Geloof ook niet dat ik dat van plan was.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je mijn huis maar niet binnenkomen.
Kloptquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat van plan was.
Een garde die klopt.quote:
Oeh!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ga even eitjes knallen @:moemoe
EKNOquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal jou eens op alfabet zetten.
KOEN
ABC
Zo...
EKWELquote:
Maandagavond ook gedaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Heb vanavond nog een biertje getapt en op Mo geproost.
Misschien ben ik wel de autist dat ik het stom vind dat het er nu anders uitziet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Autisme maakt veel schoonheid kapot.
Toen vonden we een toevluchtsoord uit om ons te beschermen tegen corona.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel de autist dat ik het stom vind dat het er nu anders uitziet.
Maar ook een stukje "geschiedenis" weg, was echt in begin corona toen het dorp ontstond. Was leuk en mooie afleiding voor de meesten van ons. Aan de OP kon je OP kon je zien wie er wanneer bijkwam. Maar ja, zal wel aan mij liggen.
Was wel een gezellige tijd.
Ja met haar dikke kontquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Behalve Whis dan, die wrong zich er tussen als als advocate en kwam opeens heel hoog in de lijst te staan.
Zit er net een beetje over te mijmeren maar waren wel echt hilarische sc avonden soms.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen vonden we een toevluchtsoord uit om ons te beschermen tegen corona.
Ok, ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit er net een beetje over te mijmeren maar waren wel echt hilarische sc avonden soms.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit er net een beetje over te mijmeren maar waren wel echt hilarische sc avonden soms.
IK WIL EEN HUISJE DAAR EN DAAR. EN IK WORD ADVOCAAT! *STAMPT!quote:
Iets teveel hormonen destijds.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
IK WIL EEN HUISJE DAAR EN DAAR. EN IK WORD ADVOCAAT! *STAMPT!
Iedereen: /Ingnorre..
HOEZO MAG IK GEEN ADVOCAAT ZIJN?????????????? MUCK IS RECHTER!!!
Iedereen ......
Sorry Whisk maar was toen gewoon heel grappig
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag biertjes gedronken op terrasje, zag ik een oude maat van me dus ik met pinda's gooien naar hemraak ik een kale kerel met stierennek naast hem op zijn kale kop, draait mijn maat zich ook om is het helemaal mijn maat niet
Jij ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets teveel hormonen destijds.
Keer met tikkels gehad ook in de bioscoop, raakte ik ook de verkeerde vooraan in de rij vanaf achteren, na een minuut was iedereen wel aan het gooien met iets en werden we de bioscoop uitgezet, film niet gezien maar wat een epic foodfight was datquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Dit zijn altijd van die genante situaties die mij ook vaak overkomen.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! Oh eh hoi. Naaja ik dacht dat je iemand anders was, niet dat ik jou niet wil begroeten hoor, dat kan ook wel, maar ik ken je niet, hoi.
Echt hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer met tikkels gehad ook in de bioscoop, raakte ik ook de verkeerde vooraan in de rij vanaf achteren, na een minuut was iedereen wel aan het gooien met iets en werden we de bioscoop uitgezet, film niet gezien maar wat een epic foodfight was dat![]()
#kutkinddatikblijf.
Uiteraard, ik zou daar op reageren met veel Capslock en Smileys.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan daar zwaar agressief van worden in zakelijke mails
Die komen wel hard aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer met tikkels gehad ook in de bioscoop, raakte ik ook de verkeerde vooraan in de rij vanaf achteren, na een minuut was iedereen wel aan het gooien met iets en werden we de bioscoop uitgezet, film niet gezien maar wat een epic foodfight was dat![]()
#kutkinddatikblijf.
Met genoeg hartjes zodat degene weet dat ik zijn strot afbijt als het moet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zou daar op reageren met veel Capslock en Smileys.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die komen wel hard aan.![]()
Maar foodfights zijn tof, heb serieus een keer in een foodfight in een gourmetrestauant een schaal salade over @:yvonne heen gekieperd, Wel nadat ik een ongebakken biefstukje @:sneaky tegen mijn wang had gehad en de schaal salade was eigenlijk voor Iteejer bedoeld. Volgens mij waren we er daarna nooit meer welkom.
In de buiscoop wel eens met wat vrienden voor de film begonnen met hints te spelen terwijl er steeds meer mensen binnen drippelden. Op den duur met 15 personen tot aan de reclames.
Ja en ik heb dankzij jou een Dianaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nooooooooit last van mijn hormonen![]()
We zouden samen gaan tuinieren hč?
Mijne is denk ik overledenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik heb dankzij jou een Diana
Oh?quote:
Ja die verwelkingsziekte tot tweemaal toe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh?
Ik heb al een tijdje niet echt gekeken want de tuin is een zooitje met ontploffende planten maar hij deed het een tijdje terug nog wel.
Wat zonde!
Kak. Heb je hem nu tot heel kort teruggesnoeid?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die verwelkingsziekte tot tweemaal toe.
Ja, kansje dat hij nog wel terug komt, ze maken onverwachts aardig wat wortels toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kak. Heb je hem nu tot heel kort teruggesnoeid?
Daar moet helemaal niks inquote:Op donderdag 20 augustus 2020 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |