abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194592267
Klets hier over (ver)huizen, huishouden, schoonloeders en appgroepjes. Ook dé plek voor allerhande opsomlijstjes *O*

Ouwehoer hier verder over alles O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_194592320
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 19:26 schreef Leandra het volgende:
Hier ook nog twee weken.
Wat een doffe ellende als ze met deze hitte alweer naar school moeten, volgens mij kunnen een hoop scholen dat helemaal niet aan.

Succes morgen in Noord!
Het lijkt wel af te gaan koelen, dus wat dat betreft komt het vast goed.
Oudste hoeft morgen alleen even hallo te zeggen tegen de mentor, ik denk vanaf dinsdag weer school, sinds maart.
Fake it till you make it...
pi_194592358
Sjaak gaat de hele zomer 2 dagen in de week naar school, want dagbehandeling. En daar werd het ook echt super warm binnen. Ze speelden dan extra veel buiten, met water en modder enzo. Werd goed op ingespeeld. Maar hoe dat op een gewone school zou moeten, zou ik niet weten.
pi_194592391
Morgen gaat mijn oudste naar de middelbare school, waar is die tijd gebleven?
Ze vind het overigens heel spannend en heeft er ook heel veel zin in!
  zondag 16 augustus 2020 @ 19:54:55 #5
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194592564
Ik ben echt nog helemaal in zomer modus en echt nog niet toe aan school ritme. De zomer mag van mij nog lang duren.
Gelukkig nog twee weken vakantie hier O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_194592656
Hier hebben de kinderen ook nog twee weken, maar mijn man werkt in regio noord en gaat morgen weer aan de slag. Vind het nog wel spannend met alle maatregelen en weer uren in het OV (en weer beduidend meer zorg die op mij neerkomt) :X
  zondag 16 augustus 2020 @ 20:00:40 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194592679
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 19:41 schreef Nijna het volgende:

[..]

Het lijkt wel af te gaan koelen, dus wat dat betreft komt het vast goed.
Oudste hoeft morgen alleen even hallo te zeggen tegen de mentor, ik denk vanaf dinsdag weer school, sinds maart.
Ja ik zag het, maar de gebouwen zijn waarschijnlijk nog loeiheet, dus ik hoop echt dat het een beetje snel normaliseert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194592854
Hier begint het jaar met een studiedag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_194592993
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja ik zag het, maar de gebouwen zijn waarschijnlijk nog loeiheet, dus ik hoop echt dat het een beetje snel normaliseert.
Op de scholen in regio Noord zijn veel leerkrachten al een week aan het werk geweest op school en heeft alles al wel gelucht en open gestaan. Gooi morgenochtend ook gelijk alles open. Zal wel loslopen :)
  zondag 16 augustus 2020 @ 20:38:30 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194593355
Na vandaag heeft open zetten wel zin. Vorige week was het buiten net zo heet of nog heter dan binnen. Dat helpt dan ook niet meer.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_194593525
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:38 schreef laziness het volgende:
Na vandaag heeft open zetten wel zin. Vorige week was het buiten net zo heet of nog heter dan binnen. Dat helpt dan ook niet meer.
Dat viel om 8 uur 's morgens nog wel mee ;)
  zondag 16 augustus 2020 @ 20:59:28 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194593734
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 19:45 schreef mrien het volgende:
Morgen gaat mijn oudste naar de middelbare school, waar is die tijd gebleven?
Ze vind het overigens heel spannend en heeft er ook heel veel zin in!
Wij hebben nog twee weken, maar echt he... zo spannend en zo leuk! O+
pi_194594653
Succes morgen iedereen die weer in het schoolritme mag.

Wij hebben een tijdelijk onderkomen gevonden voor als we ons huis uitmoeten.
Sac haar reactie tegen haar vader. Hier is geen schoorsteen dus kan Piet niet komen. En als hij niet komt is dat jouw schuld. Duidelijk waar haar prioriteit ligt.
pi_194594715
Jaaaaaa het regent hier, eindelijk! Pfff, echt die hitte in huis, zo klaar mee. Kamers van de kinderen zijn nog steeds 28 graden nu. De onze niet dankzij de mobiele airco.

Succes voor de weer naar schoolgaande kinderen morgen. B heeft nog 2 weken, vriendin bijna 2 weken en ik nog een week. Morgen naar Farmcamps, erg benieuwd hoe we dat gaan vinden.
  zondag 16 augustus 2020 @ 21:56:47 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194594770
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:49 schreef F_r het volgende:
Succes morgen iedereen die weer in het schoolritme mag.

Wij hebben een tijdelijk onderkomen gevonden voor als we ons huis uitmoeten.
Sac haar reactie tegen haar vader. Hier is geen schoorsteen dus kan Piet niet komen. En als hij niet komt is dat jouw schuld. Duidelijk waar haar prioriteit ligt.
Madrid is code oranje. Als die man al komt moet hij 14 dagen in quarantaine 😂😇
  zondag 16 augustus 2020 @ 21:57:37 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194594785
Succes alle schoolgangers morgen. En extra succes voor de brugpiepers
  zondag 16 augustus 2020 @ 22:05:54 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194594937
Wij zijn gisteren, zaterdag, om 06.00 vertrokken vanaf onze vakantielocatie in Spanje.
Deze locatie is vandaag om 00.00 uur van geel naar oranje gegaan. Wij waren dus al lang en breedweg.

Wij gaan dus niet in thuisquarantaine. maar ik zal morgen wel met mijn werkgever bellen om te kijken of ik wel/niet kom werken.

De plek waar ik overigens was waren geen gevallen van Corona. En omdat in Spanje een mondkapje verplicht is zodra je je voordeur verlaat, heb ik altijd een mondkapje gedragen. ik heb buiten mijn familie om (zelfs met hen 1,5 meter afstand) met nauwelijks mensen contact gehad, en alle contacten die er waren, waren wederzijds mondkapje.

Deze streek is best wel onderbevolkt, dus als er daar al 2 coronagevallen zijn dan lijkt dat meteen ook veel. Dat zal ook de reden zijn dat Nederland het van geel naar oranje heeft opgeschaald.
pi_194596561
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:38 schreef laziness het volgende:
Wel als je om half 7 begint want dan ben je tenminste zelf ook niet in de bloedhitte bezig :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_194596949
Hier zijn de kinderen nog een week vrij. Gaan ook nu pas een midweek weg. En dan zondag de de verjaardagen vieren van de kinderen. Het wordt dus wel een drukke week nog de laatste week van de vakantie. Niet ideaal maar het scheelt dat de kinderen dat wel kunnen handelen en was anders ook gewoon niet in te plannen..

Maar goed nu eerst nog lekker genieten van Flevoland. Lekker aan het water dus hopelijk nog wel wat lekker weer (en gelukkig dus niet meer zo heet als vorige week want dat trekken we niet hier :P

En dan zijn ze eind van de maand alweer 7 en 9. Wat gaat dat snel zeg!
pi_194597702
Wij hebben nog 2 weken

Vandaag beginnen ze aan de badkamer 🎉🎉🎉
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_194597786
Gaap.
De tas staat klaar, ontbijt gaat er nu in. Voor de jongste zijn eerste dag in de bovenbouw.

Oudste heeft geluk, die heeft morgen om 13 uur pas intro en woensdag om 12 uur sportdag. Rustig starten met pubers :P
pi_194597811
Hier gaat het schoolfestijn vandaag weer beginnen. Eerste schooldag voor de jongste die in de vakantie vier is geworden. Hij was om 5:45 al wakker :')
pi_194598910
Success allemaal!

Hier gaan ze waarschijnlijk/hopelijk/misschien 7 september weer. Thuis sinds 12 maart. Ik kan alleen maar zeggen dat we er allemaal aan toe zijn.
Met een meidenkwartet
pi_194599045
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 10:02 schreef Cathmar het volgende:
Success allemaal!

Hier gaan ze waarschijnlijk/hopelijk/misschien 7 september weer. Thuis sinds 12 maart. Ik kan alleen maar zeggen dat we er allemaal aan toe zijn.
Ik zou in Spanje indd een grote slag om de arm houden.

Wat is eigenlijk de bedoeling? Halve klassen met mondkapjes op?
pi_194599049
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 07:41 schreef Amsel het volgende:
Hier gaat het schoolfestijn vandaag weer beginnen. Eerste schooldag voor de jongste die in de vakantie vier is geworden. Hij was om 5:45 al wakker :')
Aah is toch ook spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')