maken, dan wordt het toegevoegd door een van de moderators.
, deze wordt altijd gelezen. Wellicht niet direct, maar wel zo snel mogelijk.
Geen idee. Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:43 schreef Blues het volgende:
Ik stoor me een beetje aan de OP van het Utrecht topic. Die vaste baliekluivers en iets met MaJo die er ook inhoort vind ik een soort drempel voor andere mensen die ook gewoon lekker mee willen posten.
Mag/kan dat er uit? Wie heeft die OP gemaakt?
Inmiddels gekeken. Vind jouw OP er ook beter uit zien. Maar goed, het is niet mijn topic of mijn reeks.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:43 schreef Blues het volgende:
Ik stoor me een beetje aan de OP van het Utrecht topic. Die vaste baliekluivers en iets met MaJo die er ook inhoort vind ik een soort drempel voor andere mensen die ook gewoon lekker mee willen posten.
Moet ik je nieuwe OP er nog in kopiėren?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:43 schreef Blues het volgende:
Je moet niks hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Moet ik je nieuwe OP er nog in kopiėren?
Wat zijn baliekluivers eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:21 schreef Blues het volgende:
Je moet niks hoor
Er was wel wat gestommel nog over mogelijke usual suspects en baliekluivers die er in moesten? Dus geen idee, ik wil niet mijn zin doordrijven hoor.
U is mod.
https://www.duic.nl/cultu(...)centrum-van-utrecht/quote:Op maandag 28 december 2020 08:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zijn baliekluivers eigenlijk?
Dat ik mod ben, wil niet zeggen dat ik bepaal wat in de OP van een reeks komt te staan. Integendeel. Zolang het maar binnen de policy valt natuurlijk. Als er een redelijke mate van consensus is onder de posters, wil ik met alle liefde een nieuwe tekst in de OP kopiėren.
Ik ruk met enige regelmaat.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:22 schreef Nielsch het volgende:
Als S&S mod heb je zeker geen ruk te doen?
Vertel.quote:
Nauwelijks.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef junkiexp het volgende:
Wou even checken of het hier nog leefde
Beetje heel erg laat maar gedaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan deze actief gemaakt worden?
STA / Het Westland deel 36: Waar door de jaren heen topics vullen!
Topperquote:Op maandag 1 september 2025 10:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Beetje heel erg laat maar gedaan.
Sorry, ik ben op vakantie. Had je verzoek helemaal gemist.quote:Op maandag 1 september 2025 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Topper![]()
Beter laat dan nooit toch
junkiexp in STA / [Rotterdam] #225quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan het topic over Rotterdam nergens vinden. Kan iemand me helpen?
Check.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:00 schreef ChipsZak. het volgende:
STA / Groningen Stad #659 - Met de grootste hekel aan afko’s
Kan ‘ergernissen’ gewijzigd naar ‘hekel aan’. Ik was iets te enthousiast en verneukte daardoor de NL taal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |