Wel eensch ja. Had eigenlijk wel meer van hem verwacht naar zijn eerste paar jaar bij Orica.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede renner wel, maar een matige sprinter.
Cort zou ik mijn geld wel op zetten in bepaalde spelletjes @Steven184 .quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede renner wel, maar een matige sprinter.
'Verkenning'. Gheghe.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook Yara Kastelijn en Aniek van Alphen mogen niet starten omdat zij samen met Inge verkenning hebben gedaan.
B-test negatief, ze mag dus weer koersen.quote:
Ja, volgens mij zijn ze daar altijd wel strikt mee. Hopelijk nu niet, wat aan anti-climax zou dat zijn.quote:
Het motortje verbergen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn ze daar altijd wel strikt mee. Hopelijk nu niet, wat aan anti-climax zou dat zijn.
Wel benieuwd naar de reden van de wissel. Schone fiets voor de sponsor zal matig zijn.
Dat zou wel grappig zijn.quote:
Inderdaad! Rensters willen 1 van de belangrijkste koersen van het seizoen liever niet winnen! Volledig logisch..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:08 schreef Idisrom het volgende:
Ik had wel het gevoel dat Van Vleuten niet persé wilde winnen, om zo niet als kannibaal te worden geschetst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |