Ossquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Gaat het wel Puzzie?
Speciaal voor jou dan![]()
over Guus gesproken![]()
Serieus het beste dat ik ooit van hem heb gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dam Rob de N.
Ok, ik ga het meest onbekende nummer van Rob de Nijs ooit posten...
Die stond bij ons vroeger op een LP.. en verder doe je het er maar mee
En ja, hij swingt de pan uit
Snapt je.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Serieus het beste dat ik ooit van hem heb gehoord
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Serieus het beste dat ik ooit van hem heb gehoord
Dit is net zo'n onzinnige vraag als wat wil je later worden als je groot bent.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als jullie een "Epic" nummer zouden mogen kiezen, welke zou dat kunnen zijn ?
Lastig, zijn er wel wat. Ok deze dan maar weerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als jullie een "Epic" nummer zouden mogen kiezen, welke zou dat kunnen zijn ?
Jaaa, ook wel weer waar... ach.. vergeet het, tenzij je gewoon een epic nummertje hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is net zo'n onzinnige vraag als wat wil je later worden als je groot bent.
Ja het is niet te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is net zo'n onzinnige vraag als wat wil je later worden als je groot bent.
Ik heb er nog nooit van gehoord... maar het staat nu op.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja het is niet te doenMaar elk excuus om Ponderosa op te zetten is een goede
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Lastig, zijn er wel wat. Ok deze dan maar weer
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:48 schreef shiitake het volgende:
The Cure met A Forest had ik net ook al gepost.
Open Deur.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja het gaat echt snel. Is niet meer bij te houden. Maar wel leuk!
Ja is altijd wel opzwepend wanneer dat gebeurt haha, maar mis dan wel veel pareltjesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja het gaat echt snel. Is niet meer bij te houden. Maar wel leuk!
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:55 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo het is een gave, nachtelijk douchen terwijl AL je handoeken in de wasmand liggen, gelukkig vond ik nog een redelijk zachte spijkerbroek
En die worden ook maar 1x in de drie maanden vuilquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:55 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo het is een gave, nachtelijk douchen terwijl AL je handoeken in de wasmand liggen, gelukkig vond ik nog een redelijk zachte spijkerbroek
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:56 schreef jerney het volgende:
[..]!!! Heel Björk is ook gewoon epic
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen vervolgen met het broekenprobleem
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb cash dus ik kan weer wassenIn principe
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb cash dus ik kan weer wassenIn principe
Hoe zeg je : Yeah!quote:
Jaaaa! Geweldig nummerquote:
Je ne sais pasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe zeg je : Yeah!
op z'n Frans?
quote:
Hiquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaaaa! Geweldig nummer![]()
Luisteren jullie wel eens iets van The Wounded?
NL band en ik hartje The Wounded![]()
Stempel ok, schuurt lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Dingen die je om een uur of drie heerlijk vindquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:11 schreef UitStraling het volgende:
Lekker cool en gek doen met een boom in je kontzak![]()
Ik hoop wel dat ze nog genezenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:14 schreef Flory het volgende:
Dank voor het luisteren![]()
Die stem omg.... *zucht*
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze nog genezen
Jezus Puz, dat meisje heeft geen goede dagquote:
Hahahaha altijd hartjes voor Morrisseyquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:11 schreef UitStraling het volgende:
Lekker cool en gek doen met een boom in je kontzak![]()
Echt? Niks van gemerkt! Ik ging redelijk op stand-by van dat nummer, but in a good wayquote:Op woensdag 19 augustus 2020 03:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jezus Puz, dat meisje heeft geen goede dag
Amy.quote:
Kieven heet dat in goed Nederlandsquote:Op woensdag 19 augustus 2020 04:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wil haar splijten, van ster tot kruin.
Ah eindelijk kan ik klikken 😁quote:
Ik moet altijd weer gniffelen om jouw postsquote:
quote:
Why would you do that... why??quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat afkicken van dit topic
Nicequote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:49 schreef kree het volgende:
1,2,3, a song by Bart Oostindie on Spotify
Deze rock on
Het werkte hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:51 schreef kree het volgende:
Ok niet uit waarom link het niet doet.
Poging 2
1,2,3, a song by Bart Oostindie on Spotify
Hou je ervan wel beetje dat soort muziek? Beetje groovy funk dus? Bluesquote:
Ja, hou ik wel vanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
Hou je ervan wel beetje dat soort muziek? Beetje groovy funk dus? Blues
Ja, dat vind ik ook super! Heb al veel toffe muziek ontdekt binnen een paar wekenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:56 schreef kree het volgende:
Vindt t beetje leuk juist wat meer onbekende muziek vinden enzo en helpt dit topic bij. Klassiekers kennen we allemaal wel al denk.
Haha nou ik luister van alles gehehe maar kwam die tegen leuk. Liedje. Euhhhhquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, hou ik wel van
Kan van veel genres wel genieten, al het maar goed is.Of wanneer het me laat lachen, dat kan ook
Goeiemorgen Puzziequote:
Oh jezus, da’s altijd moeilijk kiezenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou ik luister van alles gehehe maar kwam die tegen leuk. Liedje. Euhhhh
Doe er is eentje die jij onwijs leuk vindt?
Was even zoeken naar iets dat ik nog niet regelmatig heb gepost hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:17 schreef kree het volgende:
Ik hou wel beetje van het tja hoe noem je het “lay’d” back enzo.
Nice nr die je poste btw. Toegevoegd
Nou fok blocked het iig voor mij. Nou even luisteren op de creative manier dan ben benieuwd.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh jezus, da’s altijd moeilijk kiezen
Momenteel verrast spotify me met deze en ik word daar wel vrolijk vanHoly Joe (And the Ferris Wheel), a song by Kris Berry on Spotify
Ondertussen even op zoek in mijn chaotische playlists naar iets dat ik heel leuk vind.
Oh, wat raar? De YT videos zijn meer favorietjesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou fok blocked het iig voor mij. Nou even luisteren op de creative manier dan ben benieuwd.
Luky niet hr not rn styirdy als je wil?
Weet ik maar kan het meeste ook zo vinden van spotify en is betere kwaliteit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh, wat raar? De YT videos zijn meer favorietjes
Ja, is wel zo. Maar Youtube is beter voor hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar kan het meeste ook zo vinden van spotify en is betere kwaliteit.
Maar heeee chick game on? Ze lossen die wel op je mag gewoon youtube plaatsen? Graag doe is nieuw leuk liedje?>
Eentje is geentje!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dieklik in hem nog een keer aan.
Ja hou er wel van. Nice ;0quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Leuke band! Beetje raar, ik vind dat wel leuk
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:56 schreef kree het volgende:
Vindt t beetje leuk juist wat meer onbekende muziek vinden enzo en helpt dit topic bij. Klassiekers kennen we allemaal wel al denk.
En dan vervolgens zelf één van de meest commercieel succesvolle nummers ooit postenquote:
I know ok doe er eentje die jij denk leuk vindt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
En dan vervolgens zelf één van de meest commercieel succesvolle nummers ooit posten
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
En dan vervolgens zelf één van de meest commercieel succesvolle nummers ooit posten
Kende het niet maar vind er ook weinig aan.quote:
Jeffrey Lee Piercequote:
Ieder eigen smaak hequote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kende het niet maar vind er ook weinig aan.
Zo. Tijd om op te staan!!quote:
Ahhhhhhh love it!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:04 schreef Nine. het volgende:
(Inb4 wat is de zangeres mager, maar dat komt doordat ze een ziekte heeft)
Starcrawler is een superleuk punkrock bandje. Doet denken aan The Stooges en Iggy Pop.quote:
Jij bent kief enzo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
quote:
Wij. Gewoon precies dezelfde muzieksmaak hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:24 schreef jerney het volgende:
![]()
Van deze word ik ook altijd zo nostalgisch
Ja, superfijn!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Starcrawler is een superleuk punkrock bandje. Doet denken aan The Stooges en Iggy Pop.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:31 schreef jerney het volgende:
Ja, superfijn!!
Vind haar nog altijd wel hot
Ahhh hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wij. Gewoon precies dezelfde muzieksmaak hebben
Lekkerquote:
Haha die heb ik daarna opgezetquote:
Oh wow die gaat ook in mijn playlist voor wanneer ik pissig ben.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh wow die gaat ook in mijn playlist voor wanneer ik pissig ben.
Dan lach ik weer binnen de minuut
JA!!!quote:
quote:
Mooi zo!quote:
Hahaha ws door teveel op alle foute bijdragen hier te klikkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi zo!
Die Shirley Temple video stond in mijn 'aanbevolen video's', echt errug, op meerdere fronten
Die luister ik ook somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Trentquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:58 schreef Modus het volgende:
Gaat het weer 45 minuten duren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:18 schreef jerney het volgende:
[..]Het is een goed nummer, maar vergt idd veel van mijn geduld om tot de actie te komen
Maar ik heb hem uitgeluisterd!
Je geeft ze één vinger...quote:
Half geluisterdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Je geeft ze één vinger...
Hier kan ik wel meer meeMaar nog steeds niet iets dat ik op een playlist zou gooien
Ik word te loom van dat soort muziek.
Sorry
En ik maar braaf wel TWEE nummers uitzitten!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Half geluisterdIk dacht hee dat lijkt wel wat op De Knaif
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:52 schreef jerney het volgende:
[..]
En ik maar braaf wel TWEE nummers uitzitten!!
Ja klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke?
![]()
Hmmmm..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:22 schreef jerney het volgende:
[..](je kan het wel
)
(Niet weg klikken)
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmmmm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ahhh jaquote:
Poepiequote:
Popped in my mind at a sudden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
PoepieMaar, jezus dat is lang geleden
Leuk. Ben nu weer geobsedeerd met die meest bekende van hun denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |