Die vent heeft ooit de fout gemaakt om in een bietenbar te pinnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teruggestuurdheeft hij ook steeds retourkosten voor betaald in losse US dollars bij de volgende zending
![]()
Zou ie het niet gewoon via de post hebben verzonden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedankt namens alle vogels en vissen in de vervuilde atmosfeer en zeeën.
Ja. Luchtpostquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ie het niet gewoon via de post hebben verzonden?
Wortelbar komkommerbar zoiets zal het wel geweest zijn jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die vent heeft ooit de fout gemaakt om in een bietenbar te pinnen
Canada welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
Denk
[..]
in amerika hebben ze geen post meer
nee alleen in Florida.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
Denk
[..]
Ja jezus wat is daar toch aan de hand allemaal johquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
Denk
[..]
Walgelijk die manquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jezus wat is daar toch aan de hand allemaal joh
Geen post meer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
Denk
[..]
Trump is de posterijen in de kont aan het naaien om de verkiezingen om zeep te helpen.quote:
Ja om te gillen gewoon. Ik hoop dat al die trumpstemmers nog genoeg bleek konden krijgen in de Walmart. Ze zijn er strontlomp genoeg voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve in Florida, zodat ie daar zelf via de post kan stemmen
Als je hier van geniet kan je ook wel kinderen nemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Daar zijn er niet genoeg van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met de normale mensen daar.
Zo, daar zal ze nu wakker van liggen hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je trouwens al wie die hele belangrijke persoon is die gratie kreeg vandaag?
Een vrouw die in 1872 veroordeeld was voor stemmen toen vrouwen nog geen stemrecht hadden.
nah not even closequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je hier van geniet kan je ook wel kinderen nemen.
ja is ook zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je trouwens al wie die hele belangrijke persoon is die gratie kreeg vandaag?
Een vrouw die in 1872 veroordeeld was voor stemmen toen vrouwen nog geen stemrecht hadden.
Ja klopt, weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:06 schreef Karzai het volgende:
is nog niet zo lang hoor dat we zulke rechten verworven hebben
In 1850 kon je als 8 jarige ook 12 uur achter een weefmachine staan
tja als je het kapitalisme zijn gang laat gaan gebeurt het weer, zie de zzp en flex contractenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt, weet het nog als de dag van gisteren.
Genuanceerder zei je toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie dat postverhaal iets genuanceerder.
En kom op, stemmen per post in inderdaad enorm fraudegevoelig.
Zeg het ze!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:23 schreef Karzai het volgende:
wij houden ons toch niet aan de regels
Kun je ook maar 1 reden verzinnen waarom ik dit vrijwillig zou kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Fuck de mainstream media en de cabal!
Omwille van haar twee kanjers!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook maar 1 reden verzinnen waarom ik dit vrijwillig zou kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Omwille van haar twee kanjers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is die vrouw op die youtube die janet?
Nee dat heeft ie zelf toegegeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hij bewust de post stukmaakt is een aanname.
Nee zij is een waarheidszoeker (geen journalist!!) van Onafhankelijke Pers Nederland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ahquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee zij is een waarheidszoeker (geen journalist!!) van Onafhankelijke Pers Nederland.![]()
Dit is Janet:
De post vertraagd omdat hij stemmen per post wil vertragen. Post word nog steeds wel gebracht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heeft ie zelf toegegeven.
Dat dacht ik ook, dus ik zoeken, krijg je allemaal artikelen van 'Janet Ossebaard (53), denk je die ziet er nog goed uit voor haar leeftijd, maar blijkt het dus iemand anders te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dus ik zoeken, krijg je allemaal artikelen van 'Janet Ossebaard (53), denk je die ziet er nog goed uit voor haar leeftijd, maar blijkt het dus iemand anders te zijn.
[ afbeelding ]
Ja en ik ben doctorandus in de snacksquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ze is universitair geschoold en graancirkelexpert, zet haar eens niet weg als een gekkie ajb.
Is dat een kanaal van borderliners die dit als dagbesteding hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dit is kennelijk Eva van Zeeland, naast waarheidszoeker ook danser (net als Willem Engel) al heb ik helaas nog geen dansvideos van haar zien staan.
Ha expres vergeten hequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten eten uit de vriezer te halen. Frietje.
'vergeten'quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten eten uit de vriezer te halen. Frietje.
Daar doet je kijk op kaassoufflés me flink aan twijfelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ik ben doctorandus in de snacks
Komt omdat je een domme kaassouffle bentquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar doet je kijk op kaassoufflés me flink aan twijfelen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt omdat je een domme kaassouffle bent
Nu je zo enthousiast met Lange Frans aan komt zetten snap ik je voorkeur voor kaassoufflés wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar doet je kijk op kaassoufflés me flink aan twijfelen.
Blauw vinkje, dus jij hoort gewoon bij de cabal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu je zo enthousiast met Lange Frans aan komt zetten snap ik je voorkeur voor kaassoufflés wel.
Ja het busje komt zo bij je voorrijden om je af te voeren naar een strafkamp in Siberië.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Blauw vinkje, dus jij hoort gewoon bij de cabal.
Wat doet sinterklaas er ineens tussen ...quote:
Klinkt goed! Toffe tijd gehad in Londen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Tien jaar geleden was ik net terug uit Londen en was ik nu m'n shit aan het pakken voor Lowlands.
Mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat doet sinterklaas er ineens tussen ...
Nuchter genoeg he, je weet hoe dat gaatquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Wat me meer zorgen baart, wat is een langtrekkende feestheilige?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aanhouder wint poeder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat me meer zorgen baart, wat is een langtrekkende feestheilige?
Het einde der tijden.quote:
F#ck, ben ik de s vergeten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat me meer zorgen baart, wat is een langtrekkende feestheilige?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Klinkt goed! Toffe tijd gehad in Londen?Had ik het tien jaar geleden toch beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Londen was vast leuk. Ik ben er nu zo vaak geweest dat ik niet meer weet wanneer ik wat heb gedaan.Tap tap tap
Zeker!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik het tien jaar geleden toch beter
Londen was vast leuk. Ik ben er nu zo vaak geweest dat ik niet meer weet wanneer ik wat heb gedaan.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor het links en rechts toch wel, ben coronamoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |