Dames zijn al klaar, tevens was er geen live timing. Het was allemaal wat amateuristisch.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:39 schreef franklop het volgende:
Geen live timing begrijp ik?
o, de dames zijn al klaar
Je doelt op Chloe Dygert zeker. Die was ik even vergeten maar dat is waar jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Annemiek niet de grootste concurrent is op de tijdrit
Dijkert? Maar gaat die daadwerkelijk rijden? Was toch onzeker vanwege de baan?quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Annemiek niet de grootste concurrent is op de tijdrit
Dygert inderdaad ja. Kan zijn dat afgelopen WK een enorme uitschieter was en dat de Nederlandse dames daar minder waren, maar het verschil was wel enorm.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doelt op Chloe Dygert zeker. Die was ik even vergeten maar dat is waar ja
Heeft FOK! een groot probleem?quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Best knap dat Danny, ondanks de broddelwerken van de UEC, toch het meest incompetent is vandaag.
Ze heeft natuurlijk op baan ook laten zien dat ze enorm hard kan fietsen dus ik denk niet dat het een uitschieter is. Maar even afwachten waar haar prioriteiten liggen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dygert inderdaad ja. Kan zijn dat afgelopen WK een enorme uitschieter was en dat de Nederlandse dames daar minder waren, maar het verschil was wel enorm.
DJMO meltdown.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heeft FOK! een groot probleem?
oh ddos![]()
![]()
Is baan en weg niet te combineren op de OS?quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk op baan ook laten zien dat ze enorm hard kan fietsen dus ik denk niet dat het een uitschieter is. Maar even afwachten waar haar prioriteiten liggen.
28 juli ITT vrouwenquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is baan en weg niet te combineren op de OS?
De rest mocht niet..quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Jasper de Plus, moeten wij die kennen? Was er echt niemand anders?
Bike Aidquote:Op maandag 24 augustus 2020 16:54 schreef Slobeend het volgende:
@:Columbiafan had jij dit verwacht van Justin Wolf?
Hij werd op het BK zelfs verslagen door ene Gilles de Bilde (20 jaar). En wat is er met Brent van Moer gebeurd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |