitgekomen haha.. was een vliegdier van zo'n centimeterquote:
hoe sta jij tegenover teennagels?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt vanzelf hard en crusty als je het lang laat sudderen. En dan krijg je zo ongeveer stenen.
* IJsdraakje is ook fan van Pimple Popper
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is er met vrij krachtig uit spuiten in z'n geheel uitgekomen haha.. was een vliegdier van zo'n centimeter
Is het geen aapje?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is meer van de rompertjes in rood of goud velours.
Vrij neutraal eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe sta jij tegenover teennagels?
ben je bekend met het youtube kanaal van "the toe bro"?quote:
Ik las condoomlepel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
Mentioned iemand me even als dit gesprek over is en ik weer zonder kokhalzen mee kan lezen? Bvd.
OMG! Wat doet hij dan!?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je bekend met het youtube kanaal van "the toe bro"?
Nope. Ik zit eerlijk gezegd meer in een ander hoekje als ik ga youtuben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je bekend met het youtube kanaal van "the toe bro"?
Weet je zeker dat je het wil weten?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Heb wel eens een toeriste gehad met een bult op haar schouder, zij knijpen als een malle maar niets, werd iedere dag wat groter dus wij samen naar een lokale arts in Laos maar die sprak geen woord Engels, toen hij een spinnetje tekende op een vel papier heeft dat meisje een uur lang lopen gillen.
Ik dacht even dat ik gek was geworden en er woorden bij verzon. Niet dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho, niemand heeft het woord vagina in de mond genomen.
Ik zei alleen dat ze geen benen had.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe liggen de benen van de vrouw van wie die vagina is?
Nee, ik heb hem even opgezocht en ik denk dat ik het al weetquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het wil weten?
Oh wauw. Just wauw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het wil weten?
Oja kut.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik gek was geworden en er woorden bij verzon. Niet dus.
[..]
echt hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh wauw. Just wauw.
Echt intrigerend waar mensen mee rond blijven lopen.En dan is dit nog een Canadees.
k zou er gelijk een einde aan makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Heb wel eens een toeriste gehad met een bult op haar schouder, zij knijpen als een malle maar niets, werd iedere dag wat groter dus wij samen naar een lokale arts in Laos maar die sprak geen woord Engels, toen hij een spinnetje tekende op een vel papier heeft dat meisje een uur lang lopen gillen.
Van 'Muricans snap ik de logica erachter nog wel, daarom vind ik pimple popper goed bezig (gratis behandeling in ruil voor het (evt. anoniem) op youtube zetten). Maar Canada?quote:
Dat is een beetje drastisch, vind je niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zou er gelijk een einde aan maken
Ik ken je nog geen 24 uur maar wil je erover praten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd beschuldigd door jullie.Ontereckt.
Ik schaamde me een beetje want ik was dolblij dat ik haar bult niet had.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijkduin?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een spin onder huid is drastischquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is een beetje drastisch, vind je niet?
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een spin onder huid is drastisch
Die bult was bijna zo groot als een bitterbal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een spin onder huid is drastisch
Klinkt plausibel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar ik denk niet dat het 1 spin was.
Waarschijnlijk had 1 spin eitjes gelegd en is die bult een nest van enkele honderden spinnetjes.
dit is nog veel ergerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar ik denk niet dat het 1 spin was.
Waarschijnlijk had 1 spin eitjes gelegd en is die bult een nest van enkele honderden spinnetjes.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bult was bijna zo groot als een bitterbal.
Zal in Nederland niet snel voorkomen. Alleen in ranzige oorden zoals Thailandquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal in Nederland niet snel voorkomen. Alleen in ranzige oorden zoals Thailand
Huehuequote:
Dit was inderdaad net over de grens met Thailand in Laos maar goed dat is zowat dezelfde flora en fauna als het zuiden van Thailand, zuiden zitten nog gekkere beesten eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal in Nederland niet snel voorkomen. Alleen in ranzige oorden zoals Thailand
haags_incase is genderneutraal dus dan ben je sowieso biquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Is Justin nu de enige homo in Foqueville?
Moeten we nu een homobar voor 'm bouwen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Is Justin nu de enige homo in Foqueville?
Lijkt me wel zo netjes en sociaal, hebben we ook al een winkel die lederen kleding verkoopt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we nu een homobar voor 'm bouwen?
coronel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Ben echt een beetje verliefd op Tom.
We hebben een Walmart, die verkoopt allesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo netjes en sociaal, hebben we ook al een winkel die lederen kleding verkoopt?
geen boompjes dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beugelsdijk![]()
Hij was gister bij jinek
En hij ook op jou?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Ben echt een beetje verliefd op Tom.
Dat ik iets graag in mijn mond stop wil nog niet zeggen dat ik er verliefd op ben..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen is toch verliefd op bitterballen
Chéz Justin_Keesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we nu een homobar voor 'm bouwen?
Ik heb er gister 7 als lunch gegetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen is toch verliefd op bitterballen
Ben je een gecertificeerd psych?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken je nog geen 24 uur maar wil je erover praten?
Misschien vindt Kees dit helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof je alleen in Kees mag..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof je alleen in Kees mag..
denk eerder dat ze niet weet wie bola isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bitter weet wie Tom Coronel is. Misschien is dat maar beter ook.
Erik Bola aka E. Bola?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk eerder dat ze niet weet wie bola is
Iedereen houdt toch van Tom Bola?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er gister 7 als lunch gegeten
Das toch die coureur?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bitter weet wie Tom Coronel is. Misschien is dat maar beter ook.
kloptquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nu moar macht over de kantoortv, zal ik op vreemde tijden vreemde liedjes aangooien?
Waarom alleen op vreemde tijden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nu moar macht over de kantoortv, zal ik op vreemde tijden vreemde liedjes aangooien?
Anders gaan ze het verwachten.quote:
Ik heb echt een goeie collectie wansmaak.quote:
wansmaak is ook smaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb echt een goeie collectie wansmaak.
Feuerschwanz klinkt als een vrij nare soaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze is ook mooi:
Al kende ik de cover eerder:
Jep.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Feuerschwanz klinkt als een vrij nare soa
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Feuerschwanz klinkt als een vrij nare soa
Denk dat er weinig mensen zijn die niet knorrig zijn wegens een of ander covidshitzooiannulering.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Al klinken ze wel geinig als een "als ik er toch ben" festivalbandje. Hopelijk volgend jaar.
* IJsdraakje is nog steeds knorrig door festival moeten missen
True, het is vooral dat ik het mezelf inwrijf door de bands aan te zetten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen zijn die niet knorrig zijn wegens een of ander covidshitzooiannulering.
Te laat, ik heb net 2 stroopwafels opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:28 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Das toch geen lunchquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Te laat, ik heb net 2 stroopwafels op
Klopt, maar het zorgt er wel voor dat ik het nog een uurtje vol houdt tot er wel lunch is.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:28 schreef Justin_Case het volgende:
Hoax, dat kan Haags alleen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:28 schreef Justin_Case het volgende:
Mja OK. Ik zit ook steeds te kijken wanneer Singapore Airlines weer met een first class gaat vliegenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, het is vooral dat ik het mezelf inwrijf door de bands aan te zetten.
Ik moest gisteren wel lachen om een mailtje, zou 18 oktober de halve marathon gaan lopen in Amsterdam en die zouden úiterlijk de 20e laten weten hoe en wat. Gisteren dus mail, "ja, we hebben eigenlijk geen idee nog".quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja OK. Ik zit ook steeds te kijken wanneer Singapore Airlines weer met een first class gaat vliegen
Voor het geval dat boeiend is: niet voor feb 2021 is het laatste nieuws.
Klopt, zo'n 700.000 posts zijn automatisch geplaatst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een bot, let maar eens op de tijden.
De grote 1 tot 2 meter afstand marathonquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel lachen om een mailtje, zou 18 oktober de halve marathon gaan lopen in Amsterdam en die zouden úiterlijk de 20e laten weten hoe en wat. Gisteren dus mail, "ja, we hebben eigenlijk geen idee nog".
Verrassend wel.
Ben jij ook een bot?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een bot, let maar eens op de tijden.
Dat is nog heeft meest vervelende. Alles start wel weer een beetje op, maar je kunt eigenlijk nog niks echt plannenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel lachen om een mailtje, zou 18 oktober de halve marathon gaan lopen in Amsterdam en die zouden úiterlijk de 20e laten weten hoe en wat. Gisteren dus mail, "ja, we hebben eigenlijk geen idee nog".
Verrassend wel.
Ik ga er voorlopig van uit dat ik in oktober een HM zou moeten kunnen lopen, maar dat zal dan een eigen rondje zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
De grote 1 tot 2 meter afstand marathon
Jep. Ik train ook maar braaf door, want hey, die ene procent kans op doorgaan...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is nog heeft meest vervelende. Alles start wel weer een beetje op, maar je kunt eigenlijk nog niks echt plannen
Koelen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n been zo ongelofelijk hard aan de punt van m'n voeteneind gestoten. Het is gewoon niet leuk zo pijnlijk.
Regale us with, Comrade, your account of how a ham sandwich saved you from a mysterious cult in the darkest caves of Peru.quote:
Heb je geen vet op je benen dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n been zo ongelofelijk hard aan de punt van m'n voeteneind gestoten. Het is gewoon niet leuk zo pijnlijk.
Sterkte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
De mijne is niet opgezet op 't moment, helaas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:38 schreef Karzai het volgende:
Zere voeten, mag ik even in de hangmat?
Godverdommequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Regale us with, Comrade, your account of how a ham sandwich saved you from a mysterious cult in the darkest caves of Peru.
Wat lees ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Regale us with, Comrade, your account of how a ham sandwich saved you from a mysterious cult in the darkest caves of Peru.
One flew over the Fogelnest..quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://botwiki.org/bot/botmunchausen/
Ik zal de olifantenpoten tijdens een zwangerschap nooit vergeten. Halleluja, bijna 6 maten grotere schoenen nodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne is niet opgezet op 't moment, helaas.
Nee ik ben een appeltje. Vetschort en onderkin maar geen putjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen vet op je benen dan?
Daar hoef ik niet zwanger voor te zijn helaas, maar het ging over de hangmat, niet de voeten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zal de olifantenpoten tijdens een zwangerschap nooit vergeten. Halleluja, bijna 6 maten grotere schoenen nodig.
Ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet zwanger voor te zijn helaas, maar het ging over de hangmat, niet de voeten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan kan je deze vast ook waarderen:
[ afbeelding ]
https://inspirobot.me/
Hier kan ik wel wat meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://botwiki.org/bot/botmunchausen/
No shit Sherlockquote:
Wanneer bedacht de melk dat hij met wat goede wil en doorzettingsvermogen ook kaas kon worden.quote:
Je speelt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
animal crossing is stiekem best verslavend
Waarschijnlijk zo ongeveer op zondag 22 maart 2015 @ 10:03.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer bedacht de melk dat hij met wat goede wil en doorzettingsvermogen ook kaas kon worden.
"banaan"quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:50 schreef Justin_Case het volgende:
Er ligt hier een banaan heel lief naar mij te kijken.
Goeie kromming voor de juiste plekjes?quote:
Ehm...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie kromming voor de juiste plekjes?
Wat voorn plekjes?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie kromming voor de juiste plekjes?
Als je voeten maar bij de les blijven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn hoofd heeft al weekend geloof ik.
Hangt van de ontvanger af, I guess.quote:
Hebben we het nu weer over puisten, ja hč?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van de ontvanger af, I guess.
Ik ben verpest door Buda.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we het nu weer over puisten, ja hč?
Fuuuuuuquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:06 schreef kwiwi het volgende:
Noooo geen lunch in huis en geen tijd om naar de supermarkt te gaan tot 15:30
Mijn broodje is net gearriveerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:06 schreef kwiwi het volgende:
Noooo geen lunch in huis en geen tijd om naar de supermarkt te gaan tot 15:30
Ik had er ook niet op gerekend, dus ik heb ook nog bammetjes bij mequote:
Sociaal doen. Brr.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ah fijn, ik mag om half drie weg![]()
HEEL even rust voordat ik meteen vanavond alweer naar sociale verplichtingen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |