A ben ik geen complottokkie, en B) als het zo onschuldig is als een zoutoplossing, en ik zou dat geloven, welke rationele reden zou ik dan hebben om er niet 4700 euro gratis geld voor te incasseren als ik die geheime kennis zou hebben?? :hm:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef Grems het volgende:
Je kunt ook gewoon even wachten tot Billie iedereen zover heeft om verplicht maandelijks hun injectie zoutoplossing te komen halen.
Als je binnenkort niet meer post weten wij genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef eragon2890 het volgende:
Inschrijving bevestigd, nu wachten!
Livestream vanuit kliniek?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:05 schreef eragon2890 het volgende:
Inschrijving bevestigd, nu wachten!
Denk niet dat het heel bijzonder gaat zijn. Spuitje en klaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Livestream vanuit kliniek?
HAHA LOL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Als je binnenkort niet meer post weten wij genoeg
Dat ging over een ander vaccin en ging over dat kinderen het zouden krijgen en is zowieso gelulquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
Veel plezier met je autisme.
Kun je wel lekker wajong trekken.
Het is relevant, dat mn favoriete events dan weer kunnen zonder afstand en mensen kan huggen etc en gewoon weer kan doen wat ik leuk vind en mn vrienden is de reden dat ik zsm op een vaccin of medicijn hoop en meedoe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:14 schreef herverwijderd het volgende:
Kun je me uitleggen waarom mensen die naar cons gaan de neiging voelen her continu over te praten, zelfs als het niet relevant is?
Geen intern verblijf, uit me hoofd 10 keer kort komen over een jaar plus telefonisch nagesprek. Eerst keuring natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef Dos37 het volgende:
Moet je wel intern verblijven of is het alleen een aantal keer komen voor een checkup?
Dus als alleen het onderzoek al 443 dagen kan gaan duren.. dan duurt het toch nog veel te lang voordat we echt een vaccin hebben voor iedereen..?quote:Groep 1 – 6 van het onderzoek bestaat uit 12 korte bezoeken aan ons onderzoekscentrum in Groningen en een telefonische nakeuring verdeeld over een periode van maximaal 443 dagen.
Maar waarom doen conners het als het niet relevant is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Het is relevant, dat mn favoriete events dan weer kunnen zonder afstand en mensen kan huggen etc en gewoon weer kan doen wat ik leuk vind en mn vrienden is de reden dat ik zsm op een vaccin of medicijn hoop en meedoe.
Die 5000 euro is irrelevant in verhouding.
Hmm ok valt me reuze meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Geen intern verblijf, uit me hoofd 10 keer kort komen over een jaar plus telefonisch nagesprek. Eerst keuring natuurlijk.
Dit is natuurlijk maar 1 van de paarden. Er zijn er nog zo'n 199 waarvan een aantal al verder zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dus als alleen het onderzoek al 443 dagen kan gaan duren.. dan duurt het toch nog veel te lang voordat we echt een vaccin hebben voor iedereen..?
...ik heb het alleen steeds als voorbeeld voor waarom ik van die 1.5m af wil... het soort dingen wat ik terugwil. Daarom noem ik er meestal ook festivals enzo bij. Al ga ik daar zelf nooit heen. Rutte noemde daarstraks geloof ik 4 keer popconcerten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar waarom doen conners het als het niet relevant is?
Emergency use authorization kan ruim voor die tijd gegeven worden als de efficacy endpoints met statisticse significantie bereikt zijn 😉quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dus als alleen het onderzoek al 443 dagen kan gaan duren.. dan duurt het toch nog veel te lang voordat we echt een vaccin hebben voor iedereen..?
Emergency use authorization kan ruim voor die tijd gegeven worden als de efficacy endpoints met statisticse significantie bereikt zijn 😉quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
230 dacht ik inmiddels al ongeveer? Anyway oxford zal ook als eua "op de markt komen" eerst lijkt me. Maar dat is prima. Sneller vaccin, sneller leven weer het leven waard en economie weer op gang en meer levens gered ook nog.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk maar 1 van de paarden. Er zijn er nog zo'n 199 waarvan een aantal al verder zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |