abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194611034
Hoi
Het mechanisme van een draai/kiepraam is kapot. Ik krijg het zelf niet gemaakt. Het kozijn is al wel 25 jaar oud. Weet iemand een goede vakman in de buurt van Enschede?.
Ik heb zelf wel gezocht maar er zijn zoveel van die bedrijven en ik hoor vaak horror verhalen mbt bedrijven in deze branche. Ik ben a-technisch dus je kunt mij wat dat betreft alles wijsmaken en dan zit zo aan een nieuw kozijn terwijl die nog gemaakt kan worden.

Alvast bedankt voor de tips
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 22:00:30 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 22:01:49 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_194639168
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 00:27 schreef yep123 het volgende:
Hoi
Het mechanisme van een draai/kiepraam is kapot. Ik krijg het zelf niet gemaakt. Het kozijn is al wel 25 jaar oud. Weet iemand een goede vakman in de buurt van Enschede?.
Ik heb zelf wel gezocht maar er zijn zoveel van die bedrijven en ik hoor vaak horror verhalen mbt bedrijven in deze branche. Ik ben a-technisch dus je kunt mij wat dat betreft alles wijsmaken en dan zit zo aan een nieuw kozijn terwijl die nog gemaakt kan worden.

Heb je een idee wie de kozijnen origineel geplaatst heeft ?
pi_194641771
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 00:27 schreef yep123 het volgende:
Hoi

Neem even contact op met Contiplan in Hengelo. Wij hebben rolluiken, kozijnen en gevelbekleding bij hen besteld, zijn erg tevreden over hun service. Buren naar aanleiding van onze positieve ervaringen ook, met eenzelfde resultaat.
En anders kun je ook nog Serku proberen uit Haaksbergen. Daar hebben mijn ouders goeie ervaringen mee.
pi_194645447
Als het om een flat gaat,misschien eerst de V.V.E proberen?Vaak zijn de kozijnen van de V.V.E.
pi_194652670
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 07:28 schreef ciewy het volgende:

[..]

Neem even contact op met Contiplan in Hengelo. Wij hebben rolluiken, kozijnen en gevelbekleding bij hen besteld, zijn erg tevreden over hun service. Buren naar aanleiding van onze positieve ervaringen ook, met eenzelfde resultaat.
En anders kun je ook nog Serku proberen uit Haaksbergen. Daar hebben mijn ouders goeie ervaringen mee.
Serku heb ik ook goede ervaringen mee, ze hebben bij mij dit jaar een nieuwe voordeur geplaatst. Prima bedrijf om mee te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')