Schmidt heeft nooit met grote bedragen gewerkt hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het van beide kanten wel eens een misrekening kan zijn. Ook vóór corona was PSV nou niet bepaald een club waar er heel veel geld voor transfers beschikbaar was, mede door wat er aan geld is verkwist vorig seizoen. Schmidt heeft tot nu toe alleen maar bij clubs gezeten/gepresteerd waarbij geld geen issue was en hij spelers voor zijn eigen stijl kon inkopen.
Dat weet ik dan weer niet precies, maar de zakken van Red Bull en die Chinezen zullen in ieder geval dieper zijn geweest dan de zakken van PSV op het moment dat hij tekende...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schmidt heeft nooit met grote bedragen gewerkt hoor.
het maakt ook verder niet zoveel uit, PSV had sowieso een lcv, linksback en een goeie middenvelder nodig wie er ook trainer zou zijn, nu gaat het om de haalbaarheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet precies, maar de zakken van Red Bull en die Chinezen zullen in ieder geval dieper zijn geweest dan de zakken van PSV op het moment dat hij tekende...
Knap dat ajacieden dat altijd wetenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
. Ook vóór corona was PSV nou niet bepaald een club waar er heel veel geld voor transfers beschikbaar was,
Volgens mij is het geld van Lozano opgegaan aan alle aankopen van vorig seizoen... Baumgartl 10 miljoen, Bruma 15 miljoen en dan mis ik er nog een paar. Daarvoor klotste het geld ook niet bepaald tegen de plinten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap dat ajacieden dat altijd weten.. op VZ zie ik het ook vaak voorbij komen wanneer PSV interesse heeft in een 10 plus miljoen speler.
"Maar PSV heeft toch helemaal geen geld"?
de club met de meeste schuld van NL, tenminste vorig jaar nogquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Knap dat ajacieden dat altijd weten.. op VZ zie ik het ook vaak voorbij komen wanneer PSV interesse heeft in een 10 plus miljoen speler.
"Maar PSV heeft toch helemaal geen geld"?
Het is niet de trainer waar ik geen vertrouwen in heb, maar het ontbreken van kwaliteit in vitale delen van de selectiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:20 schreef Mansjester het volgende:
Jongens waarom zoveel paniek. Wacht gewoon het seizoen af,misschien speelt PSV over 3 maanden prima voetbal onder Roger.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
de club met de meeste schuld van NL, tenminste vorig jaar nog
[ afbeelding ]
Ik ga sowieso al uit van een opbouwjaar ,volgend jaar moet het gebeuren wanneer Roger zijn systeem erin heeft geslepenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:20 schreef Mansjester het volgende:
Jongens waarom zoveel paniek. Wacht gewoon het seizoen af,misschien speelt PSV over 3 maanden prima voetbal onder Roger.
Dit is toch veel te moeilijk voor psvclquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
de club met de meeste schuld van NL, tenminste vorig jaar nog
[ afbeelding ]
Het gazon als onderpand ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben in Eindhoven wel vaker hoog spel gespeeld met financiële middelen, dus wellicht is er weer ergens een geheime la met cash open gegaan...
Schmidt wil Teze dus nog steeds liever centraal achterin aan het werk zien, ook al is er nu geen rechtsback beschikbaar. Dan ziet hij wel potentie lijkt me.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Viergever, Baumgartl, Romero, Madueke niet fit genoeg. Dumfries privé-omstandigheden.
Eindelijk een aankoop die ergens op slaatquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
PSV heeft volgens Bild interesse in linksback Philipp Max van Augsburg. Afgelopen seizoen 8 goals en 6 assists. Ben benieuwd of hij haalbaar is.
Hij post wel één plaatje inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tarado heeft het wel weer druk met het geld van PSV
Wat heeft die romero nu al wekenlang niet fit?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Viergever, Baumgartl, Romero, Madueke niet fit genoeg. Dumfries privé-omstandigheden.
Tot 2 keer toe hetzelfde plaatje, en bij de eerste keer werd er al gemeld dat de transfers van oa Bergwijn en Lozano niet waren meegerekend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij post wel één plaatje inderdaad.
Heeft die gast niks te doen ofzo??
Kan er gewoon, nog steeds geen ene kut van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat heeft die romero nu al wekenlang niet fit?
Daar reageerde hij toch ook gewoon op met een goed puntquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:07 schreef tja77 het volgende:
Tot 2 keer toe hetzelfde plaatje, en bij de eerste keer werd er al gemeld dat de transfers van oa Bergwijn en Lozano niet waren meegerekend.
Dat sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |