Zo waar als een koe! Warning: Date nooit een FOK!er! Altijd drama.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:45 schreef HSG het volgende:
Als je een relatie met en FOK!er aan gaat dan accepteer je ook de consequenties.
30 cm harde consequentiesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:45 schreef HSG het volgende:
Als je een relatie met en FOK!er aan gaat dan accepteer je ook de consequenties.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 08:31 schreef Nine. het volgende:
Zelf ook 24/7 op FOK! gaan zitten. Dat zal hem leren.
Die is 24/7 bezig met het huishouden en eten maken. Die heeft heul geen tijd om haags in de gaten te houdenquote:
Je stond anders wel vooraan om lootjes te kopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:03 schreef michiel_merk het volgende:
Hij wou je laatst nog verloten hier op fok, vond ik persoonlijk iets te ver gaan
Koste een euro per kilo, dat werd mij iets te duurquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:04 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Je stond anders wel vooraan om lootjes te kopen.
Jij houdt ondertussen zijn vriendin wel bezig zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:33 schreef Pharkus het volgende:
Overigens kan je vriend ook onderweg met zijn telefoon FOK! bereiken. #goedetip
Ja ik zet graag speurtochten uit en geef mensen graag cryptogrammen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij houdt ondertussen zijn vriendin wel bezig zeker
Wat leukquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ik zet graag speurtochten uit en geef mensen graag cryptogrammen.
Ok, niet jouw vriendin dus. Tong80?!?!?!?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al een paar jaar uit de kast
Zit hij ook op FOK! ?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt, ik ben al een paar jaar uit de kast
Sorry meid, maar 50% van de mannelijke forummers hier is homo en de rest heeft geen vriendin. Dus je OP klopt niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 07:18 schreef clumsyblondegirl het volgende:
Waarschijnlijk maak ik geen vrienden met dit topic maar ik ben ten einde raad. Mijn vriend zit dagenlang op zijn telefoon forums te lezen op FOK. We zijn nog geen moment thuis of hij pakt zijn telefoon er weer bij. Wat kan ik doen? Ik heb zelf maar een account aangemaakt om uit te zoeken waarom hij zoveel tijd hieraan besteed. Ik heb zelf geen idee hoe dit forum werkt..
Ik denk eerder @Braddiequote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:37 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Is het die mongool @:Pharkus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |