Zag allemaal bladeren en eikels op de grond liggen vandaag en kreeg echt een herfstgevoel.quote:
HOu dat lekker voor jezelf johquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag allemaal bladeren en eikels op de grond liggen vandaag en kreeg echt een herfstgevoel.
Officieel zitten we nog toch in een hitte golf?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag allemaal bladeren en eikels op de grond liggen vandaag en kreeg echt een herfstgevoel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
En wel grappig want net zoals gister zag ik dus dingen die mij aan @:Uitstraling deden denken
gisteren kwallen en vandaag dus ook eikels
Geen idee eigenlijk maar het is 23 graden vandaag, dan is het geen hittegolf meer toch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Officieel zitten we nog toch in een hitte golf?
Tenminste, gister is er nog 25 graden gemeten in de bilt dacht ik.
Nee wat ze in de bilt metenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk maar het is 23 graden vandaag, dan is het geen hittegolf meer toch.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
En wel grappig want net zoals gister zag ik dus dingen die mij aan @:Uitstraling deden denken
gisteren kwallen en vandaag dus ook eikels
Schoten gevuurdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Liep gisteren langs een kinderzwembad en die hadden allemaal zwembandjes om, moest meteen aan @:bitterbal denken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Liep gisteren langs een kinderzwembad en die hadden allemaal zwembandjes om, moest meteen aan @:bitterbal denken.
Kinderzwembad?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Welkom in UitStraling's Wondere Wereldquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kinderzwembad?
Bestaat dat?
Een zwembad is toch voor iedereen?
Ik voel mij gediscrimineerd!
Nee, nee, een zwembad zonder kinderen en zonder dobberbejaarden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Een zwembad zonder kinderen is perfect.
Ultiem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Een zwembad zonder kinderen is perfect.
Ik heb al een tijdje niet meer gezwommen eigenlijk maar toen ik dat nog wel deed kwam ik vrij weinig oudjes tegen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, een zwembad zonder kinderen en zonder dobberbejaarden.
Ik verzon die net ter plekke om bitterbal keihard en keihard terug te pakken en verbaal te vernederenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kinderzwembad?
Bestaat dat?
Een zwembad is toch voor iedereen?
Ik voel mij gediscrimineerd!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ultiem.
Ook gelijk stranden kind vrij maken graag.
Of allemaal een shock ketting om, komt de stem boven een aantal decibel...Hoppaa
Altijd bejaarden die ronddobberen in m'n lokale zwembad. Tenminste, preCovid dan, nu zou ik het niet weten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niet meer gezwommen eigenlijk maar toen ik dat nog wel deed kwam ik vrij weinig oudjes tegen?
Gewoon nu keertje kuchen als ze er zijn en dan zijn ze zo weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd bejaarden die ronddobberen in m'n lokale zwembad. Tenminste, preCovid dan, nu zou ik het niet weten.
Wie zegt dat ie echt zwemt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn bejaarde buurman gaat iedere ochtend om half 7 of 7 uur (ben even kwijt welke van de 2) al zwemmen. Wat een baas.
Hij is wel echt nog fit dus ik geloof hem wel. Zie hem ook altijd fietsen en lopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie echt zwemt?![]()
Vorige jaar ging ik 1 keer in de week zwemmen in de avond, kind vrij maar wel veel bejaarden.
Die hangen dan aan de kant te praten in het water terwijl mensen baantjes proberen te trekken.
Ah dan mag hij blijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is wel echt nog fit dus ik geloof hem wel. Zie hem ook altijd fietsen en lopen.
Hij heeft vorige week mijn grasgemaaid toen ik er niet was dus hij mag sowieso wel blijven.quote:
Wat een baas.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week mijn grasgemaaid toen ik er niet was dus hij mag sowieso wel blijven.Nee is sowieso aardige man.
Succesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat een baas.
Zo lang hij nog kan doet hij wat hij kan, nice!
En nu ga ik boodschappen doen, moet ook gebeuren
Ja, wat de hel joh...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |