Zag allemaal bladeren en eikels op de grond liggen vandaag en kreeg echt een herfstgevoel.quote:
HOu dat lekker voor jezelf johquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag allemaal bladeren en eikels op de grond liggen vandaag en kreeg echt een herfstgevoel.
Officieel zitten we nog toch in een hitte golf?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag allemaal bladeren en eikels op de grond liggen vandaag en kreeg echt een herfstgevoel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
En wel grappig want net zoals gister zag ik dus dingen die mij aan @:Uitstraling deden denken
gisteren kwallen en vandaag dus ook eikels
Geen idee eigenlijk maar het is 23 graden vandaag, dan is het geen hittegolf meer toch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Officieel zitten we nog toch in een hitte golf?
Tenminste, gister is er nog 25 graden gemeten in de bilt dacht ik.
Nee wat ze in de bilt metenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk maar het is 23 graden vandaag, dan is het geen hittegolf meer toch.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
En wel grappig want net zoals gister zag ik dus dingen die mij aan @:Uitstraling deden denken
gisteren kwallen en vandaag dus ook eikels
Schoten gevuurdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Liep gisteren langs een kinderzwembad en die hadden allemaal zwembandjes om, moest meteen aan @:bitterbal denken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Liep gisteren langs een kinderzwembad en die hadden allemaal zwembandjes om, moest meteen aan @:bitterbal denken.
Kinderzwembad?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Welkom in UitStraling's Wondere Wereldquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kinderzwembad?
Bestaat dat?
Een zwembad is toch voor iedereen?
Ik voel mij gediscrimineerd!
Nee, nee, een zwembad zonder kinderen en zonder dobberbejaarden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Een zwembad zonder kinderen is perfect.
Ultiem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Een zwembad zonder kinderen is perfect.
Ik heb al een tijdje niet meer gezwommen eigenlijk maar toen ik dat nog wel deed kwam ik vrij weinig oudjes tegen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, een zwembad zonder kinderen en zonder dobberbejaarden.
Ik verzon die net ter plekke om bitterbal keihard en keihard terug te pakken en verbaal te vernederenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kinderzwembad?
Bestaat dat?
Een zwembad is toch voor iedereen?
Ik voel mij gediscrimineerd!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ultiem.
Ook gelijk stranden kind vrij maken graag.
Of allemaal een shock ketting om, komt de stem boven een aantal decibel...Hoppaa
Altijd bejaarden die ronddobberen in m'n lokale zwembad. Tenminste, preCovid dan, nu zou ik het niet weten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niet meer gezwommen eigenlijk maar toen ik dat nog wel deed kwam ik vrij weinig oudjes tegen?
Gewoon nu keertje kuchen als ze er zijn en dan zijn ze zo weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd bejaarden die ronddobberen in m'n lokale zwembad. Tenminste, preCovid dan, nu zou ik het niet weten.
Wie zegt dat ie echt zwemt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn bejaarde buurman gaat iedere ochtend om half 7 of 7 uur (ben even kwijt welke van de 2) al zwemmen. Wat een baas.
Hij is wel echt nog fit dus ik geloof hem wel. Zie hem ook altijd fietsen en lopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie echt zwemt?![]()
Vorige jaar ging ik 1 keer in de week zwemmen in de avond, kind vrij maar wel veel bejaarden.
Die hangen dan aan de kant te praten in het water terwijl mensen baantjes proberen te trekken.
Ah dan mag hij blijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is wel echt nog fit dus ik geloof hem wel. Zie hem ook altijd fietsen en lopen.
Hij heeft vorige week mijn grasgemaaid toen ik er niet was dus hij mag sowieso wel blijven.quote:
Wat een baas.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week mijn grasgemaaid toen ik er niet was dus hij mag sowieso wel blijven.Nee is sowieso aardige man.
Succesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat een baas.
Zo lang hij nog kan doet hij wat hij kan, nice!
En nu ga ik boodschappen doen, moet ook gebeuren
Ja, wat de hel joh...quote:
Ik zit nog steeds in een huis met een stroomhek eromheen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh wow wat staat de OP netjes op volgorde.Zie het nu pas.
Da's niet zonder redenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in een huis met een stroomhek eromheen.
Stroom staat er al weken niet op hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelt voorzichtig met zijn pink aan het hek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stroom staat er al weken niet op hoor
Wel een nieuwe printplaat helaas, moet de rekening nog krijgen maar zal ook niet goedkoop zijn.quote:
Zeker weten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stroom staat er al weken niet op hoor
Moehahahahahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelt voorzichtig met zijn pink aan het hek.
Niet hier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
I'M FREEEEEEEE![]()
*rent het hek uit.
Waar zijn alle mooie vrouwen in hun opwaaiende zomerjurkjes
Aan het Foqueville strand uiteraardquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
I'M FREEEEEEEE![]()
*rent het hek uit.
Schijtver lopen welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan het Foqueville strand uiteraard
Laten liggen danquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:17 schreef Karzai het volgende:
ik heb shoarma in de vriezer, maar niet zo'n trek in
https://www.ad.nl/dossier(...)-instagram~ae55ff30/quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Belt ze weer voor de handtekening. Laatste moment,. ik geef tijd aan, komt HAAR niet uit. Zeg dta ze zelf op het laatste moment belt. Zegt ze dat ik normaal moet doen
Echt, uit je leven verbannen die troela. Ze heeft jou blijkbaar nodig, niet andersom, en dan mag je ook nog naar haar pijpen dansenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Belt ze weer voor de handtekening. Laatste moment,. ik geef tijd aan, komt HAAR niet uit. Zeg dta ze zelf op het laatste moment belt. Zegt ze dat ik normaal moet doen
' ja dan moet ik een uur in de auto wachten want ik heb daarna nog een afspraak'quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt, uit je leven verbannen die troela. Ze heeft jou blijkbaar nodig, niet andersom, en dan mag je ook nog naar haar pijpen dansen!
ja dat iemand zo omgekeerd kan denkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou nou wat een agressie, was ik maar thuis gebleven.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
zegt ze dat het haar niet uit komt en of ik normaaaaaaal wil doen
![]()
Dt ze in de frituur mag vallen
![]()
![]()
ja was echt moeilijk. ze wilde echt naar binnen en je zag dat hoofd al veranderen toen ik zei dat ze niet binnen kwam . wilde ze eerst niet die handtekeningquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:56 schreef Karzai het volgende:
Goed gedaan bal, grenzen stellen, hoe moeilijk het ook is
Dit, goed beginquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:56 schreef Karzai het volgende:
Goed gedaan bal, grenzen stellen, hoe moeilijk het ook is
Goed zo. Laten merken dat je niet meer met je laat sollen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
SOrry jongens maar ik ben echt woest.
dat iemnand zo verkankerd karakter kan hebben gatverdamme zeg. totaal geen eigenkennis. ze doet het gewoon weer mij van alles de schuld te geven en te pamperen en oohhh wat lekker eten maken en ondertussen maak ik haar het leven zuur
MAAR ZE IS NIET BINNEN GEKOMENtrotse bitterbal
nou nu is ze weer het slachtoffer. ik heb haar nu heel veel verdriet gedaan,. dat ik dat wel weetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Het ligt er een beetje aan hoe gek ze is, maar als ze eenmaal merkt dat haar spelletjes niet meer werken, heb je kans dat ze een stuk normaler gaat doen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
I'M FREEEEEEEE![]()
*rent het hek uit.
gaarne bewijs aanleveren in dm.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
SOrry jongens maar ik ben echt woest.
dat iemnand zo verkankerd karakter kan hebben gatverdamme zeg. totaal geen eigenkennis. ze doet het gewoon weer mij van alles de schuld te geven en te pamperen en oohhh wat lekker eten maken en ondertussen maak ik haar het leven zuur
MAAR ZE IS NIET BINNEN GEKOMENtrotse bitterbal
Heb net gelezen. het was netquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goed bezig. Haar gebrek aan planning is niet jouw probleem.
Sowieso straks eerst lezen waar je voor tekent.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
omdat ae niet naar binnen mocht hield ze het achter haar rug.. Zegt ze nee je krijgt het niet. Alsof ik die handtekening nodig heb
![]()
Nee stiefmonster had mijn handtekening nodig voor iets in berlijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer alles terug te lezen @:bitterbal maar waarvoor precies handtekening nodig?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
omdat ae niet naar binnen mocht hield ze het achter haar rug.. Zegt ze nee je krijgt het niet. Alsof ik die handtekening nodig heb
![]()
Monster = moeder?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee stiefmonster had mijn handtekening nodig voor iets in berlijn
Is het in jouw voordeel? Zo nee, overweeg dan niet te tekenen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee stiefmonster had mijn handtekening nodig voor iets in berlijn
Klopt maar soms draaien ze ook nog wel bij. (Praat uit ervaring)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Sommige moeders verdienen de titel moeder niet.
Maar het is ook stiefmoederquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Sommige moeders verdienen de titel moeder niet.
Ik wil Fles niet in een zomerjurkje zienquote:
Ze heeft sorry gezegd, dus jij bent nu verplicht alle bezwaren direct te vergeten. Ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
Eerst appen sorry dat het zo gelopen is en als ze heir aan de deur staat zeggen dat ze echt niet begrijpt waarom ik nou zo boos ben
Je bent ze zelf aan het maken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:07 schreef Zilverberk het volgende:
Het huis begint lekker te ruiken. Over 2 dagen bitterbalgenot.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil Fles niet in een zomerjurkje zien
Ja, oke, doei, dan ga je maar weer terug naar Berlijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik vermoed dat hij behaarde melkflessen heeft.quote:
ja geloof dat ze dat nu snel doetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, oke, doei, dan ga je maar weer terug naar Berlijn
hoeveel meisjes?quote:
Oeh lekker, wat eten wequote:
Door het zien van jou username heb ik bitterballen gehaald.quote:
Ik kom er NU aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Door het zien van jou username heb ik bitterballen gehaald.
Eens testen of ze beetje redelijk uit de airfryer komen vanavond
Die zullen vast beter smaken dan wanneer ze uit de oven komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Door het zien van jou username heb ik bitterballen gehaald.
Eens testen of ze beetje redelijk uit de airfryer komen vanavond
Oh had gehoopt op kippetjesquote:
Die van de kwekkeboom zijn gewoon prima uit de oven hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zullen vast beter smaken dan wanneer ze uit de oven komen.
Kroketten uit de oven zijn goed te doen maar dat is het enige tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol, Airfryer is echt een perfect ding.quote:
Ben er niet zo gek opquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van de kwekkeboom zijn gewoon prima uit de oven hoor
Nu heb ik trek in pizzaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kroketten uit de oven zijn goed te doen maar dat is het enige tot nu toe.Oke pizza enz maar dat hoort in de oven.
Ik eet wel eens dingen uit een airfryer ja en smaakt prima.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lol, Airfryer is echt een perfect ding.
Echt een aanrader voor als je zo'n ding in de aanbieding ziet staan.
Aardappelpartjes komen er lekker knapperig uit.
Heb gewone gekocht, speciale oven bitterballen zijn belachelijk duur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Enjoyquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb gewone gekocht, speciale oven bitterballen zijn belachelijk duur.
Dus, fingers crossed!
Kroketten zijn vaak ook wel prima ja, lekker op een broodjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kroketten uit de oven zijn goed te doen maar dat is het enige tot nu toe.Oke pizza enz maar dat hoort in de oven.
Genoteerd met als uiterste deadline 25 december 2020 01.02 grquote:Op maandag 17 augustus 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:flippiee noteert dit ook.
Als je het niet doet, dan krijg je een note.
Heb dat 3x geprobeerd maar alles op dezelfde dag en denk dat de ragout niet lang genoeg gekoeld was want balletjes maken lukte niet fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Eerst draadjesvlees koken, morgen ragout maken, dag erna ballen draaien.
Flippieeeeequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoteerd met als uiterste deadline 25 december 2020 01.02 gr
Wat is ditquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt. En daar reageer je niet op. En dan gaat ze dus (hopelijk) inzien dat die emotionele chantage niet meer werkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nu is ze weer het slachtoffer. ik heb haar nu heel veel verdriet gedaan,. dat ik dat wel weet
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit de oven niet zo lekker, airfryer wel.
Haaagsieeeequote:
Hallooooquote:
Tussen lenny ama en mijquote:
Misschienquote:
Ben best wel positief van mening verandert over de airfryerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit de oven niet zo lekker, airfryer wel.
FLIPPIEONDERTENNESSEELIGTMISSISSIPPIquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Krulfriet uit de arifryer is ook lekker nomnom.
najaaaaaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff nee niet naar jou, jij woont ver weg.
Of gebakken aardappeltjes. Lekker knapperigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Krulfriet uit de arifryer is ook lekker nomnom.
Ettoooodepettoooooquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FLIPPIEONDERTENNESSEELIGTMISSISSIPPI
Onz is klb meet dusja dusjaquote:
Versgebakken gevulde koekquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gevulde koek.
Met een kop thee
Poeh ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Versgebakken gevulde koek
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Versgebakken gevulde koek
Er gebeuren wel ineens ff shizzels man heequote:
Ik moet eigenlijk wel even stoppen met snacken enz.quote:
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wel even stoppen met snacken enz.Ik was 10 kg kwijt maar zit er ook weer aan.
Maar ja ik jojo altijd een beetje met mijn gewicht.
Zilverberk zei dat jij bewijsstukken van opwapperende zomerjurkjes kon aanleveren..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er gebeuren wel ineens ff shizzels man hee
Haags Kwartiertje, Kijkduin, Den Haag. Zou het aankomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur maar op per post.
Ja die liep de rest van de dag in d'r blote kont rondquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zilverberk zei dat jij bewijsstukken van opwapperende zomerjurkjes kon aanleveren..
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1.69 maar ga mijn gewicht niet vertellen hoor.
Ik moet meer bewegen dat hele thuiswerken is funestquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wel even stoppen met snacken enz.Ik was 10 kg kwijt maar zit er ook weer aan.
Maar ja ik jojo altijd een beetje met mijn gewicht.
Nee dit gaat fout.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags Kwartiertje, Kijkduin, Den Haag. Zou het aankomen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die liep de rest van de dag in d'r blote kont rond![]()
Jurkje zit in mijn museum
Verstandig. Scheelt ook bakken geld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet gewoon weer weekboodschappen halen, dat scheelt ook wel. Dan koop ik ook niet zo snel steeds meer snacks enz. Vorige keer toen ik dat deed was ik ineens 10 kg kwijt.
En dat ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig. Scheelt ook bakken geld.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We eten wel een keer samen een gevulde koek
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekkere cappuccino erbij. GENOT man.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Buda en haags samen genietend van een gevulde koek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Buda en haags samen genietend van een gevulde koek![]()
[ afbeelding ]
De Speld heeft soms wel grappige artikelen ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
https://speld.nl/2020/08/(...)OzI8KmgHDFFPIM8z7E-8
Ik nog geregeld mensen op facebook onder de berichten reageren die denken dat de berichten echt zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Speld heeft soms wel grappige artikelen ja.
Mijn godquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik nog geregeld mensen op facebook onder de berichten reageren die denken dat de berichten echt zijn.
Zijn meestal we de type's die op facebook glitter plaatjes deelden
Last van typegriep, facebook moest natuurlijk hyves zijn.quote:
Klein verschilletje maar snapte hemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Last van typegriep, facebook moest natuurlijk hyves zijn.
Gatgetss en glitter plaatjes.
Heheehehequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
bitterbal is stiekem wel een feeder
en dan zelf maar zo'n sprietje zijn
Heheehehequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
bitterbal is stiekem wel een feeder
en dan zelf maar zo'n sprietje zijn
Ja k zei de hele tijd ja is goed:pquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. En daar reageer je niet op. En dan gaat ze dus (hopelijk) inzien dat die emotionele chantage niet meer werkt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij achter de je computer/laptop
[ afbeelding ]
Strandbal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
als dat morgen net zo is als nu dan is het een stranddag
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar een groentesmoothie vind je wel lekker
Ik heb de wc de hele avond gereserveerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een uur of twee zwelt je buik op en ga je bitterbalgeluiden maken.
wat voor geluiden zijn datquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een uur of twee zwelt je buik op en ga je bitterbalgeluiden maken.
Wil ik ook. Morgen wordt er weer een voor mij gemaaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had laatst een smoothie met kokos, ananas en kurkuma. Die was echt superlekker
Door je vrouw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil ik ook. Morgen wordt er weer een voor mij gemaakt
Ex van mij was exact zo, die ging dan echt letterlijk springen en dansen en zingen en aan de lamp lopen zwierenquote:
Als al die hagenezenstront dan weggespoeld is voor de kust misschien ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
als dat morgen net zo is als nu dan is het een stranddag
ohh als ik moet poepen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waar jij het altijd over hebt.
ze zeiden vandaag bij kijkduin kan je zwemmenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als al die hagenezenstront dan weggespoeld is voor de kust misschien ja.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als al die hagenezenstront dan weggespoeld is voor de kust misschien ja.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Pakjesboot voor de deur![]()
Goodies van de baasDeze https://www.seatzac.com/
en twee biertjes en een zak chips"Bedankt voor je inzet en vergeet niet van de zomer te genieten". Okee
Pics van Fles in de zitzak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
en twee biertjes en een zak chips"Bedankt voor je inzet en vergeet niet van de zomer te genieten". Okee
Heb er ook al een traantje om gelaten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
jeetje mo dood, godverdomme zeg
ben er echt kapot van
aawquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
jeetje mo dood, godverdomme zeg
ben er echt kapot van
Ik heb er eigenlijk totaal geen beeld bij. Wat deed ie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:51 schreef Karzai het volgende:
kon wel lachen om zijn levensstijl, beter dan al die meetings die iedereen elke dag post
blowen en de poes aaienquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk totaal geen beeld bij. Wat deed ie?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die liep de rest van de dag in d'r blote kont rond![]()
Jurkje zit in mijn museum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tofquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
waarom?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om een tampon in mijn neus te doen.
Niet doen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om een tampon in mijn neus te doen.
Ja pukkeltje open, doet pijn. De tering.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. bah.
dat had ik vlak voor die enorme hitte ineens.
Als je 'm niet gestopt krijgt douwt de huisarts er ook een tampon inquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet doen!
Heeft een buurvrouw van mij vroeger eens gedaan..
Ze kon daarna naar de huisarts omdat ze hem er niet meer uit kreeg
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet doen!
brrquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja pukkeltje open, doet pijn. De tering.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet doen!
Echt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je 'm niet gestopt krijgt douwt de huisarts er ook een tampon in
Zat het touwtje aan de verkeerde kant?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Echt?
Ze kwam destijds in paniek bij ons aan de deur wat te doen omdat ie vast zat
Ja maar niet volledig, denk dat die buurvrouw de tampon er compleet in heeft gedaan en ze 'm er niet meer uirkreeg nadat ie zich volgezogen had..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je 'm niet gestopt krijgt douwt de huisarts er ook een tampon in
Zo beginnen slechte films ook wel eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Echt?
Ze kwam destijds in paniek bij ons aan de deur wat te doen omdat ie vast zat
dan even goed j neus ophalen.. en 't touwtje via je mond naar buiten trekkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat het touwtje aan de verkeerde kant?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan even goed j neus ophalen.. en 't touwtje via je mond naar buiten trekken
Oh dat zou maar zo kunnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat het touwtje aan de verkeerde kant?
is ook een ander soort tampon dan de vagijnplugquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar niet volledig, denk dat die buurvrouw de tampon er compleet in heeft gedaan en ze 'm er niet meer uirkreeg nadat ie zich volgezogen had..
Het principe blijft hetzelfde, niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is ook een ander soort tampon dan de vagijnplug
Het idee alleen alquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan even goed j neus ophalen.. en 't touwtje via je mond naar buiten trekken
mja ach.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het principe blijft hetzelfde, niet?Altijd een stukje aan de onderkant eruit laten steken.
Dat zou nog geen slecht idee zijn, zo'n cupje.. dat zie je ook niet. Handig voor mensen die vaak een bloedneus hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ach.
Ze gaat maar aan de neuscup
als je vaak bloedneuzen hebt moet je eigenlijk ff langs je huisarts, kan ie z'n soldeerbout er even in duwen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou nog geen slecht idee zijn, zo'n cupje.. dat zie je ook niet. Handig voor mensen die vaak een bloedneus hebben
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb natuurlijk niet echt een tampon in mijn neus gedaan.
maandverbandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb natuurlijk niet echt een tampon in mijn neus gedaan.
Je fokt als je slaapt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja, ik ging mn overhemd wassen maar toen viel ik in slaap
wat heb je dan met de verkeerd gestuurde biljetten gedaan danquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk na drie pogingen in een maand heeft eoa seniele ouwe man in Canada het juiste biljet weten op te sturen. Het is gearriveerd![]()
[ afbeelding ]
Nu bier
Teruggestuurdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat heb je dan met de verkeerd gestuurde biljetten gedaan dan?
Bedankt namens alle vogels en vissen in de vervuilde atmosfeer en zeeën.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teruggestuurdheeft hij ook steeds retourkosten voor betaald in losse US dollars bij de volgende zending
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |