Die zit mij ietsiepietsie te veel in the reet van Lewisquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:09 schreef beantherio het volgende:
Bekijken jullie de filmpjes van Peter Windsor wel eens? Altijd hele interessante analyses heeft ie:
Ik denk het wel, ja, vooral omdat dit seizoen een vreemde eend is waarvan we nog niet eens weten hoeveel races er zullen zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oftewel. Albon rijdt het seizoen gewoon uit bij RBR.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef Bonobo11 het volgende:
F1 in The Zone - Lewis Hamilton-style By Peter Windsor
Hij praat ook veel poep, de helft klopt ook gewoon niet wat hij zegt of zuigt hij gewoon uit zn duim om interessant te lijkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die zit mij ietsiepietsie te veel in the reet van Lewis
Ja. Maar Max vind ie net zo goed hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die zit mij ietsiepietsie te veel in the reet van Lewis
Als dat al een reden is, hadden ze hem nooit uit het junior team gegooid. Dat was dus toen geen issue en nu ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ja, vooral omdat dit seizoen een vreemde eend is waarvan we nog niet eens weten hoeveel races er zullen zijn.
Daarbij, vergeten sommige mensen dat Red Bull voor de helft van een Thai is? Nee, de beste rijder krijgt niet per se een stoeltje in de F1, zo werkt het nu eenmaal en tot dusverre blijkt Max gewoon flink sneller in dezelfde auto als achtereenvolgens Ricciardo, Gasly en Albon. Hoeveel ga je er dan proberen in 3 jaar?
Eensquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat al een reden is, hadden ze hem nooit uit het junior team gegooid. Dat was dus toen geen issue en nu ook niet.
Dat lijkt me sowieso logisch ja. Toch is de situatie niet zoveel anders dan vorig jaar met Gasly, ook toen was de nummer 2 gewoon veel langzamer dan Verstappen. Toen maakte Albon indruk in de Toro Rosso en hebben ze de gok genomen. Ook nu maakt iemand in de Alpha Tauri indruk, maar ja, dat is dezelfde Gasly..quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wil hij ook niet. Zegt hij iig.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso logisch ja. Toch is de situatie niet zoveel anders dan vorig jaar met Gasly, ook toen was de nummer 2 gewoon veel langzamer dan Verstappen. Toen maakte Albon indruk in de Toro Rosso en hebben ze de gok genomen. Ook nu maakt iemand in de Alpha Tauri indruk, maar ja, dat is dezelfde Gasly..
Denk eigenlijk dat Gasly op dit moment ook niet eens zou willen.
Klopt. Hij rijdt lekker het seizoentje uit. En daarna zien we hem nooit meer terug.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Buiten de RBR fanboys hier zegt toch ook niemand dat RBR goed is?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die auto is echt niet zo goed als Max doet voorkomen hoor.
Bovendien. Het enige wat ze kunnen doen is een free agent halen of Kyvat of Gasly. Met laatstgenoemde maak jij je oik flink ongeloofwaardig.
Gaat echt niet iemand een tussentijdse overstap maken van andere teams. Never niet.
Jij bent geen fan van Albon. Dat is wel duidelijk. Toch blijft ie zitten. Helemaal in dit warrige seizoen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Buiten de RBR fanboys hier zegt toch ook niemand dat RBR goed is?
Wat een waardeloze TT heb je bedacht zeg.
Waarom zou je geen free agent halen?
Kvyat schiet je ook weinig mee op, Gasly wel maar goed die zit nou wss wel goed.
Albon moet gewoon uit de F1 weg of maximaal Alpha Tauri.
Als iemand zo keihard faalt in de Red Bull dan verdien je het gewoon niet. En in alle omstandigheden, dus het is niet dat er excuses zijn voor Albon.
Ook qua cijfers onderling doet Albon het gewoon slechter dan Gasly (al was Gasly mss wat minder regelmatig in de race) en al helemaal veel minder dan Ricciardo, Ricciardo kon gewoon bij Max blijven en hem steunen.
Dat is wat Max moet hebben.
Lijkt wel of die huiltquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef opreis het volgende:
https://streamable.com/cdhsls
De radeloosheid in zijn stem, het is wel zielig want het is verder wel een aardige jongen. En zonder Lewis had hij nog 2 podiums als troost gehad.
Maar ligt het bandenmanagement aan set-up of komt dit meer op driver skill aan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef opreis het volgende:
De radeloosheid in zijn stem, het is wel zielig want het is verder wel een aardige jongen. En zonder Lewis had hij nog 2 podiums als troost gehad.
Hoe je het went of keert, het komt op de driver skill aan. Of hij nou de verkeerde set-up kiest of verkeerde lijnen rijdt. Bovendien kan hij alles 1 op 1 van Max kopierenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maar ligt het bandenmanagement aan set-up of komt dit meer op driver skill aan?
Die Thai is dood, ja, zijn zoon, verasssend genoeg ook een Thai, is de erfgenaam.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat al een reden is, hadden ze hem nooit uit het junior team gegooid. Dat was dus toen geen issue en nu ook niet.
Sowieso is die Thai al in 2012 overleden.
Ik vind dat best wel zorgelijk klinken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef opreis het volgende:
Dus?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die Thai is dood, ja, zijn zoon, verasssend genoeg ook een Thai, is de erfgenaam.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chalerm_Yoovidhya
De engineer die daarna ook nog even vermeldt dat Vettel het wel 37 rondes vol hield op de softsquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef opreis het volgende:
Dan nog steeds geldt mijn andere opmerking. Als zijn nationaliteit een issue zou zijn hadden ze hem wel eerder aangetrokken, maar Albon was een noodgreep na het vertrek van en Ricciardo en Sainz. Net zoals het terughalen van Kvyat. Ook al omdat Hartley niet voldeed.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die Thai is dood, ja, zijn zoon, verasssend genoeg ook een Thai, is de erfgenaam.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chalerm_Yoovidhya
Nee, ik ben geen fan van Albon.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij bent geen fan van Albon. Dat is wel duidelijk. Toch blijft ie zitten. Helemaal in dit warrige seizoen.
Optie Free agent heb ii nooit uigesloten, moet je wel goed gaan lezen. Al is die markt zeer beperkt met de juiste licentie op zak.
De enige echte optie is zoals ze eerder gedaan hebben. Switchen met Alpha Tauri. Gaat niet gebeuren. Over ongeloofwaardigheid gesproken.
Conclusie. Albon doet het niet naar behoren. Maar maakt het seizoen gewoon af.
Ach in Oostenrijk heeft hij zichzelf een podium door de neus geboord.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:50 schreef opreis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |