Geloof ook niet dat ik dat van plan was.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je mijn huis maar niet binnenkomen.
Kloptquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat van plan was.
Een garde die klopt.quote:
Oeh!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ga even eitjes knallen @:moemoe
EKNOquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal jou eens op alfabet zetten.
KOEN
ABC
Zo...
EKWELquote:
Maandagavond ook gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Heb vanavond nog een biertje getapt en op Mo geproost.
Misschien ben ik wel de autist dat ik het stom vind dat het er nu anders uitziet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Autisme maakt veel schoonheid kapot.
Toen vonden we een toevluchtsoord uit om ons te beschermen tegen corona.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel de autist dat ik het stom vind dat het er nu anders uitziet.
Maar ook een stukje "geschiedenis" weg, was echt in begin corona toen het dorp ontstond. Was leuk en mooie afleiding voor de meesten van ons. Aan de OP kon je OP kon je zien wie er wanneer bijkwam. Maar ja, zal wel aan mij liggen.
Was wel een gezellige tijd.
Ja met haar dikke kontquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Behalve Whis dan, die wrong zich er tussen als als advocate en kwam opeens heel hoog in de lijst te staan.
Zit er net een beetje over te mijmeren maar waren wel echt hilarische sc avonden soms.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen vonden we een toevluchtsoord uit om ons te beschermen tegen corona.
Ok, ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit er net een beetje over te mijmeren maar waren wel echt hilarische sc avonden soms.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit er net een beetje over te mijmeren maar waren wel echt hilarische sc avonden soms.
IK WIL EEN HUISJE DAAR EN DAAR. EN IK WORD ADVOCAAT! *STAMPT!quote:
Iets teveel hormonen destijds.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
IK WIL EEN HUISJE DAAR EN DAAR. EN IK WORD ADVOCAAT! *STAMPT!
Iedereen: /Ingnorre..
HOEZO MAG IK GEEN ADVOCAAT ZIJN?????????????? MUCK IS RECHTER!!!
Iedereen ......
Sorry Whisk maar was toen gewoon heel grappig
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag biertjes gedronken op terrasje, zag ik een oude maat van me dus ik met pinda's gooien naar hemraak ik een kale kerel met stierennek naast hem op zijn kale kop, draait mijn maat zich ook om is het helemaal mijn maat niet
Jij ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets teveel hormonen destijds.
Keer met tikkels gehad ook in de bioscoop, raakte ik ook de verkeerde vooraan in de rij vanaf achteren, na een minuut was iedereen wel aan het gooien met iets en werden we de bioscoop uitgezet, film niet gezien maar wat een epic foodfight was datquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Dit zijn altijd van die genante situaties die mij ook vaak overkomen.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! Oh eh hoi. Naaja ik dacht dat je iemand anders was, niet dat ik jou niet wil begroeten hoor, dat kan ook wel, maar ik ken je niet, hoi.
Echt hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer met tikkels gehad ook in de bioscoop, raakte ik ook de verkeerde vooraan in de rij vanaf achteren, na een minuut was iedereen wel aan het gooien met iets en werden we de bioscoop uitgezet, film niet gezien maar wat een epic foodfight was dat![]()
#kutkinddatikblijf.
Uiteraard, ik zou daar op reageren met veel Capslock en Smileys.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan daar zwaar agressief van worden in zakelijke mails
Die komen wel hard aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer met tikkels gehad ook in de bioscoop, raakte ik ook de verkeerde vooraan in de rij vanaf achteren, na een minuut was iedereen wel aan het gooien met iets en werden we de bioscoop uitgezet, film niet gezien maar wat een epic foodfight was dat![]()
#kutkinddatikblijf.
Met genoeg hartjes zodat degene weet dat ik zijn strot afbijt als het moet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zou daar op reageren met veel Capslock en Smileys.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die komen wel hard aan.![]()
Maar foodfights zijn tof, heb serieus een keer in een foodfight in een gourmetrestauant een schaal salade over @:yvonne heen gekieperd, Wel nadat ik een ongebakken biefstukje @:sneaky tegen mijn wang had gehad en de schaal salade was eigenlijk voor Iteejer bedoeld. Volgens mij waren we er daarna nooit meer welkom.
In de buiscoop wel eens met wat vrienden voor de film begonnen met hints te spelen terwijl er steeds meer mensen binnen drippelden. Op den duur met 15 personen tot aan de reclames.
Ja en ik heb dankzij jou een Dianaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nooooooooit last van mijn hormonen![]()
We zouden samen gaan tuinieren hč?
Mijne is denk ik overledenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik heb dankzij jou een Diana
Oh?quote:
Ja die verwelkingsziekte tot tweemaal toe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh?
Ik heb al een tijdje niet echt gekeken want de tuin is een zooitje met ontploffende planten maar hij deed het een tijdje terug nog wel.
Wat zonde!
Kak. Heb je hem nu tot heel kort teruggesnoeid?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die verwelkingsziekte tot tweemaal toe.
Ja, kansje dat hij nog wel terug komt, ze maken onverwachts aardig wat wortels toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kak. Heb je hem nu tot heel kort teruggesnoeid?
Daar moet helemaal niks inquote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
ik ook, tot ik beneden op de thermometer keek, binnen temperatuur is daar niet onder de 24 graden geweest en buiten was minimale temperatuur 19 gradenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt. Dacht dat ik wat mankeerde ofzo.
die zie ook als het buiten 30 graden isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:47 schreef Karzai het volgende:
We gaan nu echt rap richting de winter, zag vanochtend al iemand met dikke jas en handschoenen op de scooter
Vorige week zo'n oudje met een gewatteerde jas aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
die zie ook als het buiten 30 graden is
BB gespotquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:47 schreef Karzai het volgende:
We gaan nu echt rap richting de winter, zag vanochtend al iemand met dikke jas en handschoenen op de scooter
Is naar de Action gaan een ingebakken Marokkaans ritueel jaquote:De 1,5 meter afstand, die druist in tegen de Marokkaanse cultuur, leert een rondje door Korte Akkeren en de binnenstad. ‘Die zijn wij niet gewend’, klinkt het. De oude bekende die je bij de kassa van de Action om de hals wil vliegen: dat ritueel zit zo ingebakken, het hoort er gewoon bij.
https://www.ad.nl/gouda/n(...)://live.bndestem.nl/
Vermakelijk dat ja. Op de fiets is nog mooier, dan zie je duidelijk wie zich vergist heeft in het weer. Dik ingepakt en knalrood zweethoofd ditdat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:47 schreef Karzai het volgende:
Zie je, er zijn er heus wel bij die zich hebben aangepast aan de Nederlandse cultuur.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is naar de Action gaan een ingebakken Marokkaans ritueel ja
Wat deed Bitterbal in Amsterdam op dat tijdstip?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:47 schreef Karzai het volgende:
een ingebakken marrokaans ritueel is werken bij de action achter de kassaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Mooi dit @bitterbalquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat deed Bitterbal in Amsterdam op dat tijdstip?
Uhuh, ik snap, juist die posts achter elkaar vond ik mooi.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dik ingepakt zijn met prima zomerweer. Dat kan ook @:tamieke zijn, maar die heeft geen scooter
De mooiste mop vind ik nog wel dat de andere grote bandenjongens niet US-based zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, neukie mc neukface is weer eens ergens druk meehttps://nos.nl/artikel/23(...)rikant-goodyear.html
Hoe moet ik om de hals vliegen opvatten? 'Een knuffel geven' of 'naar de strot vliegen'?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
het is ook zo kortzichtig en zo opportunistisch als wat. Als het nou eoa bananenland in Afrika was kon je er hard om lachen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mooiste mop vind ik nog wel dat de andere grote bandenjongens niet US-based zijn.
k zou zeggen naar de strot vliegenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe moet ik om de hals vliegen opvatten? 'Een knuffel geven' of 'naar de strot vliegen'?
Why not both? De ene wil je knuffelen, de ander wurgen, bij de Action kan het allemaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe moet ik om de hals vliegen opvatten? 'Een knuffel geven' of 'naar de strot vliegen'?
Denk een beetje afhankelijk of het een locatie in de Schilderswijk of Schubbekutteveen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog vķķr 'm kunnen zijn. Echt niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is ook zo kortzichtig en zo opportunistisch als wat. Als het nou eoa bananenland in Afrika was kon je er hard om lachen.
Verrassend.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zou zeggen naar de strot vliegen
Microsoft gebruiken danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Google wil geen mails verzenden.
Het probleem is dat er niet echt een alternatief is, die ander is ook een seniele wappie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog vķķr 'm kunnen zijn. Echt niet.
De helft van de mensen wereldwijd is knettergek en dan denk ik dat ik nog erg voorzichtig schat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog vķķr 'm kunnen zijn. Echt niet.
Het probleem is dat achterlijke kiessysteem daar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem is dat er niet echt een alternatief is, die ander is ook een seniele wappie.
en dat moet dan "het belangrijkste land ter wereld" zijn. Over 10 jaar lopen we allemaal aan de leiband van Chinaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem is dat er niet echt een alternatief is, die ander is ook een seniele wappie.
True. En ik accepteer het ook als waarheid (het knettergek zijn van een groot deel van de wereldbevolking), maar ik snap de denkwijze gewoon niet en ik denk niet dat ik het echt wil snappen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft van de mensen wereldwijd is knettergek en dan denk ik dat ik nog erg voorzichtig schat.
Nogal ja. 382 miljoen mensen en dit zijn de beste kandidaten die ze konden vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooie democratie is dat daar, twee oude miljonairs om uit te kiezen, een narcistische pad of een demente kraaiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 5 minuten Action ben ik ook in staat om mensen te wurgenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Why not both? De ene wil je knuffelen, de ander wurgen, bij de Action kan het allemaal.
Obama bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Genoeg ervaring hebben, soit. Maar er zijn heus wel lui onder de 70 te vinden.
Gelukkig hebben we Bernie Sanders nog.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Genoeg ervaring hebben, soit. Maar er zijn heus wel lui onder de 70 te vinden.
Raar is dat ergens, terwijl de Amerikaanse cultuur helemaal niets met ouderen heeft maar juist met de jonge succesvolle ondernemer, in Japan zou ik het me bijvoorbeeld nog voor kunnen stellen, daar staat ouderdom gelijk aan wijsheid en doordachtzaamheid.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook dat nog ja, alleen bejaarde kandidaten.
Plus dat normale mensen zich er hun vingers niet aan durven te branden, 99,9% van de kandidaten in de voorverkiezingen zijn al psychopathische narcistische borderliners met grootheidswaanzin dus daar gaat het al mis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het probleem is dat achterlijke kiessysteem daar.
Mja, gezien de grote groep conservatieven snap ik wel dat hij het niet geworden is. Maar Biden als beste keuze?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Bernie Sanders nog.
O nee...
Ik ga daar voor geen goud naar binnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na 5 minuten Action ben ik ook in staat om mensen te wurgen
Tiger King flashbacks.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus dat normale mensen zich er hun vingers niet aan durven te branden, 99,9% van de kandidaten in de voorverkiezingen zijn al psychopathische narcistische borderliners met grootheidswaanzin dus daar gaat het al mis.
In de Sovjet Unie hadden ze ook een paar van die demente kwijlers. Prachtig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar is dat ergens, terwijl de Amerikaanse cultuur helemaal niets met ouderen heeft maar juist met de jonge succesvolle ondernemer, in Japan zou ik het me bijvoorbeeld nog voor kunnen stellen, daar staat ouderdom gelijk aan wijsheid en doordachtzaamheid.
Nu hebben ze daar tenminste gewoon een egocentrische narcist dus wat dat betreftquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Sovjet Unie hadden we ook een paar van die demente kwijlers. Prachtig.
ja die legden ook kat achter kat het loodje. Wie kent Yuri Vladimirowitsch Andropov of Konstantin Tsjernenko nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Sovjet Unie hadden ze ook een paar van die demente kwijlers. Prachtig.
BUDAAAAAAquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Sovjet Unie hadden ze ook een paar van die demente kwijlers. Prachtig.
Was er nu niet weer iemand vergiftigd?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die legden ook kat achter kat het loodje. Wie kent Yuri Vladimirowitsch Andropov of Konstantin Tsjernenko nog?
Jeps vermoedelijk door de theequote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er nu niet weer iemand vergiftigd?
Geen idee.... vanmorgen om half 6 was het nog donker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAAAAAR MOET EEN PIEMEL IN.
schijnt de zon in kijkduin wel?
Jup, ik ken zequote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die legden ook kat achter kat het loodje. Wie kent Yuri Vladimirowitsch Andropov of Konstantin Tsjernenko nog?
Wat wel dan, je geduld?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn zwembandjes zijn nu niet het probleem
Wat dan wel?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn zwembandjes zijn nu niet het probleem
Kan het nog wel warm worden. Lekker broeierig en benauwdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het vandaag weer zo'n tropische 30+ dag zou worden, maar komt een grote bui aan zo te zien
Vanmiddag breekt de zon door, lees ik net.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het vandaag weer zo'n tropische 30+ dag zou worden, maar komt een grote bui aan zo te zien
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat deed Bitterbal in Amsterdam op dat tijdstip?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Niet gekliktquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.onlybrands.nl(...)flower.html?p=934232
Misschien zijn je tieten te grootquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neee hij kan gewoon niet dicht.
Had je maatje Bergen-Belsen uitgekozen dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neee hij kan gewoon niet dicht.
nou dat is dan voor het eerstquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien zijn je tieten te groot
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je maatje Bergen-Belsen uitgekozen dan?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is dan voor het eerst
Is dat die zwarte?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gewoon volgens de instructies
Pasvorm: Normale pasvorm
Het model is 177cm lang en heeft maat XS
die zwarte jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die zwarte?
Die had een flinke wespentaille zag ik al, zat me al te verlekkeren want ik ben dol op tailles
Ja maar dat is een normaal meisje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
bij haar is die dicht. denk dat dat photoshop is![]()
https://www.aboutyou.nl/p(...)modern-times-3357545
Wat onaardigquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:47 schreef Gruj0 het volgende:
Misschien moet je je buik inhouden. Dan lukt het vast wel.
Da's sowieso een rank ding ja. Niet perse wespentaille, maar overall dun.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die zwarte?
Die had een flinke wespentaille zag ik al, zat me al te verlekkeren want ik ben dol op tailles
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is een normaal meisje.
NOu denk om hem te ruilen naar een s?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's sowieso een rank ding ja. Niet perse wespentaille, maar overall dun.
Wel jammer Bal, het is een leuke jas.
Beweer je nu dat ballie niet normaal isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is een normaal meisje.
jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beweer je nu dat ballie niet normaal is
Gewoon voor de xl gaan dan weet je zeker dat die pastquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu denk om hem te ruilen naar een s?
Heeft die wel een puntjequote:
Ze pesten mijquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dan moet je niet huilen
Los staat hij ook leuk, zie het probleem niet, geeft ook een beter signaal af dan een hooggesloten jas, wat zwieriger, joie de vivre en benaderbaars.quote:
is de dag al om he???quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Nee JOUW geduldquote:
nou ja een jas moet wel dicht kunnenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los staat hij ook leuk, zie het probleem niet, geeft ook een beter signaal af dan een hooggesloten jas, wat zwieriger, joie de vivre en benaderbaars.
Ik ben het geduld zelve.quote:
Hoe zit deze bij de schouders enzo? Ook krap? Dan zeker ruilen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu denk om hem te ruilen naar een s?
fles vandaag is de laatste stranddagquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is de dag al om he???
[..]
Nee JOUW geduld
Oh, dus wij mogen kou lijden van je.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met hun jas dicht![]()
Ga dan het klooster in of zo.
Morgen begint EINDELIJK mijn vakantiequote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fles vandaag is de laatste stranddag
Nee jullie moeten er lekker uit zien of zoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus wij mogen kou lijden van je.
met een beetje geweld krijg ik hem dicht maar dan trekt die echt idd bij de schoudersquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe zit deze bij de schouders enzo? Ook krap? Dan zeker ruilen.
Maar zwart is geen kleur, het is juist de afwezigheid van alle kleuren.quote:
Ik loop ook vaak genoeg in een t-shirtje bij koud weerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus wij mogen kou lijden van je.
Dan gewoon een maat groter.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met een beetje geweld krijg ik hem dicht maar dan trekt die echt idd bij de schouders
Begin je toch een beetje een Barbapapa te worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met een beetje geweld krijg ik hem dicht maar dan trekt die echt idd bij de schouders
Dat zegt niets, kerels hebben over het algemeen een beter werkende innerlijke thermostaat. Joop loopt ook altijd in t-shirt en die gaat klagen als ik de kachel te hoog zet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop ook vaak genoeg in een t-shirtje bij koud weer
Niet bij verf, dan zijn het heul veel kleuren bij elkaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zwart is geen kleur, het is juist de afwezigheid van alle kleuren.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin je toch een beetje een Barbapapa te worden.
Over 500 jaar zijn jullie degenen met een harig lijf en worden er geen kinderen meer geboren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zegt niets, kerels hebben over het algemeen een beter werkende innerlijke thermostaat. Joop loopt ook altijd in t-shirt en die gaat klagen als ik de kachel te hoog zet.
Barbabalquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin je toch een beetje een Barbapapa te worden.
Nee zolang jij in de buurt bent voelen we ons allemaal kneusjesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
je hoeft hier ook niet te komen voor een goed gevoel van eigenwaarde
Je hebt in ieder geval je persoonlijkheid nogquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
je hoeft hier ook niet te komen voor een goed gevoel van eigenwaarde
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zolang jij in de buurt bent voelen we ons allemaal kneusjes
Ik zie geen problemen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 500 jaar zijn jullie degenen met een harig lijf en worden er geen kinderen meer geboren.
Hoop je een bokser tegen te komen die hem open slaat?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Puist op m'n kin.
*trekt handschoenen aan*
Maar het klinkt zo mooi.quote:
Voordeel van mondkapjes dragen, onzichtbare kinpuist.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Puist op m'n kin.
*trekt handschoenen aan*
Zwarte scheve tanden en een harige vrouwenkin zijn ook geen probleem meer, alle vrouwen aan de manquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van mondkapjes dragen, onzichtbare kinpuist.
Met niet bedekte harige kin is het me ook gelukt hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwarte scheve tanden en een harige vrouwenkin zijn ook geen probleem meer, alle vrouwen aan de man
nee de mensen die geen mondkapje op willen en daarom niet naar de stad gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie nog nergens gehuil over "steunpakket" dus het aanstellerige valt wel mee
Houden een hoop geld over. Dat gaan ze vanzelf een andere keer weer uitgeven.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee de mensen die geen mondkapje op willen en daarom niet naar de stad gaan
Nou en, dat is toch hun eigen keuze?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee de mensen die geen mondkapje op willen en daarom niet naar de stad gaan
ja maar vind het aanstellerijquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nou en, dat is toch hun eigen keuze?
Geld wat mensen extra overhouden kan direct naar de zorg wat mij betreft, even regelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houden een hoop geld over. Dat gaan ze vanzelf een andere keer weer uitgeven.
Van de mensen of de ondernemers die klagen op die mensen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind het aanstellerij
Ja jij vindt wel meerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind het aanstellerij
de burgers die dat mondkapje niet op willenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van de mensen of de ondernemers die klagen op die mensen?
Je bent even duidelijk als de maat van je jas.
Er zijn mensen voor wie het serieus een belemmering is. Astmapatiënten en mensen met andere aandoeningen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de burgers die dat mondkapje niet op willen
Oké ik kan dus weer winkelen in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
wat een aanstellers ook he
10:14
De mondkapjesplicht die sinds begin augustus voor bepaalde winkelgebieden in Amsterdam en Rotterdam gelden pakken dramatisch uit voor winkels. Volgens brancheorganisatie INretail kampen winkeliers in de betreffende straten met omzetdalingen tot wel 40 procent, zo werd aan de organisatie gemeld. Dat staat volgens de belangenbehartiger haaks op de ontwikkelingen in andere steden en gebieden die langzaam uit het dal lijken te klimmen.
INretail vergelijkt de situatie in de getroffen winkelstraten nu met die van het dieptepunt van de crisis en roept op tot extra overleg tussen bedrijven en gemeenten als lokaal het aantal coronabesmettingen toeneemt. Het plotseling invoeren van confronterende maatregelen zoals in Amsterdam en Rotterdam mag niet meer gebeuren. ,,Invoering van een mondkapjesplicht is een makkelijk besluit, maar alternatieven moeten meer in de discussie meegenomen worden", aldus de organisatie
INretail zet ook vraagtekens bij de effectiviteit van de maatregel. ,,Het spatscherm is een alternatief dat veel beter werkt in het klantcontact en ook comfortabeler is", zo klinkt het.
Ja!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik kan dus weer winkelen in Amsterdam.
Met mondkapje?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik kan dus weer winkelen in Amsterdam.
Astmapatiënten zullen sowieso drukke plekken mijden op het moment, kan ik me zo indenken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie het serieus een belemmering is. Astmapatiënten en mensen met andere aandoeningen.
Met dit warme weer krijgen veel gezonde mensen het zelfs benauwd met zo'n mondkapje op.
Zuurstof lijkt me belangrijker dan een shirtje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Astmapatiënten zullen sowieso drukke plekken mijden op het moment, kan ik me zo indenken.
En eens, met dat hete weer even overslaan snap ik, maar normaal heeft het echt niet zoveel impact.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de burgers die dat mondkapje niet op willen
Kan je nagaan hoe IC verpleegkundige zich voelen. Diensten van 12 uur met mondkapje. Veel meer diensten draaien dan normaal. Ook nog een jas aan. En dan mentaal en fysiek zwaar werk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie het serieus een belemmering is. Astmapatiënten en mensen met andere aandoeningen.
Met dit warme weer krijgen veel gezonde mensen het zelfs benauwd met zo'n mondkapje op.
Grote groepen mensen vermijden lijkt me momenteel verstandig als je longpatiënt bent.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zuurstof lijkt me belangrijker dan een shirtje.
Je haalt het zeikvolk er zo uit, eigenlijk zouden we daar eens klaar mee moeten zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe IC verpleegkundige zich voelen. Diensten van 12 uur met mondkapje. Veel meer diensten draaien dan normaal. Ook nog een jas aan. En dan mentaal en fysiek zwaar werk.
Maar wat hebben wij het toch zwaar als we even een mondkapje op moeten doen.
Lui die het pertinent weigeren "want IK KRIJG GEEN LUCHT" moeten zich sowieso niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe IC verpleegkundige zich voelen. Diensten van 12 uur met mondkapje. Veel meer diensten draaien dan normaal. Ook nog een jas aan. En dan mentaal en fysiek zwaar werk.
Nog dikkere mondkapjes ook, die zo lekker in je gezicht snijden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarom zei ik, mensen die het door longklachten snel benauwd krijgen, zullen als ze verstandig zijn sowieso drukke plekken vermijden. En niemand verplicht je inderdaad om te gaan shoppen (sterker nog, ik snap überhaupt niet waarom je dat nu zou wíllen, hoogstens snel wat spul halen omdat nodig, maar "een dagje de stad in" is echt geen reet aan zo).quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klopt.Ik heb zelf geen problemen met een mondkapje gelukkig.
Maar de mensen die dat wel hebben, om wat voor reden dan ook, daar mag eigenlijk niet op geklaagd worden door ondernemers. Je bepaalt toch zeker zelf wel wat je wil doen? Als zij een mondkapje teveel vinden, dan blijven ze toch lekker thuis?
En bij voorkeur dit. Laatst dan weer eens de stad in geweest voor kraamcadeautjes, maar bleh. Normaal ben ik al geen fan, nu nog minder.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kom sowieso niet in winkelstraten. Teveel tokkievolk.
Dat had ik dan weer niet verwacht van iemand die die popdrukte leuk vindt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En bij voorkeur dit. Laatst dan weer eens de stad in geweest voor kraamcadeautjes, maar bleh. Normaal ben ik al geen fan, nu nog minder.
Popdrukte?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwacht van iemand die die popdrukte leuk vindt.
De concerten en festivals waar ik heen ga, trekt écht een heel ander slag volk hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Popconcerten, festivals, enz, je weet.
Shake hands, hou nu al een half jaar Nederland aan het draaiende, tijd voor relaxen en lotsa centjes uitgeven.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben echt aan vakantie toe.
Ga je nog weg?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shake hands, hou nu al een half jaar Nederland aan het draaiende, tijd voor relaxen en lotsa centjes uitgeven.
Magniemeerquote:
quote:hou nu al een half jaar Nederland aan het draaiende
Ik heb juist 15 dagen extra cadeau gekregen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nog weg?
Het is jammer dat ik maar twee weken kan opnemen omdat mijn werkgever zonodig 5 vakantiedagen moest inpikken.
Hoe is het met je zusje?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb juist 15 dagen extra cadeau gekregen.
Maar ik wacht toch nog eventjes af alhoewel ik merk dat ik aan rust toe ben, drukke tijden inkomende zowel privé als zakelijk.
Herstellende, slikken en praten gaat beter, bloedwaardes bijna weer normaal, alleen nog niet echt kunnen eten en drinken (dus nog een rugzakje met voedingssonde) en ze is nog snel moe tot haar grote frustratie maar zo fel als een tijger dus tja prima eigenlijk wel, ze ziet er goed uit zelfs.quote:
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herstellende, slikken en praten gaat beter, bloedwaardes bijna weer normaal, alleen nog niet echt kunnen eten en drinken (dus nog een rugzakje met voedingssonde) en ze is nog snel moe tot haar grote frustratie maar zo fel als een tijger dus tja prima eigenlijk wel, ze ziet er goed uit zelfs.
Alleen smaakt alles (nou ja de muizenhapjes die lukken) naar oude roestige fiets dus daar maakt ze zich wel een beetje zorgen om.quote:
O, dat klinkt best wel positief! Goed kunnen slikken en praten betekent wel wat voor je levenskwaliteit in elk geval.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herstellende, slikken en praten gaat beter, bloedwaardes bijna weer normaal, alleen nog niet echt kunnen eten en drinken (dus nog een rugzakje met voedingssonde) en ze is nog snel moe tot haar grote frustratie maar zo fel als een tijger dus tja prima eigenlijk wel, ze ziet er goed uit zelfs.
Dat praten twijfel ik een beetje over bij haarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat klinkt best wel positief! Goed kunnen slikken en praten betekent wel wat voor je levenskwaliteit in elk geval.
Helaas te verwachten lijkt me? Maar hopelijk gaat dat ook snel vooruit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen smaakt alles (nou ja de muizenhapjes die lukken) naar oude roestige fiets dus daar maakt ze zich wel een beetje zorgen om.
Dat had mijn moeder ook een tijdje tijdens de chemo, alles smaakte vies behalve vla. Dus ze at alleen vla een tijd. Maar ja beter dan niks.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen smaakt alles (nou ja de muizenhapjes die lukken) naar oude roestige fiets dus daar maakt ze zich wel een beetje zorgen om.
Mijn moeder ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook een tijdje tijdens de chemo, alles smaakte vies behalve vla. Dus ze at alleen vla een tijd. Maar ja beter dan niks.
Ja was wel een van de bijwerkingen, ze zou nagaan of dat nog kon verbeteren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas te verwachten lijkt me? Maar hopelijk gaat dat ook snel vooruit.
Gelukkigquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |