Druk bezig alle bags shitcoins proberen te liquideren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef Piva het volgende:
Bitcoin breekt door en niemand die meer reageert. Prachtig dit.
Hoezo prachtig?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef Piva het volgende:
Bitcoin breekt door en niemand die meer reageert. Prachtig dit.
Ben je mooi te laat meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Druk bezig alle bags shitcoins proberen te liquideren.
Denken dat ik bags met shitcoins heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je mooi te laat mee
Maar ik koop straks wel weer van je als btc weer geland is.
Nice, adoptie!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:33 schreef dimmak het volgende:
In other news:
Paypal start met crypto.
https://www.reuters.com/a(...)etwork-idUSL1N2HB14U
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:33 schreef dimmak het volgende:
In other news:
Paypal start met crypto.
https://www.reuters.com/a(...)etwork-idUSL1N2HB14U
Not your keys ...quote:Will I get a private key for the Crypto I buy on PayPal?
You own the Crypto you buy on PayPal but will not be provided with a private key. In case you’re wondering, a private key is a person’s secret code to access and manage their Crypto. If lost, stolen, or even forgotten they can never get to their Crypto again -- pretty risky in its own right. You will have access to the Crypto balance you hold.
Nee maar dat was ook niet te verwachten toch? Dit is vooral voor de Henk en Ingrids van deze wereld. Zelf zou ik het niemand aanraden.quote:
Natuurlijk, aandacht is goed maar dit gaat de adoptie van Bitcoin niet helpen. Het idee dat je met BTC je eigen bank kan zijn, maar dat dan toch Jan-en-alleman hun vermogen aan een derde partij gaan toevertrouwen is nou juist wat je niet wil als het gaat om adoptie. Dan krijg je een soort banken-versie-twee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee maar dat was ook niet te verwachten toch? Dit is vooral voor de Henk en Ingrids van deze wereld. Zelf zou ik het niemand aanraden.
Dat de private keys niet toegankelijk zijn vind ik niet eens het ergste probleem. Het gros van alle bitcoin staat immers al op exchanges. Het mooie is dat het aan de gebruiker is om wie hij vertrouwt, vertrouw je niemand haal je het naar je eigen wallet. En dat is (nu nog) het probleem met Paypal. Je kunt je bitcoin er niet afhalen. Cash App had dit eerst ook, maar daar kun je het nu ook gewoon vanaf halen. Dus wat mij betreft wl goed voor de optie als ze withdrawal toe gaan staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Natuurlijk, aandacht is goed maar dit gaat de adoptie van Bitcoin niet helpen. Het idee dat je met BTC je eigen bank kan zijn, maar dat dan toch Jan-en-alleman hun vermogen aan een derde partij gaan toevertrouwen is nou juist wat je niet wil als het gaat om adoptie. Dan krijg je een soort banken-versie-twee.
Maar die optie is er niet, en dat is een wereld van verschil. Die optie maakt dat je weer redelijk ouderwets aan het bankieren bent, met een bank die je maar moet vertrouwen. En dat noem ik geen adoptie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat de private keys niet toegankelijk zijn vind ik niet eens het ergste probleem. Het gros van alle bitcoin staat immers al op exchanges. Het mooie is dat het aan de gebruiker is om wie hij vertrouwt, vertrouw je niemand haal je het naar je eigen wallet. En dat is (nu nog) het probleem met Paypal. Je kunt je bitcoin er niet afhalen. Cash App had dit eerst ook, maar daar kun je het nu ook gewoon vanaf halen. Dus wat mij betreft wl goed voor de optie als ze withdrawal toe gaan staan.
Mensen hebben centrale instituten nodig om met het vingertje te kunnen wijzen. Eigen verantwoording heeft men alleen van gehoord als het ze zelf goed uitkomt. Banking the unbanked, be your own bank en meer van zulke kwatsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar die optie is er niet, en dat is een wereld van verschil. Die optie maakt dat je weer redelijk ouderwets aan het bankieren bent, met een bank die je maar moet vertrouwen. En dat noem ik geen adoptie.
Nee, maar die zal er komen, want anders blijven ze achter bij de concurrentie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar die optie is er niet, en dat is een wereld van verschil.
Maar dan wel met eerlijker geld.quote:Die optie maakt dat je weer redelijk ouderwets aan het bankieren bent, met een bank die je maar moet vertrouwen. En dat noem ik geen adoptie.
Goeie weer hoor dima hihahoquote:
Was te verwachten, dit wordt de berkshire van bitcoin in een decade.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:41 schreef dimmak het volgende:
Wanneer je aandeel een Bitcoin ETF wordt.
Precies. Gebruikersgemak, niet iedereen zoekt er naar om zijn eigen bank te zijn en daarvoor is dit een goede optie. Uiteindelijk verliezen veel mensen vertrouwen in het geld zelf, niet zozeer ons systeem. Waarvoor dit veel mensen gaat aanspreken.quote:Maar dan wel met eerlijker geld.
Ik snap verder wel wat je bedoelt. Ik ben ook zeker geen fan van PayPal. Maar dit bereikt wel de massa en help ze hopelijk om Bitcoin te begrijpen op den duur.
beter gwn de breitling bloktjeen gebruikenquote:Renji Hospital officially announced that it would join the Digital Carbon Ecosystem initiated by DNV GL and VeChain, which allows patients to book the quality medical care and customized medical checkup provided by Renji with carbon credits.
Wat moet dit voorstellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |