kut sporrtschool waar ik bijbaantje had achter de bar. Contract liep af midden in zomervakantie weken waar ongeveer 80% van personeel op vakantie was. laatste 2 maanden voor contract afliep diverse keren gevraagd hoe het er voor stond en of het verlengd zou worden. Continue een "moeten we even kijken" te horen gekregen.
Maand voordat contract afliep nog niks bekend en toen andere (betere) bijbaan gaan zoeken. 3 dagen voor afloop contract kwamen ze aan met een "ohja je contract gaan we verlengen, leuk he?!

"
Aangegeven dat ik mijn contract niet wilde verlengen en dat ze eerder hadden moeten zijn en ondertussen iets anders had gevonden. 2 dagen later hadden ze een flink personeel probleem en had ik de manager dreigend aan de lijn "dat als hij mij tegen kwam ik nog niet jarig was"

kerel hard uitgelachen

ook nog bij pizzeria als pizzza bezorger gewerkt waar de afspraak was dat de fooi gehouden kon worden. Die eigenaar (kut turk) deed echter het geld natellen. Na 2 keer werken vond ik het opvallend weinig fooi wat ik overhield volgens die turk. Na 3de avondje werken en fooi bijhouden kwam ik er achter dat die gast 80% in eigen zak stopte bij het uittellen van het wisselgeld.
Vanaf dat moment tijdens de ritjes dus de fooi alvast afgeroomd. Ging die janken dat ik niet genoeg fooi kreeg en dat er iets niet klopte. Aangegeven dat zolang hij het in zijn zak stopte ik vooraf deed afromen. Was ik ineens een racist

ter plekke brommertje in zijn tent geparkeerd en weggegaan. Nooit meer wat van gehoord.
[ Bericht 26% gewijzigd door Ferdii op 16-09-2020 20:31:55 ]