Zijn bezopen voetbalinzicht.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:18 schreef Felagund het volgende:
Waar komt de bijnaam "Drank de Boer" trouwens vandaan?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn PS4 hapt geen stof meer. Zin in een paar potjes Fall Guys vanavond? @:Mani89 @:Slobeend
Je zou ze sowieso gelijk weer mogen vergeten, die spelen over 3 jaar in de kelder van de Bundesliga.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:09 schreef heywoodu het volgende:
Hoor je Calvin Stengs en Myron Boadu al te kennen als iemand die vrijwel alleen de Champions League-finale en het EK en WK kijkt?
stengs is de schoonzoon van drankquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou ze sowieso gelijk weer mogen vergeten, die spelen over 3 jaar in de kelder van de Bundesliga.
CL-finale.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn PS4 hapt geen stof meer. Zin in een paar potjes Fall Guys vanavond? @:Mani89 @:Slobeend
Die mag blij zijn met een club uit de 2e Bundesliga.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
stengs is de schoonzoon van drank
Omdat Sassuolo niet in de finale staat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat boeit toch helemaal niemand?
Het is dat je het me zegt, anders had ik niet geweten dat hij vandaag gespeeld zou worden. Hooguit een minuut of 5 heb ik van het gebeuren gezien. Daar blijft het ook bij. Hup, Fall Guys, kom op.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Sassuolo niet in de finale staat?
Ik heb gehoord dat @johannes_vermeer in een uitstekende cyclingmastervorm is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is dat je het me zegt, anders had ik niet geweten dat hij vandaag gespeeld zou worden. Hooguit een minuut of 5 heb ik van het gebeuren gezien. Daar blijft het ook bij. Hup, Fall Guys, kom op.
Is dat zo? @johannes_vermeerquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat @:johannes_vermeer in een uitstekende cyclingmastervorm is.
Zeker vanavond niet nee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat boeit toch helemaal niemand?
Alles voor de Twitch content.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:23 schreef El-Stinho het volgende:
@:Koffieplanter denkt dat @:Mani89 en @:Slobeend zijn slaafjes zijn.
Mensen met de meest waanzinnige voorspellingen winnen dat spel meestal, dus ik heb op vakantie het wielrennen doelbewust erg slecht gevolgd dus ik ben perfect voorbereid op de Tour. Ignorance is bliss.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat @:johannes_vermeer in een uitstekende cyclingmastervorm is.
Wil je dat graag?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Wordt er niet nog een anti RockRacing subleague aangemaakt ofzo? @:wimderon @:El-Stinho
De Rent Free League.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Wordt er niet nog een anti RockRacing subleague aangemaakt ofzo? @:wimderon @:El-Stinho
En wat als we dat niet doen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:35 schreef Mani89 het volgende:
Nee hoor.quote:
Dat maakt me echt helemaal niks uit verder.quote:
Ik zie het wel voor me dat je hier nachten van wakker ligt en op willekeurige momenten op de grond gaat liggen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Dat maakt me echt helemaal niks uit verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |