abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 17 augustus 2020 @ 08:01:51 #1
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_194597880


Welkom in Stad en Streek (STA) :)

Dit forum is er voor jouw provincie, gemeente, dorp, stad of straat. Hier kun je de Fok!kers uit jouw regio ontmoeten en vertellen waar je woont, werkt of naar school gaat en natuurlijk nog veel meer. Iedereen mag een topic openen over zijn of haar plaats. Uitgangspunt is Nederland, maar als je net over de grens woont, in Belgiė, of er zijn meerdere Fok!kers uit jouw woonplaats in het buitenland, dan is dat natuurlijk geen probleem.

Het is het leukste als je jouw topic voorziet van wat foto's (b.v. Google Earth) en leuke weetjes (cafés of bijvoorbeeld de geschiedenis en het aantal inwoners). Belangrijk is wel dat je topictitel duidelijk is, zodat iedereen weet over welke plaats het gaat en probeer in ieder geval iets leuks van je topic te maken.

Heb je een waardevolle toevoeging aan een openingspost van een ander? Overleg dat dan even in het topic. Vraag de TS eerst om jouw stukje info op te nemen in de OP. Wanneer het wijzigen van de OP niet meer mogelijk is kan je het beste een topicreport mod.gif maken, dan wordt het toegevoegd door een van de moderators.

Wanneer je informatie over reizen zoekt dan ben je welkom in Travel, in sommige gevallen (herinneringen, stadsvehalen, culturele poeha) past je topic beter in Cultuur & Historie. Zoek je echt alleen maar informatie over evenementen en uitgaan, ga dan naar Uitgaan & Vrijetijd. Probeer zelf eerst even te kijken waar je topic het beste past en of het topic nog niet bestaat.

De userpolicy is hier natuurlijk gewoon van kracht, daaruit kan je zelf opmaken wat wel en wat niet kan. ^O^

De moderator van STA is UIO_AMS. Als je vragen hebt dan kan je terecht in dit topic. Ook kan je een topicreport maken mod.gif, deze wordt altijd gelezen. Wellicht niet direct, maar wel zo snel mogelijk.

Veel plezier!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_196831300
Ik stoor me een beetje aan de OP van het Utrecht topic. Die vaste baliekluivers en iets met MaJo die er ook inhoort vind ik een soort drempel voor andere mensen die ook gewoon lekker mee willen posten.
Mag/kan dat er uit? Wie heeft die OP gemaakt?
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 19:00:43 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196866435
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:43 schreef Blues het volgende:
Ik stoor me een beetje aan de OP van het Utrecht topic. Die vaste baliekluivers en iets met MaJo die er ook inhoort vind ik een soort drempel voor andere mensen die ook gewoon lekker mee willen posten.
Mag/kan dat er uit? Wie heeft die OP gemaakt?
Geen idee. Ik zal eens kijken. :).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 20:06:38 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196868248
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:43 schreef Blues het volgende:
Ik stoor me een beetje aan de OP van het Utrecht topic. Die vaste baliekluivers en iets met MaJo die er ook inhoort vind ik een soort drempel voor andere mensen die ook gewoon lekker mee willen posten.
Mag/kan dat er uit? Wie heeft die OP gemaakt?
Inmiddels gekeken. Vind jouw OP er ook beter uit zien. Maar goed, het is niet mijn topic of mijn reeks.

We wachten gewoon even het commentaar op jouw OP af en als de meerderheid die beter vindt, laat je het mij weten. Dan pas ik het wel aan.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 18:45:57 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196970793
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:43 schreef Blues het volgende:
Ik stoor me een beetje aan de OP van het Utrecht topic. Die vaste baliekluivers en iets met MaJo die er ook inhoort vind ik een soort drempel voor andere mensen die ook gewoon lekker mee willen posten.
Mag/kan dat er uit? Wie heeft die OP gemaakt?
Moet ik je nieuwe OP er nog in kopiėren?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_196972230
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 18:45 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Moet ik je nieuwe OP er nog in kopiėren?
Je moet niks hoor :)
Er was wel wat gestommel nog over mogelijke usual suspects en baliekluivers die er in moesten? Dus geen idee, ik wil niet mijn zin doordrijven hoor.
U is mod.
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 08:49:18 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_197013325
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef Blues het volgende:
Je moet niks hoor :)
Er was wel wat gestommel nog over mogelijke usual suspects en baliekluivers die er in moesten? Dus geen idee, ik wil niet mijn zin doordrijven hoor.
U is mod.
Wat zijn baliekluivers eigenlijk?

Dat ik mod ben, wil niet zeggen dat ik bepaal wat in de OP van een reeks komt te staan. Integendeel. Zolang het maar binnen de policy valt natuurlijk. Als er een redelijke mate van consensus is onder de posters, wil ik met alle liefde een nieuwe tekst in de OP kopiėren.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_197053145
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2020 08:49 schreef UIO_AMS het volgende:

Wat zijn baliekluivers eigenlijk?

Dat ik mod ben, wil niet zeggen dat ik bepaal wat in de OP van een reeks komt te staan. Integendeel. Zolang het maar binnen de policy valt natuurlijk. Als er een redelijke mate van consensus is onder de posters, wil ik met alle liefde een nieuwe tekst in de OP kopiėren.
https://www.duic.nl/cultu(...)centrum-van-utrecht/
http://www.de-baliekluiver.nl/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baliekluiver

Mijn OP vind ik wat algemener en leuk om bijv elk nieuw topic een nieuwe foto erin te doen dan linkjes van vaste 'leden'. en als je er ook in wil moet je naar de wiki bla bla bla :D
Iedereen moet zich vrij voelen om in een topic mee te posten en niet worden tegengehouden door het eventuele kliekvormingsgevoel als je al vaste users ziet staan in een OP.
pi_198698246
Het Amsterdam topic is niet meer gelinkt.
pi_201706500
@speknek is het niet eens met mijn nieuw geopende topic, nu zijn er 2.
:')

Willen jullie als de mijne mag blijven het nr ophogen? Ik zie dat dat, tegen mijn verwachting in, niet automagisch is gegaan.
Dank ^O^
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 15:55:03 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_201717445
Opgelost.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_201717479
Dankjewel ^O^
pi_204349238
Als S&S mod heb je zeker geen ruk te doen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 12:34:34 #14
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_204358244
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2022 15:22 schreef Nielsch het volgende:
Als S&S mod heb je zeker geen ruk te doen?
Ik ruk met enige regelmaat.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')