Mooi Smart_ass!quote:Op zondag 20 september 2020 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die is dus ondertussen ook al wel aardig.
Een kast foto! Ben je uit die broek gescheurd? Want die staat je wel heel goed. Je buik lijkt trouwens niet ineens veel groter dan je vorige update.quote:Op zondag 20 september 2020 17:02 schreef SQ het volgende:
Mooie eindbuik Smart_ass!!
Hier nog eentje, 37+6. Nu stop ik met jeans dragen. Ik scheurde er ook zojuist uit
[ afbeelding ]
Ja, maar was ook al een graag gedragen tweedehandsje van vrij dunne stof.quote:Op zondag 20 september 2020 17:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een kast foto! Ben je uit die broek gescheurd? Want die staat je wel heel goed. Je buik lijkt trouwens niet ineens veel groter dan je vorige update.
Mooie buik! En goede buik billen verhouding heb jequote:Op zondag 20 september 2020 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die is dus ondertussen ook al wel aardig.
39.3, ik ga gewoon gezellig met jou Seven. en de verloskundige mee qua ud. Nu wil ik een foto van de jouwe zien!
Thanks! En mijne ook hoor, vooral ook door het vele bankhangen/zitten de laatste tijdquote:Op zondag 20 september 2020 18:11 schreef Sway- het volgende:
[..]
Mooie buik! En goede buik billen verhouding heb jemijn billen lijken veel platter door die buik
Nou dit! Je oogt helemaal nog niet als laatste loodjes moederquote:Op woensdag 23 september 2020 19:04 schreef Sway- het volgende:
Helemaal geen raar hoofd Seven! Vind je er nog erg fit uitzien
Moooooi!quote:Op woensdag 23 september 2020 18:36 schreef Seven. het volgende:
39.6, even naar kantoor geweest om 'koffie te drinken', stukje lopen na dagenlang bankhangen. Buik is aan het zakken.
[ afbeelding ]
Wat een raar hoofd op deze foto trouwens. Na jah, schijt eraan.
Okee je hebt gelijk. Ik ben er ook echt wel trots opquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:20 schreef SQ het volgende:
Zit nou eens niet alles aan de foto en jezelf af te zeiken
Je hebt een prachtig beginnend babyhuis daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Maria2.0 Ik zie niks anders dan een prachtige beginende babybuik!
@Seven. Was dit je laatste buikfoto?
@SQ Wauwww, ronder dan rond.Prachtig.
@Smart_ass wauw! Mooi.
Protège moi de mes désirs.
Prachtige foto!quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Even mijn buik showen. 10+3 vandaag. Ik ben van mezelf niet slank, dus het is ook gewoon vet, maar wel echt een andere buik dan normaal. Deze kan ik niet verbergen zeg maar.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier een vergelijkingsfoto. 32 weken met U. (links) en 32 weken nu.
[ afbeelding ]Mooie bol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:maria2.0 Ik zie niks anders dan een prachtige beginende babybuik!
@:Seven. Was dit je laatste buikfoto?
@:sq Wauwww, ronder dan rond.Prachtig.
@:smart_ass wauw! Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |