Ik heb maar 5 minuten gekeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er nog wat gemeld door Ruttegod?
(Net thuis)
Nee hij heeft gewoon een kwartier lang doodstil in de camera lopen staren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er nog wat gemeld door Ruttegod?
(Net thuis)
Nee NL gaat komende jaar helemaal op slot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohw, ik kan morgen gewoon naar mijn werk?
Blue steel oefenen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij heeft gewoon een kwartier lang doodstil in de camera lopen staren.
Hopen op 4 gaat te ver denk je?quote:
Alstuquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Is Femke straks ergens live te zien?
https://share.myfreecams.com/?cam=30603quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
Is Femke straks ergens live te zien?
Haha lekker biertje nemen ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopen op 4 gaat te ver denk je?
Maar idd, de hele tijd druk zijn met de wespenval is ook niet erg relaxerend.
Nu moet er natuurlijk een webcam opquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed dat er geen webcam op staatik sta ze echt aan te moedigen om er in te vliegen
Ja je moeder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu moet er natuurlijk een webcam op
Ohja!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 dat moeten we nog eens doen: een ballonvaart
Almere had k nog niet gehoordquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kanaleneiland utrecht, almere schijnt toch ook nog wel een feestje te zijn?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Nog even een broodje kroket maken denk ik.
Hier in Oostenrijk zou ik behalve in supermarkt zowat vergeten dat Corona bestaatquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier in Oostenrijk zou ik behalve in supermarkt zowat vergeten dat Corona bestaat
Ja bedoelde dus kroketten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef Karzai het volgende:
geef em dan maar aan los, ik heb ook net gegeten.
Wij waren in DU, Tsjechië en Oostenrijk, en vonden het erg relaxt overal.quote:
Al ijsberend vooraan de boompjes?quote:
Samenhokken met iemand die er al woont dan maar?quote:
weet niet of ik zo wanhopig ben :pquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Samenhokken met iemand die er al woont dan maar?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BITTERBALTOVERBAL, NEDERWERPER DER NICOTINE
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Nog even een broodje kroket maken denk ik.
Maar je hebt net je balkondinges helemaal op orde joh?quote:
Goed bezig!quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je hebt net je balkondinges helemaal op orde joh?
hmm beetje. had die champix gebruikt. Denk dat dta het stuk makkelijker maakte . Maar heb af en toe nog wel momentjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zwaar gehad om te stoppen?
Die momentjes blijf je nog vrij lang houden. Die heb ik nog steeds en ik ben inmiddels alweer 2 jaar gestoptquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm beetje. had die champix gebruikt. Denk dat dta het stuk makkelijker maakte . Maar heb af en toe nog wel momentje
Ben jij koude kalkoen gegaan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die momentjes blijf je nog vrij lang houden. Die heb ik nog steeds en ik ben inmiddels alweer 2 jaar gestopt![]()
Maar knap dat je gestopt bent!
Voelt je leven nu gewoon 20% slechter gemiddeld?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die momentjes blijf je nog vrij lang houden. Die heb ik nog steeds en ik ben inmiddels alweer 2 jaar gestopt![]()
Maar knap dat je gestopt bent!
Nope, ik heb het soort van afgebouwd. Ik wilde al een tijdje stoppen en toen ik ging samenwonen heb ik besloten alleen nog op het werk te roken en als we gingen stappen. Dat heb ik toen kleine 2 maanden zo gedaan en toen ben ik gestopt met te roken op het werk ergens rond juli 2018. Daarna nog 3 of 4 keer gerookt tijdens stappen en in november dat jaar laatste sigaret gehad waarvan ik bijna over mijn nek ging. Daarna nooit meer gerookt.quote:
Je wilt niet hard genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zeg ik al de hele tijd fles
Nee, wel 20% rijker door al het geld wat ik bespaar. Maar dat word door muis over de balk gesmeten tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voelt je leven nu gewoon 20% slechter gemiddeld?
Wel knap. meeste mensen lukt het niet om te minderenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, ik heb het soort van afgebouwd. Ik wilde al een tijdje stoppen en toen ik ging samenwonen heb ik besloten alleen nog op het werk te roken en als we gingen stappen. Dat heb ik toen kleine 2 maanden zo gedaan en toen ben ik gestopt met te roken op het werk ergens rond juli 2018. Daarna nog 3 of 4 keer gerookt tijdens stappen en in november dat jaar laatste sigaret gehad waarvan ik bijna over mijn nek ging. Daarna nooit meer gerookt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb volgens mij vandaag een soort van poilitietraining gezien overigens.
Ik moest ergens een brief bezorgen (duh). Alleen toen ik daar naar toe reed, zag ik politiewagens staan en ze hadden iemand staande gehouden en geboeid. Wat nu? dacht ik..
Ik zette mijn fiets neer, pakte de brief maar hield wel een beetje afstand. Toen zei een man in rood- shirt met daar op Politie dat ik mocht bezorgen, want ze bijten niet. Nou ja. MIsschien de arrestant, grapte hij er achter aan. Toen dacht ik al dat dit om een oefening kon gaan. NIet gevraagd verder, gaat mij ook niks aan.
Maar ja de politieschool zit er op nog geen 100 meter, dus dan trek je al snel die conclussie..
Ook online kan ik niks vinden over een eventuele overval/arrestatie....
Helpt Champix een beetje tegen de zin in een sigaret of hoe moet ik me dat voorstellen? Ik heb nooit iets in die richting gebruikt dus ik heb totaal geen idee waarmee of hoe het helptquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel knap. meeste mensen lukt het niet om te minderen
Nee helpt tegen kamelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helpt Champix een beetje tegen de zin in een sigaret of hoe moet ik me dat voorstellen? Ik heb nooit iets in die richting gebruikt dus ik heb totaal geen idee waarmee of hoe het helpt
Ah ja dan moet je met mij samenwonen he dat was hetquote:
Ja het geeft je het gevoel dat al gerookt hebt door dopamine. Dus zelfs als je er een op steekt doet dat niksquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helpt Champix een beetje tegen de zin in een sigaret of hoe moet ik me dat voorstellen? Ik heb nooit iets in die richting gebruikt dus ik heb totaal geen idee waarmee of hoe het helpt
Of het halve land knipt zijn oren af want Irma.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt nog wel zo gek in dit land dat niemand meer naar de persco's kijkt alsIrmagodin
er niet is.
Ga jij naar de boompjes verhuizen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja dan moet je met mij samenwonen he dat was het
ja dat zou in Trumpistan gebeuren waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het halve land knipt zijn oren af want Irma.
Ik wil gewoon metquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ga jij naar de boompjes verhuizen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon metBallie
samenwonen, waar dan ook.
Horoscoop in de Libellequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
hoe bepalen mensen welke hond bij hun past?
De hond kiest jou op basis van uiterlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hond kiest jou op basis van uiterlijk.
Niet man honden zijn zo dom als strontquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hond kiest jou op basis van uiterlijk.
Ja was best wel leuk om te zien. Al had ik wel zo iets van: gewoon doorgaan met je werk. Geen (ramp)toeristje spelen. Stel je voor dat het toch echt was....quote:
Of de kleur ook bij het interieur past.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
Bingoballendamequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of de kleur ook bij het interieur past.....
Niet een Anatolian shepard?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal gaat een Afghaanse Windhond aanschaffen
Doen ze niet. Ze kijken gewoon welke hond hun mooi lijkt. Die kijken echt niet naar de moeilijkheid van het opvoeden. en het karakter van het beessiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal gaat een Afghaanse Windhond aanschaffen
De hond bepaald wel mens bij hem past!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
Tevens met kinderenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind gewoon dat mensen eerst een soort van examen moeten doen, alvorens ze een (bepaald ras) hond mogen kopen. Hoe vaak worden honden niet verpest door onkunde/onwetendheid van het baasje...
das weer wat kleinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mot het in een tas kunnen passen?
Tasjes gemaakt van hond?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Brr mensen die hondjes in een tas dragen.
Ik zie bal dit doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Brr mensen die hondjes in een tas dragen.
en dan een mening hebben over ANDERE kutmensenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie bal dit doenEn dan mee op de scooterd....
zo bedoel je danquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie bal dit doenEn dan mee op de scooterd....
Dat ook, en voor dat laatste zal ik in ieder geval kei hard zakken.quote:
Kamphonden zijn dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
k vind die thaise ridgebacks wel vet
https://www.google.com/se(...)mgdii=fIeS0KSzeW0yiM
Wel prettig om dan een achtertuin te hebben..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
Nee doen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
ja eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel prettig om dan een achtertuin te hebben..
Denk dat een kek poedeltje meer bij je pastquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat ze ze hier veel op het kamp hebben
Zeg het ze!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAhaha Komt een klacht binnen van klant.
"ik zie dat $Flesbedrijf geen doorgang geeft aan werkzaamheden als wij geen uren akkorderen
Maar e.e.a. heeft voor ons wel spoed dus ik zou graag zien dat e.e.a alsnog ASAP opgepakt werd
"
Ja $klant krijg het lazarus maar. We hebben namelijk net met je afgesproken dat we niet meer werk gaan doen en achteraf om geld gaan vragen OMDAT JE DAT ZELF ZO WILDE. You create misery, have your cake and eat it
ja liefst niet zo lang neequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Maar.... moet het met lang of met kort haar?
Mag jij dit ook zo aan de klant uitleggen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAhaha Komt een klacht binnen van klant.
"ik zie dat $Flesbedrijf geen doorgang geeft aan werkzaamheden als wij geen uren akkorderen
Maar e.e.a. heeft voor ons wel spoed dus ik zou graag zien dat e.e.a alsnog ASAP opgepakt werd
"
Ja $klant krijg het lazarus maar. We hebben namelijk net met je afgesproken dat we niet meer werk gaan doen en achteraf om geld gaan vragen OMDAT JE DAT ZELF ZO WILDE. You create misery, have your cake and eat it
Nee daar heb ik een teamleider voorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mag jij dit ook zo aan de klant uitleggen?Of moet je je gezicht in de plooi houden?
Hoeveel uur per dag wil je stofzuigen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Maar.... moet het met lang of met kort haar?
Ziet die daar ook de humor van in?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar heb ik een teamleider voor
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ziet die daar ook de humor van in?
En dan geen uitslag, maar dit:quote:
quote:Gelukt! Aan de hand van je antwoorden maken wij jouw top 3 rassen bekend! Wil je daarnaast handige puppytips en aanbiedingen ontvangen? Schrijf je dan ook in voor de puppy nieuwsbrief en ontvang bovendien 20% korting bij Pets Place!
ja ook vet diequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje heeft deze, is mijn grote vriend.
[ afbeelding ]
Moet wel ontzettend veel bewegen. Supersnelle hond ook.
Ja ik zit dat ook net voor jan piet snot in te vullen....quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En dan geen uitslag, maar dit:
[..]
Weimaraner?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Sociaal en haart niks.
Gewoon onzin invullen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik zit dat ook net voor jan piet snot in te vullen....
Hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik kom uit op een Schotse Herdershond Korthaar, zijn de winkels nog open?
Na een fake emailadres krijg je alsnog uitslag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik zit dat ook net voor jan piet snot in te vullen....
Mooie honden wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
k ga voor deze
https://www.puppytest.nl/hondenrassen/samojeed/
Mijn broertje heeft de Hongaarse variant: een vizsla. Fantastische hondquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Sociaal en haart niks.
Wat is die laatste?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier
• Whippet
• Italiaanse Windhond
• Boot van Darwin
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
k ga voor deze
https://www.puppytest.nl/hondenrassen/samojeed/
quote:Let op: de Samojeed heeft zeer veel beweging en activiteit nodig.
in je gerbil tasjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Ygritte het volgende:
Amerikaanse Cocker Spaniel 58,75%
[ afbeelding ]
Heidewachtel/Kleine Münsterlander 58,75%
[ afbeelding ]
Shiba Inu 57,50%
[ afbeelding ]
Die eersteOh lorddddd
Die eerstequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Ygritte het volgende:
Amerikaanse Cocker Spaniel 58,75%
[ afbeelding ]
Heidewachtel/Kleine Münsterlander 58,75%
[ afbeelding ]
Shiba Inu 57,50%
[ afbeelding ]
Die eersteOh lorddddd
Lobbesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou voor deze gaan.
[ afbeelding ]
Historie en gebruiksdoelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:24 schreef Zilverberk het volgende:
Nummer 3 op de lijst is een Xoloitzcuintle. Nooit van gehoord.
Hoeveel pijpjes heb jij op Flessie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik haat honten. Mijn top3 honten zijn waarschijnlijk
1. Wesp
2. Wesp
3. Eoa ander kankâhbees
doe ff normaal joh met je overgedimensioneerde landingsvleermuisquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe ff normaal joh met je overgedimensioneerde landingsvleermuis
Scheelt stofzuigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Historie en gebruiksdoel
De Xoloitzcuintle ofwel Mexicaanse Naakthond is één van de weinige honden zonder vacht. Deze honden werden vroeger gefokt om als offergave te dienen aan de goden. Tevens stond hij op de menukaart…
De Xoloitzcuintle roept bij veel mensen een afschrikwekkende reactie op. Dit gebeurt wel vaker met naakte dieren (Sphynx, naaktrat etc). Het grappige is dat naakte dieren over het algemeen ontzettend vriendelijke dieren zijn.
Wat een eng ding.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Historie en gebruiksdoel
De Xoloitzcuintle ofwel Mexicaanse Naakthond is één van de weinige honden zonder vacht. Deze honden werden vroeger gefokt om als offergave te dienen aan de goden. Tevens stond hij op de menukaart…
De Xoloitzcuintle roept bij veel mensen een afschrikwekkende reactie op. Dit gebeurt wel vaker met naakte dieren (Sphynx, naaktrat etc). Het grappige is dat naakte dieren over het algemeen ontzettend vriendelijke dieren zijn.
Ja de huid van bijna naakthonden daar komt een lading talg uit die je eraf zult moeten krabben/poesten/vegen/schrobben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Verzorging en gezondheid
De huid van de Xoloitzcuintle dient regelmatig gescrubd te worden om dode huidschilfers te verwijderen. Wanneer de zon schijnt, dient de huid ingesmeerd te worden met een zonnebrandcréme om verbranding te voorkomen.
lekker naar het strand
Nķg één om in te smeren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Verzorging en gezondheid
De huid van de Xoloitzcuintle dient regelmatig gescrubd te worden om dode huidschilfers te verwijderen. Wanneer de zon schijnt, dient de huid ingesmeerd te worden met een zonnebrandcréme om verbranding te voorkomen.
lekker naar het strand
Check de Hollandse Smoushond, die wordt steeds leuker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
hoe verder je leest hoe erger het wordt
Let op: De Xoloitzcuintle wordt vaak geboren met een incompleet gebit. Gedurende zijn leven blijven tanden uitvallen.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is een fokker en die heeft deze
Hoezo weet jij hoe je oma er naakt uitziet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat hoofje weg denkt lijkt hij op mijn oma, naakt.
Is dat niet normaal dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo weet jij hoe je oma er naakt uitziet?
Legit question. @Amarantha answer the questionquote:
Wat is dit dan. Dit zijn kruisingen tussen een genetisch getransmuteerde wasbeer en een suikerspin. Doe ff normaal joh.quote:
Stabij....quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Golden retriever
Heidewachtel
Stabyhoun
Dat laatste ras ken ik niet
En golden retrievers vind ik saai
Vraag maar aan Geraldine Kemper hoe die smaken idd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:32 schreef Zilverberk het volgende:
En toch heb ik liever een knaagdier. Cavias zijn tof.
Als je ze zat bent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag maar aan Geraldine Kemper hoe die smaken idd.
Haha ja dit geloof ik meteen.quote:
Ook als het op poep lijkt, schijnt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dit geloof ik meteen.Volg iemand op Insta met een beagle en die hond jat echt alles wat eetbaar is of op eten lijkt.
Ik ken er geen een die niet alles vreet wat los en vast zitquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dit geloof ik meteen.Volg iemand op Insta met een beagle en die hond jat echt alles wat eetbaar is of op eten lijkt.
Opvoeden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Maar ze zijn wel leuk.
[ afbeelding ]
Saaie hoofden zonder karakter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Maar ze zijn wel leuk.
[ afbeelding ]
Je hebt zelf een saai hoofdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saaie hoofden zonder karakter.
Jonguhhhh Friese Stabij.... prachtig mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Nederlands ras, lees ik
Nou wat is jouw hond?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saaie hoofden zonder karakter.
Ja dat ook wel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dames trut hondjes.....Heb ik onthouden....
Beetje heidewachtelig wel, als ik ‘m zo zie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jonguhhhh Friese Stabij.... prachtig mooi
Ja en drentse patrijshond. Vroeger veel mensen in de omgeving met zulk 'soort' honden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje heidewachtelig wel, als ik ‘m zo zie?
Derde woord weg laten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oei.... zou ik dit ook doen?
Private browser denk ik maar
nee alleen maar totdat dat geouwehoer over honten voorbij isquote:
Grappig wel, die Nederlandse rassenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en drentse patrijshond. Vroeger veel mensen in de omgeving met zulk 'soort' honden.
Waar zullen we het dan over hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee alleen maar totdat dat geouwehoer over honten voorbij is
ik ben nog op zoek naar iets leuks voor de vakantie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waar zullen we het dan over hebben?
Ik was zeilen laatst, dat was echt heel gaaf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar iets leuks voor de vakantie.
Zijn er nog best aardig wat zie ik net....quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig wel, die Nederlandse rassen
Dan kom je zelf met een ander gespreksonderwerp.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee alleen maar totdat dat geouwehoer over honten voorbij is
Dat is een beer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n Kaukasische hont lijkt me wel wat als ik weer buitenaf woon ooit.
[ afbeelding ]
Vakantiesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kom je zelf met een ander gespreksonderwerp.
Nee ik ben saai jeweetzelfquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kom je zelf met een ander gespreksonderwerp.
Waarschijnlijk kun je met de dagelijkse hoeveel kwijl je plee doorspoelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n Kaukasische hont lijkt me wel wat als ik weer buitenaf woon ooit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |