Ik wilde ook gaan slapen, maar ging niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:38 schreef jerney het volgende:
Mogge
Beetje wakker worden tijdens het wandelen
Hahaha ja ik weet ook niet waar mijn zelfdiscipline vandaan kwam.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan slapen, maar ging niet...ga je 's morgens altijd wandelen?
Her wordt je wakker van![]()
Ik was verdwaald bij mijn favo;s ....
Ah.... Sterkte!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha ja ik weet ook niet waar mijn zelfdiscipline vandaan kwam.
Nee, zou wel goed zijn eigenlijk.
Ik moet zo fysiek aanwezig zijn bij een team meeting in de vestiging ver weg.. nu is het nog wat te doen op het OV. Nu een beetje voorbereiden wat ik nu eigenlijk van ze wil zometeen...
Thanks! *klikt*
Oh jawelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.... Sterkte!![]()
Komt vast goed....![]()
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
Omg zo lang niet geluisterdquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:32 schreef kree het volgende:
Ok nu ken ik het liedje wel, Maar ok deze clip is soort messed up
Wtf MJ btw steeds nog een rock hero
Ga even luisterenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:38 schreef jerney het volgende:
[..]blijft goed hoor
Ik kende dit liedje ook al!
Ok kon die ff niet maar best lekker nummertje enzo op de vroege morgenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ga even luisteren. Geen idee nog zo op naam
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ok kon die ff niet maar best lekker nummertje enzo op de vroege morgen
Lekker nr ook weer hoor, Zoek het meestal iets meer in het oude trouwens. Maar mis er wel wat nieuws door. Naja daarom dit topic ook denkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik word blij van mijn playlist op het moment
Ik wissel een beetje tissen de twee. Maar dit is ook niet supernieuw ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
Lekker nr ook weer hoor, Zoek het meestal iets meer in het oude trouwens. Maar mis er wel wat nieuws door. Naja daarom dit topic ook denk
Mja beetje Russin zit ik ook wel. Vindt niet alle nieuwe muziek goed maar de oude ook niet altijd. Tis beetje waar ik maar op kom min of meer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wissel een beetje tissen de twee. Maar dit is ook niet supernieuw ofzo.
Jennifer Charles!!!
Ook weer nieuw. Nu hangt er bij mij maar net vanaf in wat voor bui ik ben. Kan dus van harde rock tot klassiek.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wissel een beetje tissen de twee. Maar dit is ook niet supernieuw ofzo.
Jennifer Charles!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |