Het lijkt wel af te gaan koelen, dus wat dat betreft komt het vast goed.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:26 schreef Leandra het volgende:
Hier ook nog twee weken.
Wat een doffe ellende als ze met deze hitte alweer naar school moeten, volgens mij kunnen een hoop scholen dat helemaal niet aan.
Succes morgen in Noord!
Ja ik zag het, maar de gebouwen zijn waarschijnlijk nog loeiheet, dus ik hoop echt dat het een beetje snel normaliseert.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het lijkt wel af te gaan koelen, dus wat dat betreft komt het vast goed.
Oudste hoeft morgen alleen even hallo te zeggen tegen de mentor, ik denk vanaf dinsdag weer school, sinds maart.
Op de scholen in regio Noord zijn veel leerkrachten al een week aan het werk geweest op school en heeft alles al wel gelucht en open gestaan. Gooi morgenochtend ook gelijk alles open. Zal wel loslopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar de gebouwen zijn waarschijnlijk nog loeiheet, dus ik hoop echt dat het een beetje snel normaliseert.
Dat viel om 8 uur 's morgens nog wel meequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:38 schreef laziness het volgende:
Na vandaag heeft open zetten wel zin. Vorige week was het buiten net zo heet of nog heter dan binnen. Dat helpt dan ook niet meer.
Wij hebben nog twee weken, maar echt he... zo spannend en zo leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:45 schreef mrien het volgende:
Morgen gaat mijn oudste naar de middelbare school, waar is die tijd gebleven?
Ze vind het overigens heel spannend en heeft er ook heel veel zin in!
Madrid is code oranje. Als die man al komt moet hij 14 dagen in quarantaine 😂😇quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:49 schreef F_r het volgende:
Succes morgen iedereen die weer in het schoolritme mag.
Wij hebben een tijdelijk onderkomen gevonden voor als we ons huis uitmoeten.
Sac haar reactie tegen haar vader. Hier is geen schoorsteen dus kan Piet niet komen. En als hij niet komt is dat jouw schuld. Duidelijk waar haar prioriteit ligt.
Wel als je om half 7 begint want dan ben je tenminste zelf ook niet in de bloedhitte bezigquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:38 schreef laziness het volgende:
Na vandaag heeft open zetten wel zin. Vorige week was het buiten net zo heet of nog heter dan binnen. Dat helpt dan ook niet meer.
Ik zou in Spanje indd een grote slag om de arm houden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:02 schreef Cathmar het volgende:
Success allemaal!
Hier gaan ze waarschijnlijk/hopelijk/misschien 7 september weer. Thuis sinds 12 maart. Ik kan alleen maar zeggen dat we er allemaal aan toe zijn.
Aah is toch ook spannendquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:41 schreef Amsel het volgende:
Hier gaat het schoolfestijn vandaag weer beginnen. Eerste schooldag voor de jongste die in de vakantie vier is geworden. Hij was om 5:45 al wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |