abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 september 2020 @ 20:46:08 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194834528
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:24 schreef lipje het volgende:
Wij zoeken nog wel mensen, maar ik ben bang dat je overgekwalificeerd bent
Denk dat we niet uit de woon-werk kosten gaan komen B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 1 september 2020 @ 20:48:01 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194834555
Volgende week kan ik evt beginnen bij een klantje die om me zit te gillen, maar donderdag ben ik vrij, en vrijdag gaat één of andere pillendraaier mijn (leading) arm fiksen en in het gips pleuren voor een weekie of 6, en dat werkt niet heel handig in een kraan. :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194839196
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
Volgende week kan ik evt beginnen bij een klantje die om me zit te gillen, maar donderdag ben ik vrij, en vrijdag gaat één of andere pillendraaier mijn (leading) arm fiksen en in het gips pleuren voor een weekie of 6, en dat werkt niet heel handig in een kraan. :{
Kan je dan niet een paar weken planners lastig vallen of zo?
  woensdag 2 september 2020 @ 09:50:25 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194840729
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 06:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Kan je dan niet een paar weken planners lastig vallen of zo?
Ik val doorlopend planners lastig, wat is daar zo bijzonder aan? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194841520
quote:
80s.gif Op woensdag 2 september 2020 09:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik val doorlopend planners lastig, wat is daar zo bijzonder aan? :P
Dat kun je nu van 9 tot 5 in real life gaan doen in plaats van door de telefoon mekkeren. :p
  woensdag 2 september 2020 @ 11:50:55 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194842667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 10:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat kun je nu van 9 tot 5 in real life gaan doen in plaats van door de telefoon mekkeren. :p
Hmmm, dude , ze gaan mijn (linker) leading arm van pols tot elleboog in het gips mikken, ik mag straks blij zijn dat ik mezelf in een joggingbroek en opengeknipt T-shirt gehesen krijg, mijn reet kan afvegen en mijn tanden kan poetsen zonder mezelf in mijn oog te steken. Laat staan dingen met een computer doen in een fatsoenlijk tempo en op een acceptabele manier autorijden _O-

Sowieso WIL ik helemaal niet bij mijn bazin op de planning, want die doet zóveel dingen waar ik niet achter sta, dat wordt moord en doodslag.. Die verslijt 5,6 planners per jaar, dat heeft denk ik een reden :+

Ik blijf wel lekker een tijdje thuis op kosten van het UWV :')

Sowieso, sinds wanneer is 'planner' een 9 to 5 job? :D _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194844383
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmmm, dude , ze gaan mijn (linker) leading arm van pols tot elleboog in het gips mikken, ik mag straks blij zijn dat ik mezelf in een joggingbroek en opengeknipt T-shirt gehesen krijg, mijn reet kan afvegen en mijn tanden kan poetsen zonder mezelf in mijn oog te steken. Laat staan dingen met een computer doen in een fatsoenlijk tempo en op een acceptabele manier autorijden _O-

Sowieso WIL ik helemaal niet bij mijn bazin op de planning, want die doet zóveel dingen waar ik niet achter sta, dat wordt moord en doodslag.. Die verslijt 5,6 planners per jaar, dat heeft denk ik een reden :+

Ik blijf wel lekker een tijdje thuis op kosten van het UWV :')

Sowieso, sinds wanneer is 'planner' een 9 to 5 job? :D _O- _O-
Lui van je. Gewoon werken en niet zo zeuren!
  woensdag 2 september 2020 @ 18:04:10 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194849694
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Lui van je. Gewoon werken en niet zo zeuren!
:D !

Ik moet eerst eens effe kijken hoe ik me ga redden, dan kan ik altijd nog eens gaan kijken of ik ergens iets (on-)aangepasts kan doen, maar ik denk idd dat ik gewoon lui ga doen en de boel lekker uit zit :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194852043
Mijn belastinggeld wat doe je :( !!!!!!1!!!elf!!!!!
  woensdag 2 september 2020 @ 20:46:33 #85
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_194852871
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn belastinggeld wat doe je :( !!!!!!1!!!elf!!!!!
Opmaken :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 2 september 2020 @ 20:56:15 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194853069
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn belastinggeld wat doe je :( !!!!!!1!!!elf!!!!!
Wadaggie van MIJN eigen belastinggeld 8-)

Een wijs man zei ooit: "Het leven bestaat uit geven en nemen.."

Hij die altijd geeft, is een goed mens...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194853582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 20:24 schreef lipje het volgende:
Wij zoeken nog wel mensen, maar ik ben bang dat je overgekwalificeerd bent
Mochten jullie nog ondergekwalificeerd personeel zoeken *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 september 2020 @ 23:57:31 #88
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_194857324
quote:
11s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:18 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Mochten jullie nog ondergekwalificeerd personeel zoeken *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom jij de peut nou maar brengen. De buurman bouwt wel een lpg installatie op je dikke diezel :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_194860907
Mijn vrije uren even opgevraagd. als je het max aantal dag dat ik mee mag nemen naar 2021 én de vakantie later deze maand er af trekt, heb ik nog een maand aan dagen staan :D Dat wordt extra vakantie dus :') Maar wat tripjes gaan plannen :)
  donderdag 3 september 2020 @ 11:45:57 #90
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194862125
Je mag je dagen gewoon meenemen hoor. Daar zijn wettelijke regels voor.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194863664
Ik heb dit jaar tot nu toe minder dagen opgenomen dan ik uit 2019 mee had. :P moet ook niet overdrijven. Wilde sowieso paar dagen vrij in de herfst. Dat wordt een paar weken. :9
pi_194868704
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 11:45 schreef daNpy het volgende:
Je mag je dagen gewoon meenemen hoor. Daar zijn wettelijke regels voor.
Maar die wet bepaalt ook dat (wettelijke) vakantiedagen een half jaar na het kalenderjaar waarin je ze hebt gekregen vervallen.

Ik heb voor het eerst dit jaar mijn vakantiedagen redelijk opgemaakt :Y.
Volgens mij heb ik nog 10 dagen over tot februari. Dan krijg ik weer nieuwe.
pi_194869902
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:40 schreef Anne het volgende:

[..]

Maar die wet bepaalt ook dat (wettelijke) vakantiedagen een half jaar na het kalenderjaar waarin je ze hebt gekregen vervallen.

Ik heb voor het eerst dit jaar mijn vakantiedagen redelijk opgemaakt :Y.
Volgens mij heb ik nog 10 dagen over tot februari. Dan krijg ik weer nieuwe.
ik heb dit jaar nog ongeveer 60 dagen over tot 1 januari en dan krijg ik ook nieuwe
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  donderdag 3 september 2020 @ 19:51:50 #94
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194871143
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:40 schreef Anne het volgende:

[..]

Maar die wet bepaalt ook dat (wettelijke) vakantiedagen een half jaar na het kalenderjaar waarin je ze hebt gekregen vervallen.
Ja dat klopt, dat is juist om werkgevers tegemoet te komen en bufferen te voorkomen.
Maar dan nog denken werkgevers zelf regeltjes te kunnen verzinnen :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194884319
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:45 schreef densmee het volgende:

[..]

ik heb dit jaar nog ongeveer 60 dagen over tot 1 januari en dan krijg ik ook nieuwe
Herkenbaar :') Ik neem nu maar wat extra vrijdagen op zodat ze nog enigszins opkomen en ik niet heel december weg ben.

Is het voor jou niet ontzettend rustig in december/januari?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_194894141
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:06 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Herkenbaar :') Ik neem nu maar wat extra vrijdagen op zodat ze nog enigszins opkomen en ik niet heel december weg ben.

Is het voor jou niet ontzettend rustig in december/januari?
Dit zijn voor mij de rustige maanden september en oktober, november is sluiting camping, alles winterklaar maken en december beginnen we op te bouwen voor het nieuwe seizoen wat in april start
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_194978079
Vandaag weer dagje Brabant gehad. Alles leuk en aardig maar daar wonen toch een aantal mensen die best wat kunnen.
  woensdag 9 september 2020 @ 21:41:58 #98
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194978135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag weer dagje Brabant gehad. Alles leuk en aardig maar daar wonen toch een aantal mensen die best wat kunnen.
Uiteraard.

Brabant _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194978359
Zo jammer dat ik nog zo goed als niks kan zeggen over de bezoekjes vandaag. Maar op Dakar gebied kunnen we weer heel gave dingen verwachten O+ zowel bij lkw als pkw
pi_194982123
Ik had gisteren ook een dagje Brabant!
Een dorp naast die van den Smee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')