Huisarts contacten, die kan je doorverwijzen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft iemand een tip voor mij. . Een praatgroep, lotgenotengroep, omgeving Doetinchem.
Ik kom er niet uit zelf.
Och toch ... ik weet het niet maar stuur je zoveelquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft iemand een tip voor mij. . Een praatgroep, lotgenotengroep, omgeving Doetinchem.
Ik kom er niet uit zelf.
Ja, maar dan krijg ik oxazepam of zo. Kan niet meer werken, autorijden, niks meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Huisarts contacten, die kan je doorverwijzen.
Ik ken je niet, maar als je acuut in psychische nood zit de huisartsenpost dit weekend bellen voor advies.
De huisarts kan je doorverwijzen voor psychische bijstand, je kan ook zelf googlen en kijken of er iets bij zit waar je iets mee kan https://www.google.com/se(...)er&ie=UTF-8&oe=UTF-8quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg ik oxazepam of zo. Kan niet meer werken, autorijden, niks meer.
Mijn armen zijn te kort. Blijf gewoon even waar je bent!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg ik oxazepam of zo. Kan niet meer werken, autorijden, niks meer.
Ja, alleen in zijn flatquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De huisarts kan je doorverwijzen voor psychische bijstand, je kan ook zelf googlen en kijken of er iets bij zit waar je iets mee kan https://www.google.com/se(...)er&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Molo bedoelt dat als je in acute psychische nood zit je de huisartsenpost kan bellen in het weekend.
Ben je alleen in Heerlen nu?
Ik weet niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moeilijk, red je dat zo alleen?
Snap ik, ik ga je even dm-en.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Heb een deuk opgelopen toen ik hem weer zag, denk ik
Je valt me echt niet lastig hiermeequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:16 schreef Gooddeal het volgende:
Iedereen bedankt.
Ik ga maar proberen te slapen.
Wil jullie ook niet lastigvallen.
Lieve kind, spui maar gewoon. Dat is geen lastigvallen, dat is verdriet delen en helpen voor wie dat kan. Je kunt dit niet alleen. En dat hoef je ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:16 schreef Gooddeal het volgende:
Iedereen bedankt.
Ik ga maar proberen te slapen.
Wil jullie ook niet lastigvallen.
Als je vannacht niet kunt slapen... www.deluisterlijn.nl kun je dag en nacht bellen. Je kunt er anoniem je verhaal doen bij vrijwilligers die er zitten om naar je te luisteren en te steunen. Als schrijven fijner is: overdag kun je ook met ze chatten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kom er niet uit zelf.
https://www.humanitas.nl/programmas/lotgenotengroep-rouw/quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kom er niet uit zelf.
't is toch ook goed om ff rust te pakken nu? iig een goed idee om ff de huisarts al een doorverwijzing te laten regelen, dan zit je alvast in de pijplijn voor evt wachtlijsten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |