niks hoeftquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar beetje dubbel want ik wil eigenlijk niet weg waar ik nu woon. Woon best wel prima.
Vroeg opstaan wil ik vanaf.quote:
ja krijg je denk ik wel meer m2 voor je geld.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kom verder richting het oosten joh. Het is hier veel leuker.
Zeker weten. En minder gezeik.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja krijg je denk ik wel meer m2 voor je geld.
hoeveel tijd win je dan, zal toch niet meer dan een uur zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroeg opstaan wil ik vanaf.
Lekker bij al die speedsnuivers in dat dorp van jou, waar ook je vader lekker makkelijk een partij kanjerklappen kan krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker weten. En minder gezeik.
*forumbeestquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Quote alert is wel stuk. Maar toch meegepikt. Forum beest hier @:onlogisch
50 min en wat looptijd. Pak hem beet een uurtje ja. In namiddag wel wat meer qua drukte maar dat is nu ook wat minder vanwege corona.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel tijd win je dan, zal toch niet meer dan een uur zijn?
Als VET een dollartje staat komen @Wereldgozer en ik ook die kant op.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker weten. En minder gezeik.
Kijk uit dat je niet weer je wallet kwijtraakt anders wordt het drie hoog achter in Pendrecht.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als VET een dollartje staat komen @:Wereldgozer en ik ook die kant op.
Pendrechtgenotquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet weer je wallet kwijtraakt anders wordt het drie hoog achter in Pendrecht.
Keihard staan buffelen.quote:
Gewoon emigreren. Krijg de corona maar met die huizenmarkt hier.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jullie zijn niet welkom.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond van 't weekend in de krant.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lekker bij al die speedsnuivers in dat dorp van jou, waar ook je vader lekker makkelijk een partij kanjerklappen kan krijgen.
Wat stond in de krant?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stond van 't weekend in de krant.
Ok boomerquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stond van 't weekend in de krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |