ja true.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt opzich mee. Heb niet echt klachten, maar als zorgmedewerker wil je niet besmet in het ziekenhuis rond blijven lopen. Dus meer voor de zekerheid.
Verstandig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt opzich mee. Heb niet echt klachten, maar als zorgmedewerker wil je niet besmet in het ziekenhuis rond blijven lopen. Dus meer voor de zekerheid.
Bedoel je niet de wasstraat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ben afgelopen dinsdag door de teststraat gegaan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoel je niet de wasstraat?
En hoe vond je het?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef Justin_Case het volgende:
definieer "misschien".quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Die rus die misschien vergiftigd is mag nu het ziekenhuis niet uit
Kreeg te horen dat in Den Haag pas plek was vandaagquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nu ook westeinde erbij. alhoewel met auto moet je misscxhien idd naar nootdorp
Seropositiefquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags is altijd positief, dus ik ben benieuwd naar de uitslag.
in welke stad?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
Ik krijg straks een bezoeker en ik heb geen idee waar ik naartoe zal gaan voor een leuk terrasje in de stad
Had je klachten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:45 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet zeker dat die vergifigd is toch:p
Tom breugeldijk was gisteren bij jinekquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kreeg te horen dat in Den Haag pas plek was vandaag
Het was voor mijn vriendin trouwens,niet voor mij.
Mijn vriendin vond het behoorlijk onaangenaam, vooral dat ding in je neus.quote:
Mijn vriendin had klachten ja. Hoesten, verkouden en zere keel. Maar geen corona.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had je klachten?
Resultaat negatief?
Haha ja dat heb ik gezien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tom breugeldijk was gisteren bij jinek
voor elke lichaamsopening moet een eerste keer zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond het behoorlijk onaangenaam, vooral dat ding in je neus.
Die komt er niet levend uit hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Die rus die misschien vergiftigd is mag nu het ziekenhuis niet uit
Amsterdamquote:
Hou je dan ook in. Er is een plek en tijd voor alles.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond het behoorlijk onaangenaam, vooral dat ding in je neus.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor elke lichaamsopening moet een eerste keer zijn
Gewoon rustaaaag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je dan ook in. Er is een plek en tijd voor alles.
Gast.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh jee mondkapjesreservaat daar hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Het moet in het centrum zijn en daar kom ik eigenlijk nooit.
Maar er schiet me nu iets te binnen
is toch absurdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die komt er niet levend uit hoor.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit niet de eerste keer is dat je zoiets tegen Haags_Justin_Kees zegt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit niet de eerste keer is dat je zoiets tegen Haags_Justin_Kees zegt.
Grote vent. Broek op en klaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
OP trouwens meegepakt
@:dr_flash check dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |