Wilde dit laatste net typen maar je was eerder met je editquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die schuimbekreacties, heerlijk![]()
Lekker een miljardenbedrijf boycotten met 10 man waarvan er 5 op den duur zullen afhaken, succes.
Op basis van wat? Ik heb nog niemand gehoord die zegt dat ‘ie nu méér gaat bestellen bij Bol.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk niet dat Bol.com er ook maar een euro minder om gaat verdienen
Heb net meer besteld bij bolquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Op basis van wat? Ik heb nog niemand gehoord die zegt dat ‘ie nu méér gaat bestellen bij Bol.
Ik denk het wel. Alleen is het verschil zo klein dat ze best een beetje omzet kunnen missen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk niet dat Bol.com er ook maar een euro minder om gaat verdienen
Och dit is weer free publicity. Dus als iemand online wat wil bestellen zit Bol.com weer wat meer vooraan in zn hoofd als je een site uitzoekt. Dat compenseert dat handjevol mensen dat nu hooguit een maand die site boycot.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Op basis van wat? Ik heb nog niemand gehoord die zegt dat ‘ie nu méér gaat bestellen bij Bol.
Ik vond de reactie van Fugue hierboven eerlijk gezegd sterker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och dit is weer free publicity. Dus als iemand online wat wil bestellen zit Bol.com weer wat meer vooraan in zn hoofd als je een site uitzoekt. Dat compenseert dat handjevol mensen dat nu hooguit een maand die site boycot.
Kijk ze schreeuwen dan die voorstanders van ZPquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:47 schreef SwitchSwatch het volgende:
Ik heb geen moeite met zwartepiet, nooit gehad. Heb ook nog een paar mooie foto’s samen met zwartepiet.
Maar als ik zie hoe de voorstanders van ZP zijn (iig die het hardst schreeuwen), mogen ze het van mij direct afschaffen. Het zijn een stel racistische tokkies bij elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:58 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Kijk ze schreeuwen dan die voorstanders van ZPNee dat waren dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onschuldig armgebaar. Hoe zou je dit kunnen linken aan een Hitlergroetquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat waren deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fat Power, toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onschuldig armgebaar. Hoe zou je dit kunnen linken aan een Hitlergroet
''Protesters have rallied against the Dutch blackface tradition''.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:36 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel serieus:
https://www.aljazeera.com(...)181127153936872.html
https://www.usnews.com/ne(...)rites-dutch-pm-rutte
Hee kijk, een ultraklein clubje aso's.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat waren deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet zo moeilijk, een individu, met zn armpje schuins naar voren; dat is de groet van de nazi's.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onschuldig armgebaar. Hoe zou je dit kunnen linken aan een Hitlergroet
Die anti-zp extremisten zijn eveneens een klein clubje aso's. Die doen weinig voor elkaar onder.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Hee kijk, een ultraklein clubje aso's.
Vertel eens Hexagon, over hoe deze schreeuwers de volgende dag te gast waren bij M, waar ze een podium kregen om een liedje te doen, en hoe verontwaardigd jij daarover was. En heb je dat ook gezien dat één van die gasten in een mic schreeuwde dat ie de roetveeg piet in zn gezicht zal gaan trappen, en hoe dat aso tuig daarom heen massaal begon te juichen? Knotsgekte.
Nu ben je ook een deugerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch maar weer even 4 producten besteld bij bol.com
Voelt goed moet ik zeggen.
Zo ben je veel bezig met boycotten. Zet geen zoden aan de dijk, individueel boycotten. Heeft iemand iets gemerkt van al die mensen die riepen dat ze AH en Jumbo gingen boycotten omdat ZP in de ban werd gedaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:47 schreef Nober het volgende:
Na Bol, eigenaar Ahold bekend van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall, mag je Coolblack ook boycotten.
[ twitter ]
Het is anders het enige dat werkt. Laat ze 't maar in de portemonnee voelen. Hoe meer mensen meedoen, hoe erger ze 't voelen. Kun je kansloos gaan redeneren van "het werkt toch niet als ik alleen iets doe", maar zo moet je niet denken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:18 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zo ben je veel bezig met boycotten. Zet geen zoden aan de dijk, individueel boycotten. Heeft iemand iets gemerkt van al die mensen die riepen dat ze AH en Jumbo gingen boycotten omdat ZP in de ban werd gedaan?
Gisteren riep nog iedereen van: "Oh ik boycot Bol, ik bestel wel bij CoolBlue" (niet echt hetzelfde assortiment maar oké). Nu dit. Dan gaat vanaf morgen iedereen weer naar de boekhandel of de Expert. Blijkt dat die ook Twitter hebben en ook tegen ZP zijn. Niet dat ze ZP-kostuums verkopen maar het gaat om het principe.Daar sta je dan met je boycot.
Het is zo typisch Nederlands, zo slap. Mensen die denken dat ze een daad stellen als ze bij een andere gigant gaan shoppen, waar waarschijnlijk dezelfde minimumloon-types in de webcare zitten om hun eigen klanten op een humoristische manier af te snauwen. Dat zijn dezelfden die roepen dat ze nu eindelijk op Geertjuh gaan stemmen en dan in de stembus toch maar weer voor de VVD gaan. En dan weer 4 jaar "Oprutte!!!1" roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |