abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194635535
Op welke manier zullen we ooit verlost worden? Wat denken jullie?
pi_194635571
Zo gauw ze bij de WHO er ook achter komen dat het niet zoveel voorstelt
pi_194635725
Vaccin in het najaar van 2021.
blablablabla
pi_194635778
Dat gaat weg als heel veel mensen besmet zijn geraakt.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 19 augustus 2020 @ 17:50:25 #5
186611 Haags
pi_194635792
Denk dat het klaar is met het voorjaar 2021. Vlak voor het EK en ruim op tijd voor de OS.

Hoe het eindigt? Tegen die tijd is de 3e golf en is het virus afgezwakt naar een hele milde variant.
Zonder wrijving geen glans
pi_194635841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 17:32 schreef Zilverenvis het volgende:
Zo gauw ze bij de WHO er ook achter komen dat het niet zoveel voorstelt
Dat gaat niet zomaar gebeuren. WHO snapt namelijk heel duidelijk wat er momenteel gebeurt in de wereld.
pi_194635849
Iedereen dood
Sorry jongens
pi_194635877
Een werkend vaccin, een snelle en goedkope testmethode of een betaalbaar vlot werkend medicijn met zeer goede genezingskans.
pi_194635891
Herfst volgend jaar, als blijkt dat er al zoveel mensen zijn besmet dat een vaccin niet meer nodig is en we er op terug kijken en tot de conclusie komen dat er erg overtrokken is gereageerd.
pi_194635938
Bij vaccinatie van 80%

In nl verwacht ik 2025
Wereldwijd verwacht ik 2030
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194635948
Wanneer de bedenker genoeg geld heeft
pi_194635973
In de loop van volgend jaar.
I'll give you something to do
  woensdag 19 augustus 2020 @ 18:08:25 #13
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_194636029
Wanneer een atoombom op Beijing wordt gedetoneerd
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 18:09:33 #14
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194636043
13 oktbober
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  woensdag 19 augustus 2020 @ 18:15:08 #15
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194636124
Geen idee hoe de coronapandemie zal gaan eindigen, op zich is onze hoop al gevestigd op een coronavaccin.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194636217
Eind 2021 op zijn vroegst denk ik.
pi_194636310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bij vaccinatie van 80%

In nl verwacht ik 2025
Wereldwijd verwacht ik 2030
Jij bent echt niet optimistisch he.

volgend jaar ziet er nog steeds goed uit hoor. In NL dan. Wereldijd waarschijnlijk 1-2 jaar later, in de arme landen.

Maar!! we krijgen waarschijnlijk met een paar maanden al hele goede medicijnen (kunstmatige antilichamen, zitten al in trials, en dat gaat véél sneller want je hoeft niet te testen op duizenden gezonde mensen zoals bij vaccin).

En het mooie, als ernstig zieke mensen makkelijk en goed behandeld kunnen worden en het dus véél minder gevaarlijk wordt om de ziekte te krijgen, en er ook geen ziekenhuisopnames meer voor nodig zijn, is er ook geen redenen meer voor maatregelen.

Dus nee, deze BS duurt niet tot 2025. Stop dooming.
#WeesGeenWhales
pi_194636340
Met een redelijk vaccin gecombineerd met een goed medicijn voor mensen die toch ziek worden, wat er dan al veel minder zullen zijn (redelijk als in 50 tot 75 procent effectief).

Kluytmans denkt volgend voorjaar, De Jonge schijnt daar ook vanuit te gaan... mij lijkt volgend jaar zomer reël.

Ergens volgend jaar zowieso.

Virus zal nooit helemaal weg gaan, maar de 1,5 m restrictie en verbod op grote events etc wel, en daar gaat het om natuurlijk :) . Die vaccins en medicijnen vervangen dan die vervloekte maatregelen als controlemiddel om het genoeg onder de duim te houden.
#WeesGeenWhales
pi_194636342
In februari komt het vaccin op de markt en kondigen ze verdere versoepelingen aan. Net op tijd voor de verkiezingen
pi_194636357
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:28 schreef Fugue het volgende:
In februari komt het vaccin op de markt en kondigen ze verdere versoepelingen aan. Net op tijd voor de verkiezingen
Zou heel goed kunnen idd. Hoewel ze er echt op zullen HAMEREN als ze slim zijn, dat het een aantal weken duurt NA je het vaccin krijgt voor er een immuunreactie is.

Dus je moet N I E T direct alle maatregelen opheffen als iedereen het shot heeft gehad, maar een paar weken daarna pas.
#WeesGeenWhales
pi_194637055
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 17:29 schreef TDS0198 het volgende:
Op welke manier zullen we ooit verlost worden? Wat denken jullie?
30-2-2021 is alles over

Of
Dit

quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:28 schreef Fugue het volgende:
In februari komt het vaccin op de markt en kondigen ze verdere versoepelingen aan. Net op tijd voor de verkiezingen
  woensdag 19 augustus 2020 @ 19:36:21 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637075
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 17:32 schreef Zilverenvis het volgende:
Zo gauw ze bij de WHO er ook achter komen dat het niet zoveel voorstelt
Bron? Het gaat hier niet om de griep tenslotte.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194637096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Bron? Het gaat hier niet om de griep tenslotte.
Als wuhan dit al kan

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-in-wuhan~a67e747f/

War zeiken wij dan nog over die paar besmetting, waarvan nauwelijks iemand op de IC belandt
  woensdag 19 augustus 2020 @ 19:44:44 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637162
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:38 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Als wuhan dit al kan

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-in-wuhan~a67e747f/

War zeiken wij dan nog over die paar besmetting, waarvan nauwelijks iemand op de IC belandt
Ik heb begrepen dat deze mensen ook al een vaccin gehad hebben wat op deze manier getest gaat worden. En mijn vertrouwen in de Chinese communistische overheid is niet zo groot. Maar ik begrijp uit jou post dat we ons dus absoluut geen zorgen hoeven te maken? Mooi is dat. :) Rutte al gebeld?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194637232
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:44 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat deze mensen ook al een vaccin gehad hebben wat op deze manier getest gaat worden. En mijn vertrouwen in de Chinese communistische overheid is niet zo groot. Maar ik begrijp uit jou post dat we ons dus absoluut geen zorgen hoeven te maken? Mooi is dat. :) Rutte al gebeld?
Ik mag hopen dat Rutte of de krant leest, of het nieuws volgt.
Misschien heeft ie daar wel personeel voor hoef ik em niet te bellen.
pi_194637263
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:44 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat deze mensen ook al een vaccin gehad hebben wat op deze manier getest gaat worden. En mijn vertrouwen in de Chinese communistische overheid is niet zo groot. Maar ik begrijp uit jou post dat we ons dus absoluut geen zorgen hoeven te maken? Mooi is dat. :) Rutte al gebeld?
Wat? Nee? Waar je mee in de war bent is dat China fase 3 onderzoek doet in hun leger.

Nee, er is 0 vaccin daar, ze hebben gewoon de mogelijkheid om miljoenen mensen te testen in een paar dagen. Daardoor en door hun ultra-lockdown, hebben ze al sinds mei geen enkel geval meer gehad in Wuhan, en daardoor zijn er 0 restricties meer op grote evenementen en kan dit dus weer. Dit alles legt het artikel in de link trouwens ook uit ;)
#WeesGeenWhales
  woensdag 19 augustus 2020 @ 19:55:06 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637281
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:50 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Rutte of de krant leest, of het nieuws volgt.
Misschien heeft ie daar wel personeel voor hoef ik em niet te bellen.
Rutte weet heel goed dat de Chinese overheid mede als de hoofdschuldige van deze ramp niet te vertrouwen is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 19:55:37 #28
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194637291
Met een sisser.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 19:57:57 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:55 schreef herverwijderd het volgende:
Met een sisser.
Met een vaccin/medicijn wel en iemand die stinkend rijk gaat worden denk ik. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:02:32 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:52 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Wat? Nee? Waar je mee in de war bent is dat China fase 3 onderzoek doet in hun leger.

Nee, er is 0 vaccin daar, ze hebben gewoon de mogelijkheid om miljoenen mensen te testen in een paar dagen. Daardoor en door hun ultra-lockdown, hebben ze al sinds mei geen enkel geval meer gehad in Wuhan, en daardoor zijn er 0 restricties meer op grote evenementen en kan dit dus weer. Dit alles legt het artikel in de link trouwens ook uit ;)
De beelden en dergelijke zouden wel eens vals kunnen zijn en onderdeel zijn van de Chinese staatspropaganda. Zal niet de eerste keer zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:04:31 #31
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194637398
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Met een vaccin/medicijn wel en iemand die stinkend rijk gaat worden denk ik. :P
Is ook een optie.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:05:36 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:04 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Is ook een optie.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:04 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Is ook een optie.
Ik denk dat het geen optie is dat het zo zal gaan zeker als het uiteindelijk op een medicijn neer gaat komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194637717
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

De beelden en dergelijke zouden wel eens vals kunnen zijn en onderdeel zijn van de Chinese staatspropaganda. Zal niet de eerste keer zijn.
Nee, dat feest ga ik van uit was er, mensen posten er massaal over dike er geweest zijn, bergen fotos, welke reden hebben ze in godsnaam om er over te liegen?, en daarnaast zijn erook gewoon geen restircties meer op dat soort events in wuhan, net zoals in Nieuw-Zeeland ook was in de maanden dat er geen gevallen waren. Neem aan dat je dat anders zo op zou kunnen zoeken die regels.

Voorts is China net begonnen aan bouw van een stadium voor ik geloof 120,000 man , dus het is duidelijk dat ze ook in de toekomst gewoon grote events enzo willen blijven houden.

En daarnaast, Taiwan houd ze ook weer, met als enige restrictie mondkapjes, maar voor de rest mag je daar gewoon weer een stadium vullen of een fan conventie houden voor 10.000 man of wat dan ook, zonder enige afstandsregels. Alleen niet eten of drinken binnen, want dan zou het kapje af moeten, dus even conventiegebouw uit voor 5 minuten daarvoor. Wat een ramp.

Zoals je vast weet is Taiwan niet echt vriendjes met de CCP. Is het echt zo moeilijk te accpeteren dat álle aziatische landen, mede door ervaring met SARS, gewoon in staat waren dit de grond in te stampen, en daaarom nu weer goeddeels normaal leven? Japan heeft alweer iets van 50% gevulde stadiums geloof ik en in Tokyo is alles gewoon open met events voor ik geloof max 1000 man, nergens verplicht afstand houden (en aanbeveling is 1 meter) of andere BS, china is ... wel grotendeels zoals het in 2019 was dus, zie foto uit Wuhan (en de danceclubs in Shenzhen bv. gingen OPEN IN MAART, toen wij dichtgingen, tot nu toe prima...), Vietnam heeft 0 doden, Thailland: prima, Singapore, even kut nu prima, zuid korea doet het best goed, alleen de Fillistijnen doen het eigenlijk kut maar die worden dan ook geleid door een achterlijke aap.

Als wij hier net zoveel tests zouden maken als China en net zo effciënt waren geweest hadden we hier nu ook gewoon weer op lowlands en abunai staan hossen en knuffelen. Kolerezooi.
#WeesGeenWhales
pi_194637725


[ Bericht 100% gewijzigd door eragon2890 op 19-08-2020 20:38:47 ]
#WeesGeenWhales
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:44:29 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637788
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:37 schreef eragon2890 het volgende:
Als wij hier net zoveel tests zouden maken als China en net zo effciënt waren geweest hadden we hier nu ook gewoon weer op lowlands en abunai staan hossen en knuffelen. Kolerezooi.
Als wij de Chinese overheid van het vaste land net zo goed vertrouwen als de afvallige provincie Taiwan hadden we hier helemaal vrijwel geen corona gehad.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194637826
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:44 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als wij de Chinese overheid van het vaste land net zo goed vertrouwen als de afvallige provincie Taiwan hadden we hier helemaal geen corona gehad.
Dat klopt.

Mijn punt is dat het nog steeds zo is dat als wij zoveel tests zouden maken en zo efficient zouden zijn als China, dat we dan nu zouden hossen op lowlands en knuffelen op abunai omdat corona hier niet meer zou bestaan. Los van hoe het hier binnnenkwam.

Net als Taiwan. Inderdaad.

(alleen dan met een mondkapje als we dat voorbeeld volgen).
#WeesGeenWhales
pi_194637847
WW3
pi_194637893
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:49 schreef byah het volgende:
WW3
Nee dat komt over 20 jaar. Niet de plotline verneuken. We zitten nu in de Chinese Griep, hierna komen de roaring twenties, gecombineerd met de Greater Depression AKA The Ultimate Sad, en daarna komt ww3.

Kan echt niet wachten, komende 20 jaar worden echt ge-wel-dig!

Wel, voor mezelf wacht ik wel gewoon tot de 1,5m eraf kan, en dan weer lekker chillen en huggen op m'n cons, en de rest van de wereld zoekt het maar lekker uit XD Succes, ik ga igg niet het leger in. Niet chil en veel te veel moeite. :)

Ik bedoel, de wereld gaat al 10 jaar naar de kloten, maar tot Maart merkte ik er niets van in mijn comfortabele conventie gaande anime kijken mede weebs huggende leventje... moge dat na 1,5m snel weer zou zijn. LOL.
#WeesGeenWhales
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:55:37 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637934
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:47 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dat klopt.

Mijn punt is dat het nog steeds zo is dat als wij zoveel tests zouden maken en zo efficient zouden zijn als China, dat we dan nu zouden hossen op lowlands en knuffelen op abunai omdat corona hier niet meer zou bestaan. Los van hoe het hier binnnenkwam.

Net als Taiwan. Inderdaad.

(alleen dan met een mondkapje als we dat voorbeeld volgen).
Zeker in het begin heeft de Chinese overheid maatregelen genomen die binnen een land als Nederland gewoon niet haalbaar zijn. Daarnaast kan je zeggen dat mensen in Azië over het algemeen meer vertrouwen hebben in de overheid dan in Nederland een groep als virus waanzin zal je zelfs in Hong Kong nooit zien.

Nu een nadeel denk ik maar ook wel iets wat ik wel mag in het Nederlandse volk en ook een reden waarom ik me nooit druk maak om op fok wel eens voor idioot uitgemaakt te worden. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:57:08 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194637969
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:52 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nee dat komt over 20 jaar. Niet de plotline verneuken. We zitten nu in de Chinese Griep, hierna komen de roaring twenties, gecombineerd met de Greater Depression AKA The Ultimate Sad, en daarna komt ww3.

Kan echt niet wachten, komende 20 jaar worden echt ge-wel-dig!

Wel, voor mezelf wacht ik wel gewoon tot de 1,5m eraf kan, en dan weer lekker chillen en huggen op m'n cons, en de rest van de wereld zoekt het maar lekker uit XD Succes, ik ga igg niet het leger in. Niet chil en veel te veel moeite. :)

Ik bedoel, de wereld gaat al 10 jaar naar de kloten, maar tot Maart merkte ik er niets van in mijn comfortabele conventie gaande anime kijken mede weebs huggende leventje... moge dat na 1,5m snel weer zou zijn. LOL.
Korte eindconclusie WO3 zal waarschijnlijk over het gebrek aan en het verkrijgen van grondstoffen gaan vermoed ik. Zo halverwege de 21e eeuw maar dat is koffiedik kijken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194638207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Korte eindconclusie WO3 zal waarschijnlijk over het gebrek aan en het verkrijgen van grondstoffen gaan vermoed ik. Zo halverwege de 21e eeuw maar dat is koffiedik kijken.
Kan, waarbij mensen water vaak vergeten.

Kan ook klimaatverandering zijn waardoor stukken land onbruikbaar worden en teveel vluchtelingen komen.

We zien wel. LOL. Het is wel interessant/vermakelijk om over te speculeren :)

Nu eerst die burger die ik net beschreef in het andere thread en na een uur nog steeds moet komen GRRRR en dan lekker yaoi lezen. :D

Brand verder, wereld!
#WeesGeenWhales
pi_194638272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zeker in het begin heeft de Chinese overheid maatregelen genomen die binnen een land als Nederland gewoon niet haalbaar zijn. Daarnaast kan je zeggen dat mensen in Azië over het algemeen meer vertrouwen hebben in de overheid dan in Nederland een groep als virus waanzin zal je zelfs in Hong Kong nooit zien.

Nu een nadeel denk ik maar ook wel iets wat ik wel mag in het Nederlandse volk en ook een reden waarom ik me nooit druk maak om op fok wel eens voor idioot uitgemaakt te worden. :P
Fair enough. Hoewel Nieuw-Zeeland het toch ook wel goed deed. :D

Zag je trouwens bij "wanneeer mogen discotheken" weer open dat festival in Bulgarije? Daar mag kennelijk dat gewoon weer! Ik zat net al te kijken of daar ook anime conventies zijn, zo ja, vluchten zijn nu toch goedkoop, misschien binnenkort maar eens heen :D

(of andere leuke events. Gewoon ff vakantie van de 1,5m, die hebben ze daar nergens!)
#WeesGeenWhales
  woensdag 19 augustus 2020 @ 21:13:22 #43
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194638361
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:07 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Kan, waarbij mensen water vaak vergeten.

Kan ook klimaatverandering zijn waardoor stukken land onbruikbaar worden en teveel vluchtelingen komen.

We zien wel. LOL. Het is wel interessant/vermakelijk om over te speculeren :)

Nu eerst die burger die ik net beschreef in het andere thread en na een uur nog steeds moet komen GRRRR en dan lekker yaoi lezen. :D

Brand verder, wereld!
Conflicten en dreigementen over dit soort zaken vinden nu al plaats tussen landen. Maar hebben nog geen aanleiding gegeven tot bijvoorbeeld de inzet van kernwapens. Ik denk dat dit pas gaat gebeuren als situaties echt uit hand lopen nijpend worden. Want denk zelfs dat een dictator wel begrijpt dat dit zelfmoord is. En zo depri moet je ook weer niet zijn er kan binnen een halve eeuw een hoop veranderen en heb geen glazen bol tenslotte. En werk niet bij AstroTV. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194638427
Als sneeuw voor de zon op 5 november 2020
  woensdag 19 augustus 2020 @ 21:16:34 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194638437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:10 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Fair enough. Hoewel Nieuw-Zeeland het toch ook wel goed deed. :D

Zag je trouwens bij "wanneeer mogen discotheken" weer open dat festival in Bulgarije? Daar mag kennelijk dat gewoon weer! Ik zat net al te kijken of daar ook anime conventies zijn, zo ja, vluchten zijn nu toch goedkoop, misschien binnenkort maar eens heen :D

(of andere leuke events. Gewoon ff vakantie van de 1,5m, die hebben ze daar nergens!)
Ik doe het voor dit jaar even rustig ook om andere redenen. :D En wat jij uiteindelijk verantwoord en verstandig denk te vinden? Daar is discussie over mogelijk. Maar uiteindelijk is het hier geen dictatuur en geen China. :P ;)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 21:17:12 #46
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194638460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:15 schreef Grems het volgende:
Als sneeuw voor de zon op 5 november 2020
Dat is juist de maand waarin het begon in China. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:03:38 #47
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_194639212
Nooit helemaal.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_194639384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:03 schreef Perrin het volgende:
Nooit helemaal.
Nee het virus gaat helemaal weg, maar de pandemie eindigt. Daar gaat het hier om.
#WeesGeenWhales
pi_194639395
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik doe het voor dit jaar even rustig ook om andere redenen. :D En wat jij uiteindelijk verantwoord en verstandig denk te vinden? Daar is discussie over mogelijk. Maar uiteindelijk is het hier geen dictatuur en geen China. :P ;)
Klopt~

Net die burger op, ff kijken wat er te doen is in Bulgarije ;3
#WeesGeenWhales
pi_194639421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Conflicten en dreigementen over dit soort zaken vinden nu al plaats tussen landen. Maar hebben nog geen aanleiding gegeven tot bijvoorbeeld de inzet van kernwapens. Ik denk dat dit pas gaat gebeuren als situaties echt uit hand lopen nijpend worden. Want denk zelfs dat een dictator wel begrijpt dat dit zelfmoord is. En zo depri moet je ook weer niet zijn er kan binnen een halve eeuw een hoop veranderen en heb geen glazen bol tenslotte. En werk niet bij AstroTV. :P
Hoezo lijk ik depri? Zolang ik straks na die 1,5m weer gewoon m'n leuke leventje terugkrijg vind ik het mooi hoor, als de echte armageddon begint over 50 jaar ben ik al dood of 79 :P
#WeesGeenWhales
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')