abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194666550
Dam’n shure dat jullie wel mijn verhalen willen hebben. Hahahaha

Maar ok ik laat het even aan anderen mss vertel ik later wel een nieuwe
Do what you love, love what you do!
pi_194666566
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:19 schreef kree het volgende:
Dam’n shure dat jullie wel mijn verhalen willen hebben. Hahahaha

Maar ok ik laat het even aan anderen mss vertel ik later wel een nieuwe
Ga slapen ofzo
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194666589
Waarom?
pi_194666600
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:20 schreef kree het volgende:
Waarom?
Shure ik dam het
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194666605
Ontopic graag verder ;). Thanks
pi_194666669
Pur verhaal opnieuw komt nog wel btw. Maar ff geen zin om het te her typen nu
pi_194666922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:24 schreef kree het volgende:
Pur verhaal opnieuw komt nog wel btw. Maar ff geen zin om het te her typen nu
Doe maar niet dat spijkerschrift van jou is niet te lezen..
Ik zwaai naar dieren.
pi_194666944
Geniaal Kree topic dit, hij spreekt zelfs zijn eigen taal wat een visonair ben je toch Kreetje.
pi_194666968
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pur in je smoel :P
pi_194667015
quote:

[..]

Gemeen
pi_194667240
Had een vriendinnetje in Italië. Was daar de hele zomer geweest, rond september terug voor de uni en bijbaan. Uni kon wel via afstand, bijbaan niet. Ik op zaterdag gewerkt en tegen mn manager gezegd dat ik de dag erna naar Italië vertrok' ' oh leuk zeg, fijne vakantie! Hoe lang ga je'? Geen idee chef, denk dat ik ergens rond maart weer terug ben :W

Het gezicht van die gast was echt goud.

Overigens een jaar later toen ik weer terug was, binnengelopen. Heyyy, ben d'r weer, kun je me inroosteren? Na wat gesprekjes nog gedaan ook _O-
pi_194668355
quote:

[..]

Het is een grappig verhaal wel weer. Anyway nouja spijkerschrift is het ook weer niet. Het is wel te lezen maar moet je beetje je best voor doen wel. Ik wee het slecht erin.
pi_194668735
Bedrijf werd overgenomen en aangezien ik toch al een advocaat op ze af had gestuurd(reistijd tussen cliënten) ben ik daar vrolijk mee doorgegaan en anderhalf jaar later na dreigen met een proces kreeg ik eindelijk mijn geld (heeft 2 jaar geduurd al met al)

[ Bericht 26% gewijzigd door Sorella op 21-08-2020 21:24:25 ]
pi_194749500
Ooit een bijbaantje met zooi verkopen in winkels. (In de supermarkt kaas uitdelen en die verkopen en soortgelijke klussen) ik was wat laat met declaratie van gewerkte uren. Toen wilde ze niet meer uitbetalen. Want dat kon echt niet meer...

Uiteindelijk mail gestuurd met uiterste tijd van uitbetalen en gedreigd met het eisen van wettelijke rente. Toen mijn geld gekregen en gaven ze me aan mij nooit meer in te zullen roosteren.

Mis je niets aan. Onprofessioneel kutbedrijf wat het was.
pi_195097125
kut sporrtschool waar ik bijbaantje had achter de bar. Contract liep af midden in zomervakantie weken waar ongeveer 80% van personeel op vakantie was. laatste 2 maanden voor contract afliep diverse keren gevraagd hoe het er voor stond en of het verlengd zou worden. Continue een "moeten we even kijken" te horen gekregen.

Maand voordat contract afliep nog niks bekend en toen andere (betere) bijbaan gaan zoeken. 3 dagen voor afloop contract kwamen ze aan met een "ohja je contract gaan we verlengen, leuk he?! :)"

Aangegeven dat ik mijn contract niet wilde verlengen en dat ze eerder hadden moeten zijn en ondertussen iets anders had gevonden. 2 dagen later hadden ze een flink personeel probleem en had ik de manager dreigend aan de lijn "dat als hij mij tegen kwam ik nog niet jarig was" :')

kerel hard uitgelachen :+

ook nog bij pizzeria als pizzza bezorger gewerkt waar de afspraak was dat de fooi gehouden kon worden. Die eigenaar (kut turk) deed echter het geld natellen. Na 2 keer werken vond ik het opvallend weinig fooi wat ik overhield volgens die turk. Na 3de avondje werken en fooi bijhouden kwam ik er achter dat die gast 80% in eigen zak stopte bij het uittellen van het wisselgeld.

Vanaf dat moment tijdens de ritjes dus de fooi alvast afgeroomd. Ging die janken dat ik niet genoeg fooi kreeg en dat er iets niet klopte. Aangegeven dat zolang hij het in zijn zak stopte ik vooraf deed afromen. Was ik ineens een racist :')

ter plekke brommertje in zijn tent geparkeerd en weggegaan. Nooit meer wat van gehoord.

[ Bericht 26% gewijzigd door Ferdii op 16-09-2020 20:31:55 ]
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')