Die vent heeft ooit de fout gemaakt om in een bietenbar te pinnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teruggestuurdheeft hij ook steeds retourkosten voor betaald in losse US dollars bij de volgende zending
![]()
Zou ie het niet gewoon via de post hebben verzonden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedankt namens alle vogels en vissen in de vervuilde atmosfeer en zeeën.
Ja. Luchtpostquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ie het niet gewoon via de post hebben verzonden?
Wortelbar komkommerbar zoiets zal het wel geweest zijn jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die vent heeft ooit de fout gemaakt om in een bietenbar te pinnen
Canada welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
Denk
[..]
in amerika hebben ze geen post meer
nee alleen in Florida.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
Denk
[..]
Ja jezus wat is daar toch aan de hand allemaal johquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
Denk
[..]
Walgelijk die manquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jezus wat is daar toch aan de hand allemaal joh
Geen post meer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
Denk
[..]
Trump is de posterijen in de kont aan het naaien om de verkiezingen om zeep te helpen.quote:
Ja om te gillen gewoon. Ik hoop dat al die trumpstemmers nog genoeg bleek konden krijgen in de Walmart. Ze zijn er strontlomp genoeg voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve in Florida, zodat ie daar zelf via de post kan stemmen
Als je hier van geniet kan je ook wel kinderen nemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Daar zijn er niet genoeg van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met de normale mensen daar.
Zo, daar zal ze nu wakker van liggen hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je trouwens al wie die hele belangrijke persoon is die gratie kreeg vandaag?
Een vrouw die in 1872 veroordeeld was voor stemmen toen vrouwen nog geen stemrecht hadden.
nah not even closequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je hier van geniet kan je ook wel kinderen nemen.
ja is ook zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je trouwens al wie die hele belangrijke persoon is die gratie kreeg vandaag?
Een vrouw die in 1872 veroordeeld was voor stemmen toen vrouwen nog geen stemrecht hadden.
Ja klopt, weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
is nog niet zo lang hoor dat we zulke rechten verworven hebben
In 1850 kon je als 8 jarige ook 12 uur achter een weefmachine staan
tja als je het kapitalisme zijn gang laat gaan gebeurt het weer, zie de zzp en flex contractenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt, weet het nog als de dag van gisteren.
Genuanceerder zei je toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie dat postverhaal iets genuanceerder.
En kom op, stemmen per post in inderdaad enorm fraudegevoelig.
Zeg het ze!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:23 schreef Karzai het volgende:
wij houden ons toch niet aan de regels
Kun je ook maar 1 reden verzinnen waarom ik dit vrijwillig zou kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Fuck de mainstream media en de cabal!
Omwille van haar twee kanjers!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook maar 1 reden verzinnen waarom ik dit vrijwillig zou kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Omwille van haar twee kanjers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is die vrouw op die youtube die janet?
Nee dat heeft ie zelf toegegeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hij bewust de post stukmaakt is een aanname.
Nee zij is een waarheidszoeker (geen journalist!!) van Onafhankelijke Pers Nederland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ahquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee zij is een waarheidszoeker (geen journalist!!) van Onafhankelijke Pers Nederland.![]()
Dit is Janet:
De post vertraagd omdat hij stemmen per post wil vertragen. Post word nog steeds wel gebracht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heeft ie zelf toegegeven.
Dat dacht ik ook, dus ik zoeken, krijg je allemaal artikelen van 'Janet Ossebaard (53), denk je die ziet er nog goed uit voor haar leeftijd, maar blijkt het dus iemand anders te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dus ik zoeken, krijg je allemaal artikelen van 'Janet Ossebaard (53), denk je die ziet er nog goed uit voor haar leeftijd, maar blijkt het dus iemand anders te zijn.
[ afbeelding ]
Ja en ik ben doctorandus in de snacksquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ze is universitair geschoold en graancirkelexpert, zet haar eens niet weg als een gekkie ajb.
Is dat een kanaal van borderliners die dit als dagbesteding hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dit is kennelijk Eva van Zeeland, naast waarheidszoeker ook danser (net als Willem Engel) al heb ik helaas nog geen dansvideos van haar zien staan.
Ha expres vergeten hequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten eten uit de vriezer te halen. Frietje.
'vergeten'quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten eten uit de vriezer te halen. Frietje.
Daar doet je kijk op kaassoufflés me flink aan twijfelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ik ben doctorandus in de snacks
Komt omdat je een domme kaassouffle bentquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar doet je kijk op kaassoufflés me flink aan twijfelen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt omdat je een domme kaassouffle bent
Nu je zo enthousiast met Lange Frans aan komt zetten snap ik je voorkeur voor kaassoufflés wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar doet je kijk op kaassoufflés me flink aan twijfelen.
Blauw vinkje, dus jij hoort gewoon bij de cabal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu je zo enthousiast met Lange Frans aan komt zetten snap ik je voorkeur voor kaassoufflés wel.
Ja het busje komt zo bij je voorrijden om je af te voeren naar een strafkamp in Siberië.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Blauw vinkje, dus jij hoort gewoon bij de cabal.
Wat doet sinterklaas er ineens tussen ...quote:
Klinkt goed! Toffe tijd gehad in Londen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Tien jaar geleden was ik net terug uit Londen en was ik nu m'n shit aan het pakken voor Lowlands.
Mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat doet sinterklaas er ineens tussen ...
Nuchter genoeg he, je weet hoe dat gaatquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Wat me meer zorgen baart, wat is een langtrekkende feestheilige?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aanhouder wint poeder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat me meer zorgen baart, wat is een langtrekkende feestheilige?
Het einde der tijden.quote:
F#ck, ben ik de s vergeten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat me meer zorgen baart, wat is een langtrekkende feestheilige?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Klinkt goed! Toffe tijd gehad in Londen?Had ik het tien jaar geleden toch beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Londen was vast leuk. Ik ben er nu zo vaak geweest dat ik niet meer weet wanneer ik wat heb gedaan.Tap tap tap
Zeker!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik het tien jaar geleden toch beter
Londen was vast leuk. Ik ben er nu zo vaak geweest dat ik niet meer weet wanneer ik wat heb gedaan.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor het links en rechts toch wel, ben coronamoe.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch maar de wespenval ingericht met AA drink.
Zelfs kruidnagels op mijn pet tapen hielp niet. Moffenhoeren dat het zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet zo germanofoob aub.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
De wespen worden inderdaad steeds opdringeriger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Aww. Is leuk hoor. Ook voor kinderenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zeker!
Ik ben nog nooit in Londen geweest.
Kruidnagels op je petquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er in september dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De wespen worden inderdaad steeds opdringeriger.En het is nog nieteens september.
Normaal worden ze in september opdringeriger. En dan gaan ze over van vlees op zoetigheid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in september dan eigenlijk?
Gewoon dijken doorprikken en terug de Zuiderzee in douwen.quote:
Spreaderquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Vorig weekend was ook wat krapjes op mijn nichtjes verjaardag.
quote:
quote:
Watwatquote:
Schertsmaatregelen. Je mag thuis maximaal 6 mensen ontvangen, op anderhalve meter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Wat wordt er gezegd in de persco? Nog nieuwe maatregelen?
Je mag geen polonaise meer doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Deventer wordt verkocht aan de duitsers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
WatwatIk zit buiten
![]()
Bier drinken is belangrijker
Weer maximaal 6 volwassen bij elkaar in de privesfeer. Dat is landelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Laatste keer dat ik 6 mensen in huis had mochten vrouwen nog niet stemmen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schertsmaatregelen. Je mag thuis maximaal 6 mensen ontvangen, op anderhalve meter.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik 6 mensen in huis had mochten vrouwen nog niet stemmen.
[..]
[..]
Trek jij eerst je jurkje maar even aan hequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Deventer wordt verkocht aan de duitsers.
Zes mensen of zes volwassenen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weer maximaal 6 volwassen bij elkaar in de privesfeer. Dat is landelijk.
vanaf 12 jaar max 6quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zes mensen of zes volwassenen?
* Zilverberk viert zaterdag een verjaardag.
Ik heb er nu één met giraffenprint aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trek jij eerst je jurkje maar even aan he
Ja alsof dat wat helpt. Beetje hetzelfde als kijken of een hongerstaking van 200 naar 180 dagen ingekort kan worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt onderzocht of er verplichte quarantaine ingesteld kan worden maar dan nog maar 10 dagen
vanaf nu alleen maar solonaisesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Oeh!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb er nu één met giraffenprint aan.
stelt weer weinig voorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weer maximaal 6 volwassen bij elkaar in de privesfeer. Dat is landelijk.
Ja ruige bois hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee maar in jouw Land zetten ze Dhl busjes in de hens
Dat is terecht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
maar er komen blijkbaar aparte regels voor amsterdam
Wat? Daar mogen geen domme mensen meer naartoe?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
maar er komen blijkbaar aparte regels voor amsterdam
Maar dan heb je een lege stad?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Daar mogen geen domme mensen meer naartoe?
blijf jij maar in je turkenstad deventerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Daar mogen geen domme mensen meer naartoe?
Oh jee de Afghaan is "gekwetst" hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
blijf jij maar in je turkenstad deventer
boehoequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee de Afghaan is "gekwetst" hoorjankbaby
Nou dan zitten ze dus overal verspreid in het land, je kunt ze beter gewoon allemaal in die stad stoppen en afsluiten.quote:
net onweer geweest, paar mm vocht uit de luchtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nuchter genoeg he, je weet hoe dat gaatDaar dan?
Adelaarshorstquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
blijf jij maar in je turkenstad deventer
Rijksmuseum?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:22 schreef Karzai het volgende:
Maar ik wil je best een leuk dagje amsterdam geven fles, ga je nooit meer vergeten!
ohja. de wallen zijn weer openquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:22 schreef Karzai het volgende:
Maar ik wil je best een leuk dagje amsterdam geven fles, ga je nooit meer vergeten!
Vaak genoeg geweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:22 schreef Karzai het volgende:
Nou dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja. de wallen zijn weer open
fles en 3 negerinnen
Oei.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Bijenkorf in Amsterdam vanaf morgen gesloten
Vanwege de meerdere coronabesmettingen bij de Bijenkorf in Amsterdam sluit het warenhuis vanaf morgen de deuren. Dat maakt de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland bekend, op advies van de GGD. Iedereen die er recentelijk nog een bezoek heeft gebracht, wordt "dringend geadviseerd" om zich te laten testen.
De afgelopen week zijn meerdere medewerkers van het warenhuis bij de Dam op verschillende afdelingen en verdiepingen positief getest. Medewerkers waren, terwijl ze besmettelijk waren, aan het werk, meldt de Veiligheidsregio. De GGD adviseert medewerkers die in de periode van 4 tot en met 18 augustus aan het werk waren, in quarantaine te gaan voor 14 dagen.
De deuren blijven voor ten minste 14 dagen dicht. De sluiting kan worden opgeheven wanneer er "overtuigende maatregelen zijn genomen" om verdere besmettingen te voorkomen.
alleen de bijenkorf? tja zal wel ggd onderzoek zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Bijenkorf in Amsterdam vanaf morgen gesloten
Vanwege de meerdere coronabesmettingen bij de Bijenkorf in Amsterdam sluit het warenhuis vanaf morgen de deuren. Dat maakt de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland bekend, op advies van de GGD. Iedereen die er recentelijk nog een bezoek heeft gebracht, wordt "dringend geadviseerd" om zich te laten testen.
De afgelopen week zijn meerdere medewerkers van het warenhuis bij de Dam op verschillende afdelingen en verdiepingen positief getest. Medewerkers waren, terwijl ze besmettelijk waren, aan het werk, meldt de Veiligheidsregio. De GGD adviseert medewerkers die in de periode van 4 tot en met 18 augustus aan het werk waren, in quarantaine te gaan voor 14 dagen.
De deuren blijven voor ten minste 14 dagen dicht. De sluiting kan worden opgeheven wanneer er "overtuigende maatregelen zijn genomen" om verdere besmettingen te voorkomen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
De Bijenkorf dicht. Is dat het ergste wat er kon gebeuren?
Kun je even geen gucci-onderbroeken kopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
alleen de bijenkorf? tja zal wel ggd onderzoek zijn
Er zijn er al een hoop geruimd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En wanneer wordt er nou eindelijk eens besloten dat alle nertsenfokkerijen geruimd worden zoals beloofd was?
Aan een riempje door je slaapkamer laten vliegen voordat je naar bed gaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nog 3 miljard te gaan?
Ik las net dat wespen muggen eten.
Ja, spinnen ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nog 3 miljard te gaan?
Ik las net dat wespen muggen eten.
Doe jij t riempje om bij een wesp?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan een riempje door je slaapkamer laten vliegen voordat je naar bed gaat
Gewoon met een klein lassootje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe jij t riempje om bij een wesp?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon met een klein lassootje.
? moet gewoon werken morgen, of bedoel je iets andersquote:
Nou over de afstoting van amsterdam van de rest van nederlandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
? moet gewoon werken morgen, of bedoel je iets anders
vakantie naar vlieland gaat ook nog door volgende week
oh dat is al jaren zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou over de afstoting van amsterdam van de rest van nederland
Ik dacht van het weekend nog aan hem. Al zo lang hem niet meer zien posten. Hierbij heb ik dus het antwoord...quote:
Ik zit er aan te denken om handgel bij de AADrink te gooien. Morgen even blikje zippo benzine halen.quote:
HOU JE BEKquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hjb? Heel Jipsingboertange Bakt?
Nee. heb je bacon heet dat nummerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hjb? Heel Jipsingboertange Bakt?
met je bacon Merol beffenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. heb je bacon heet dat nummer
Zegt me niksquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. heb je bacon heet dat nummer
oeeeeeh oh jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boompjesgenot morgen en overmorgen he
Houden zo, bijna nog erger dan Boef, Snelle en Lil Kleinequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
nah boef is wel een baas hoor.
van kansloos naar succesvol
Ik weet alleen wie het zijn. Ken hun muziek verder niet zo hoor. Ik ben sowieso niet van die stijl muziek. Al luister ik de laatste tijd veel Radio 2 en krijg dus sinds jaren weer wat mee van de hedendaagse muziek..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
lil kleine vind ik wel walgelijk ventje ja met die alien ook als vriendin
'Beter' is redelijk subjectief hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is toch knap. we lachen hem hier wel uit maar goed hij doet het beter dan ons:P
Geen zinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
De supermarkten zijn toch nog gewoon open? Jullie wonen toch niet in schubbekutteveen??
Ik lach hem niet uit hoor. Ik heb gewoon niets met rap en hun uitvoerdersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is toch knap. we lachen hem hier wel uit maar goed hij doet het beter dan ons:P
nou modus. denk dta ik het toch juist heb als ik voor jou en mij spreek in iedergevalquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
'Beter' is redelijk subjectief hier
maak ej foto'squote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boompjesgenot morgen en overmorgen he
Haha Ja precies. Er komt sowieso niemand op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
toch maar goed dat ik niet meer dan 6 vrienden heb he
Ik nog bitterballen. Maar ben nu eik druk met die wespen fuckersquote:
kring verjaardag met je caafsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha Ja precies. Er komt sowieso niemand op mijn verjaardag.
misschien in een park met mooi weer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Nou toch maar even bedenken hoe en wat ik met mijn verjaardag doe volgende maand.
wss geen tijd voor johquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar klein beetje boompjes foto. En kijk ook evn bij de palmboompjes
Hoe jong word je??quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Nou toch maar even bedenken hoe en wat ik met mijn verjaardag doe volgende maand.
Zoom meetingquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die melden zich nu al af. "Hebben al wat anders."
Mweh eind september is vaak niet meer heel lekker weer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien in een park met mooi weer?
31quote:
Populair!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Zo kut want moet ik nadenken wie ik wel en niet op mijn verjaardag wil hebben, normaal roep ik gewoon ja kom maar als je zin hebt maar ja 1.5 meter en max. 6 gasten.
Die toetsenbordkutter hoef je in elk geval niet uit te nodigenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Zo kut want moet ik nadenken wie ik wel en niet op mijn verjaardag wil hebben, normaal roep ik gewoon ja kom maar als je zin hebt maar ja 1.5 meter en max. 6 gasten.
Na valt wel mee maar heb gewoon redelijk grote vriendengroep.quote:
broekiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh eind september is vaak niet meer heel lekker weer.
[..]
31!
populair hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na valt wel mee maar heb gewoon redelijk grote vriendengroep.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die melden zich nu al af. "Hebben al wat anders."
Dat zeg ik. Populair.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na valt wel mee maar heb gewoon redelijk grote vriendengroep.
Oh hij was week later hier ook alweer in huis om te chillen met wat vrienden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die toetsenbordkutter hoef je in elk geval niet uit te nodigen
echt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hij was week later hier ook alweer in huis om te chillen met wat vrienden.Ik heb toch helemaal geen zin in ruzie enz, vooral niet omdat we elkaar toch altijd blijven zien bij vrienden.
quote:
Komt door mijn vorige huis hoor.quote:
Dat is nog jong, ik word over 7 maanden 40quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh eind september is vaak niet meer heel lekker weer.
[..]
31!
Mensen kennenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Een "vriendengroep".
Dat zijn gewoon meerdere mensen.
Oh dat heb ik echt nog helemaal niet, voel me eerder nog een soort puberquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mezelf wel oud, voelt echt alsof ik alvast een aanmelding bij bejaardentehuis mag gaan doen.
Er is weer plek hoorde ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mezelf wel oud, voelt echt alsof ik alvast een aanmelding bij bejaardentehuis mag gaan doen.
Gisteravond? Met een vriendin van me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n ou met wie had jij nou laatst sociaal gedaan dan?
De cougar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteravond? Met een vriendin van me.
En voor jullie rare ideeën krijgen: ze is 60
Er is maar 1 persoon in mijn leven die ik echt niet mag (nog steeds niet) en dat is een meisje die 3.5 jaar achter mijn toenmalige vriend aan bleef zitten. Daar ga ik zo slecht op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij mag maar blij zijn met een vriendin als jou :p
kan toch nog steeds?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteravond? Met een vriendin van me.
En voor jullie rare ideeën krijgen: ze is 60
Ik las de snel en dacht dat ze 3,5 was en dacht whoa kinderhater 2.0quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon in mijn leven die ik echt niet mag (nog steeds niet) en dat is een meisje die 3.5 jaar achter mijn toenmalige vriendje aan bleef zitten. Daar ga ik zo slecht op.Maar haat verder nooit lang mensen ofzo.
Haha neeeequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las de snel en dacht dat ze 3,5 was en dacht whoa kinderhater 2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |