abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194646889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:30 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Die schuimbekreacties, heerlijk _O_ _O-

Lekker een miljardenbedrijf boycotten met 10 man waarvan er 5 op den duur zullen afhaken, succes.
Wilde dit laatste net typen maar je was eerder met je edit
  Moderator donderdag 20 augustus 2020 @ 14:35:41 #27
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_194646919
Zit ff die Bol tweets te bekijken. Wat een schijtlol zeg :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 20 augustus 2020 @ 14:38:19 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194646963
Ik denk niet dat Bol.com er ook maar een euro minder om gaat verdienen
  donderdag 20 augustus 2020 @ 14:55:56 #29
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194647164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Op basis van wat? Ik heb nog niemand gehoord die zegt dat ‘ie nu méér gaat bestellen bij Bol.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194647192
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Op basis van wat? Ik heb nog niemand gehoord die zegt dat ‘ie nu méér gaat bestellen bij Bol.
Heb net meer besteld bij bol
  donderdag 20 augustus 2020 @ 14:59:03 #31
182233 thedeedster
pi_194647202
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:58 schreef Fugue het volgende:

[..]

:D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194647321
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:58 schreef Fugue het volgende:

[..]

_O-
pi_194647324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk het wel. Alleen is het verschil zo klein dat ze best een beetje omzet kunnen missen.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 15:08:04 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194647328
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Och dit is weer free publicity. Dus als iemand online wat wil bestellen zit Bol.com weer wat meer vooraan in zn hoofd als je een site uitzoekt. Dat compenseert dat handjevol mensen dat nu hooguit een maand die site boycot.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 15:44:59 #35
182233 thedeedster
pi_194647961
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 15:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Och dit is weer free publicity. Dus als iemand online wat wil bestellen zit Bol.com weer wat meer vooraan in zn hoofd als je een site uitzoekt. Dat compenseert dat handjevol mensen dat nu hooguit een maand die site boycot.
Ik vond de reactie van Fugue hierboven eerlijk gezegd sterker. ;)
pi_194649702
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:47 schreef SwitchSwatch het volgende:
Ik heb geen moeite met zwartepiet, nooit gehad. Heb ook nog een paar mooie foto’s samen met zwartepiet.

Maar als ik zie hoe de voorstanders van ZP zijn (iig die het hardst schreeuwen), mogen ze het van mij direct afschaffen. Het zijn een stel racistische tokkies bij elkaar.
Kijk ze schreeuwen dan die voorstanders van ZP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 17:04:50 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194649836
quote:
4s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 16:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Kijk ze schreeuwen dan die voorstanders van ZP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat waren deze

pi_194649948
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat waren deze

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Onschuldig armgebaar. Hoe zou je dit kunnen linken aan een Hitlergroet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 20 augustus 2020 @ 17:36:25 #39
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194650318
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Fat Power, toch?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194650830
quote:
''Protesters have rallied against the Dutch blackface tradition''. :')
"Black Pete cannot be separated from the very offensive tradition of black face in the United States''. :')

:')

- Black face was racisme, blanke mensen deden zich in theaters voor als negers, omdat negers geen theaters in mochten. Echt, mensen buitensluiten, anders behandelen, alleen op grond van hun huidskleur = :r

- Zwarte piet heeft vandaag de dag niets met black face te maken, het gegeven dat men zich zwart schminkt en verkleed heeft niets met buitensluiten of anders behandelen op grond van huidskleur te maken zoals men dat vroeger deed met negers.

Beide hebben een totaal andere oorsprong, en het uitgangspunt, de reden waarom men hier vandaag de dag in nederland aan ZP doet, zou niet verder van die blackface reden af kunnen staan, Zp heeft totaal niets met racisme te maken. Dit is alleen een waarheid in de bubbels van de beroepsgekwetsten, pro-deugers, slachtofferjankerts en racisme roepers; wat eens te meer maar weer eens piekfijn laat zien hoever die lui afstaan van de werkelijkheid. In hun bubbeltjes der sneuheid..

Het feit dat dit word aangegrepen als racisme /blackface verwijt, geeft al aan hoe weinig men weet van nederlandse cultuur en historie, maar dat men gewoon denkt ''beter te weten'' en het gore lef heeft om ons wijs te maken dat onze historie en cultuur anders in elkaar zit, dan dat wij dat zelf weten. Beetje onze cultuur anders (en kwalijk/negatief) uitleggen en wegzetten terwijl je er geen hol van af weet, maar denkt dat je, wegens eigen moreel verheven besef, het recht, nee; de plicht, hebt om ons de les te lezen en ons te veroordelen tot racisten? Die we dus niet zijn. 8)7

Ga ik nu in hetzelfde deugvaarwater zitten als die slachtofferklaagcancelculttuur, dan past het mij nu om te janken dat ik nu beledigd en gekwetst ben.
Mhoehahaha...oneindig lachwekkend _O- _O- _O- _O-
(Nou ja het zou lachen zijn, als het klaagkarakter niet zo dwingend, intimiderend en agressief zou zijn).

Man, wat een sneuheid zeg.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat waren deze

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hee kijk, een ultraklein clubje aso's.

Vertel eens Hexagon, over hoe deze schreeuwers de volgende dag te gast waren bij M, waar ze een podium kregen om een liedje te doen, en hoe verontwaardigd jij daarover was. En heb je dat ook gezien dat één van die gasten in een mic schreeuwde dat ie de roetveeg piet in zn gezicht zal gaan trappen, en hoe dat aso tuig daarom heen massaal begon te juichen? Knotsgekte. 8)7
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk, een individu, met zn armpje schuins naar voren; dat is de groet van de nazi's.
Niet zo onschuldig, maar tuig.

Net zoals het niet zo moeilijk is om het ''vuistje omhoog'', die massaal te zien waren bij de BLM demo's, te linken met de black panther party. Die waren ook niet echt fris, laten we maar zeggen.
Ook niet zo onschuldig, maar tuig.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 18:21:17 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194651058
quote:
4s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:09 schreef SpaceOddity het volgende:

Hee kijk, een ultraklein clubje aso's.

Vertel eens Hexagon, over hoe deze schreeuwers de volgende dag te gast waren bij M, waar ze een podium kregen om een liedje te doen, en hoe verontwaardigd jij daarover was. En heb je dat ook gezien dat één van die gasten in een mic schreeuwde dat ie de roetveeg piet in zn gezicht zal gaan trappen, en hoe dat aso tuig daarom heen massaal begon te juichen? Knotsgekte. 8)7
Die anti-zp extremisten zijn eveneens een klein clubje aso's. Die doen weinig voor elkaar onder.

En zelf ben ik nog altijd van het standpunt dat Zwarte Piet moet kunnen. Maar ik zie het als een verloren zaak aangezien het gekaapt is door allerlei extreemrechtse figuren om zieltjes mee te winnen. Daar wil geen normale burger mee geassocieerd worden. Sterker nog als het opkomen voor Zwarte Piet hand in hand gaat met een allerlei onversneden vreemdelingenhaat, dan gaan veel mensen denken dat het wellicht toch iets met racisme te maken heeft.

En ach zo erg is het nou ook weer niet als een feest net een andere invulling krijgt. Dus ik ga gewoon verder met mijn leven.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 19:41:21 #42
65846 Bocaj
47th President.
pi_194652204
Wouter Kolk meent te moeten stellen in Jinek dat we inmiddels voorbij Zwarte Piet zijn! :{
Hoe komt die idioot daar nou bij? :?
Ik haat zulke mensen die menen te moeten praten namens alle Nederlanders... :(
Ik ga bol.com maar niet meer zien als een potentieel 1e aankoopsite voor mij! (Vaak zijn ze ook duurder!) ;)
pi_194653134
Toch maar weer even 4 producten besteld bij bol.com

Voelt goed moet ik zeggen.
pi_194653518
Gisteren nog wat besteld op bol. Voelt goed dat een commerciële partij luistert naar de marketingafdeling.

Ik kan dit bij Facebook ook wel waarderen. Commercie bepaalt
pi_194654378
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 21:56:19 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194654628
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch maar weer even 4 producten besteld bij bol.com

Voelt goed moet ik zeggen.
Nu ben je ook een deuger :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194654634
Mwah, beetje middelbare school humor.
pi_194655049
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:47 schreef Nober het volgende:
Na Bol, eigenaar Ahold bekend van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall, mag je Coolblack ook boycotten.

[ twitter ]
Zo ben je veel bezig met boycotten. Zet geen zoden aan de dijk, individueel boycotten. Heeft iemand iets gemerkt van al die mensen die riepen dat ze AH en Jumbo gingen boycotten omdat ZP in de ban werd gedaan?

Gisteren riep nog iedereen van: "Oh ik boycot Bol, ik bestel wel bij CoolBlue" (niet echt hetzelfde assortiment maar oké). Nu dit. Dan gaat vanaf morgen iedereen weer naar de boekhandel of de Expert. Blijkt dat die ook Twitter hebben en ook tegen ZP zijn. Niet dat ze ZP-kostuums verkopen maar het gaat om het principe. :') Daar sta je dan met je boycot.

Het is zo typisch Nederlands, zo slap. Mensen die denken dat ze een daad stellen als ze bij een andere gigant gaan shoppen, waar waarschijnlijk dezelfde minimumloon-types in de webcare zitten om hun eigen klanten op een humoristische manier af te snauwen. Dat zijn dezelfden die roepen dat ze nu eindelijk op Geertjuh gaan stemmen en dan in de stembus toch maar weer voor de VVD gaan. En dan weer 4 jaar "Oprutte!!!1" roepen.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 22:27:04 #49
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_194655214
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 22:18 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Zo ben je veel bezig met boycotten. Zet geen zoden aan de dijk, individueel boycotten. Heeft iemand iets gemerkt van al die mensen die riepen dat ze AH en Jumbo gingen boycotten omdat ZP in de ban werd gedaan?

Gisteren riep nog iedereen van: "Oh ik boycot Bol, ik bestel wel bij CoolBlue" (niet echt hetzelfde assortiment maar oké). Nu dit. Dan gaat vanaf morgen iedereen weer naar de boekhandel of de Expert. Blijkt dat die ook Twitter hebben en ook tegen ZP zijn. Niet dat ze ZP-kostuums verkopen maar het gaat om het principe. :') Daar sta je dan met je boycot.

Het is zo typisch Nederlands, zo slap. Mensen die denken dat ze een daad stellen als ze bij een andere gigant gaan shoppen, waar waarschijnlijk dezelfde minimumloon-types in de webcare zitten om hun eigen klanten op een humoristische manier af te snauwen. Dat zijn dezelfden die roepen dat ze nu eindelijk op Geertjuh gaan stemmen en dan in de stembus toch maar weer voor de VVD gaan. En dan weer 4 jaar "Oprutte!!!1" roepen.
Het is anders het enige dat werkt. Laat ze 't maar in de portemonnee voelen. Hoe meer mensen meedoen, hoe erger ze 't voelen. Kun je kansloos gaan redeneren van "het werkt toch niet als ik alleen iets doe", maar zo moet je niet denken.
pi_194655685
Ik wacht met smacht op de beweging die het uitzonderen van de zwarte kleur bij Piet racistisch vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')