Ja, het is natuurlijk de omgekeerde wereld dat de quarantaine juist niet zou gelden voor de mensen die het meest in contact komen met kwetsbaren/ouderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks goed van ze, zo hoort het gewoon. Zorg verdomme voor de veiligheid van je cliënten.
Inderdaad. Los daarvan respecteer ik de maatregelen uiteraard gewoon.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dus je zegt Mark niet nodig te hebben en zelf goed kan inschatten wat veilig is.
Ik blijf de regels respecteren. Ik neem hem alleen minder serieus. Dat hij de noodzaak ziet om het virus een persoonlijkheid te geven.quote:Maar als Mark met hyperbolen komt dan wordt je inschatting anders?
Volgens mij zijn we het eens als ik je laatste reactie zo lees.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Inderdaad. Los daarvan respecteer ik de maatregelen uiteraard gewoon.
[..]
Ik blijf de regels respecteren. Ik neem hem alleen minder serieus. Dat hij de noodzaak ziet om het virus een persoonlijkheid te geven.
Uiteindelijk respecteer ik de regels, omdat het gewoon regels zijn. Niet omdat hij met hyperbolen aan het rond gooien is. Dat mag ik best storend vinden. Prima als andere mensen die hyperbolen wel nodig hebben.
Maar agree to disagree verder
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
inderdaad. Met als voornaamste tegenstrijdigheid nog altijd de besmettelijkheid van kinderen. RIVM is zo'n beetje nog het enige instituut dat stellig blijft beweren dat kinderen nauwelijks besmettelijk zijn.
[ afbeelding ]
Maar aangezien ze geen symptomen hebben (niezen / hoesten), hoe besmet je dan iemand?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Op woensdag 19 augustus 2020 12:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
inderdaad. Met als voornaamste tegenstrijdigheid nog altijd de besmettelijkheid van kinderen. RIVM is zo'n beetje nog het enige instituut dat stellig blijft beweren dat kinderen nauwelijks besmettelijk zijn.
[ afbeelding ]
Waarom geloof je youtube filmpjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:30 schreef zoost het volgende:
Meer false positieven dan "echt" positieven met de PCR test
Aerosolen, oh nee wacht... ze praten met consumptie en besmetten zo mensen? Of ze likken aan deurknoppen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:29 schreef zoost het volgende:
[..]
Maar aangezien ze geen symptomen hebben (niezen / hoesten), hoe besmet je dan iemand?
Oke! Heel Duidelijk ! Berich!!! Klik Hier Om De Echte Covid Waarheid Te Weten!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:30 schreef zoost het volgende:
Meer false positieven dan "echt" positieven met de PCR test
Je weet dat je met normaal praten al aerosolen uitstoot?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Aerosolen, oh nee wacht... ze praten met consumptie en besmetten zo mensen? Of ze likken aan deurknoppen?
Heb je het gekeken? Ik durf dat niet. Youtube + corona = hoaxquote:
Nee maar de uitroeptekens en hoofdletters hebben me al overtuigd. Kan niet missen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Heb je het gekeken? Ik durf dat niet. Youtube + corona = hoax
Dat hangt van het filmpje af. Kijk zelf even.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
Waarom geloof je youtube filmpjes?
Dat het waar is? Dat zou dan de eerste zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar de uitroeptekens en hoofdletters hebben me al overtuigd. Kan niet missen.
Het is kwestie van kunnen niet durven.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:43 schreef Gretzl het volgende:
![]()
[ twitter ]
Persco was weer één grote poppenkast. En nog steeds nauwelijks journalisten in de zaal die kritisch durven door te vragen
Dit is een interview met huisarts Martin Voerknecht die het heeft over de specificiteit van PCR test. Maar het is makkelijker om op basis van een uitroepteken het belachelijk te maken. Mag natuurlijk, maar we weten wel wie de echte domme lul is toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke! Heel Duidelijk ! Berich!!! Klik Hier Om De Echte Covid Waarheid Te Weten!!!
Zeker, dat is de leugenaarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:46 schreef zoost het volgende:
[..]
Dit is een interview met huisarts Martin Voerknecht die het heeft over de specificiteit van PCR test. Maar het is makkelijker om op basis van een uitroepteken het belachelijk te maken. Mag natuurlijk, maar we weten wel wie de echte domme lul is toch?
Gezien jouw historiek in dit specifieke forum is dat absoluut geen lastige vraagstelling.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:46 schreef zoost het volgende:
[..]
Dit is een interview met huisarts Martin Voerknecht die het heeft over de specificiteit van PCR test. Maar het is makkelijker om op basis van een uitroepteken het belachelijk te maken. Mag natuurlijk, maar we weten wel wie de echte domme lul is toch?
Hoho. Toch wel 1 op de 10.000 huisartsen deelt die mening.quote:
Nou, kom maar op dan, wat klopt er niet van wat Martin Voerknecht stelt. Kun je laten zien hoe slim je bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien jouw historiek in dit specifieke forum is dat absoluut geen lastige vraagstelling.
Maar besmetting via aerosolen is niet wetenschappelijk aangetoond toch dus geeb reden om daarvan uit te gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je weet dat je met normaal praten al aerosolen uitstoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |