Dat is wel grote vraag die nog rijst. Maar ik denk dat heel veel mensen niet willen accepteren als er tweede intelligente lockdown komt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
Ben wel eens benieuwd hoeveel mensen een tweede lockdown zouden accepteren.
Die gaat er niet komen joh.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
Ligt denk ik aan de ernst van de situatie op het moment dat het besluit kenbaar gemaakt word. Momenteel zou het niet geaccepteerd worden door de meerderheid gok ik; maar als de ziekenhuisopnames 1-2 weken consequent aan het stijgen zijn dan denk ik dat er wel meer mensen voor open zouden staan. Heel veel hangt ook af van het vaccin. Een tweede lockdown gaan mensen nog wel accepteren, maar dan gaan we ooit ook weer open. Accepteren ze de 8e ook nog? Of de 12e? Moet ooit een andere lange termijn oplossing komen als het vaccin echt nog lang op zich laat wachten. Als die al goed werkt natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
Hooguit de kwetsbare en ouderen mensen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
Dan gaat dus komende maanden weer mis! Dan loopt besmettingen weer op als er aan dient.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen in Wuhan..
[ twitter ]
Blij voor ze na hun dichtgelaste deuren en over balkons moeten vluchten om noodles te halen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen in Wuhan..
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan gaat dus komende maanden weer mis! Dan loopt besmettingen weer op als er aan dient.
Knettergekquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen in Wuhan..
[ twitter ]
Bij de huidige cijfers niemand.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Elan het volgende:
Waarom dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij de huidige cijfers niemand.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond nieuwe persco. We krijgen op ons flikker
Zou dat echt nog indruk maken?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaan geen maatregelen komenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zal deze keer niet bij waarschuwen blijven
Natuurlijk niet. Ik ga niet eens kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou dat echt nog indruk maken?
Dat weten we nog helemaal niet. Lijkt me niet dat hij een persco belegd om vervolgens niks te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:24 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Er gaan geen maatregelen komen
Ah, krijgen we nu eindelijk weer Boze Rutte van persco #2 te zien?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha alsof ons kabinet echt maatregels kan nemenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zal deze keer niet bij waarschuwen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |