Ja, wordt uiteindelijk 63 meter hoog (is nu 48).quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staan daar shovels en graafmachines boven, wordt Col du VAM straks nog hoger?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:31 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ja, wordt uiteindelijk 63 meter hoog (is nu 48).
JAAAAAAAAAquote:
Schitterend inderdaad!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie plaatjes met die laagstaande zon.
En de schapen langs het parcours.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie plaatjes met die laagstaande zon.
Zou graag een beeld van het peloton zien, wie daar aan het achtervolgen is. Dekker moest het, ondanks zijn eerdere crash, al zelf oplossen begreep ik eerder.quote:
Lijkt mij veel te laat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Leek op een achtervolgend Jumbo in dat korte shot zojuist, lijkt erop dat ze geen vertrouwen hebben op van Dijke, die me verder niets zegt. Del Grosso is wel erg rap in een kleine groep.
Mick was de leadout man van Olav Kooij, en heeft zelf nog gesprint in Polen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Leek op een achtervolgend Jumbo in dat korte shot zojuist, lijkt erop dat ze geen vertrouwen hebben op van Dijke, die me verder niets zegt. Del Grosso is wel erg rap in een kleine groep.
Geen idee, ik ken hem niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mick was de leadout man van Olav Kooij, en heeft zelf nog gesprint in Polen.
Nu wel, dankzij mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |