Haha lol. Is een plaatje ergens van Fok geplukt. Zag t toevallig in de balk staan toen je ff groette. Denk jij bent t poesje en ik het lieve hondjequote:Op zondag 16 augustus 2020 15:46 schreef heracles het volgende:
[..]
Is Roemeense techno. Is niet van deze wereld.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:58 schreef heracles het volgende:
[..]
Haha lol. Is een plaatje ergens van Fok geplukt. Zag t toevallig in de balk staan toen je ff groette. Denk jij bent t poesje en ik het lieve hondjeEven groeten
Mij te warmquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:03 schreef heracles het volgende:
[..]
Beetje vann weer kunnen genieten puzz?
Mij ookquote:
Verwarrende tijden.quote:
Ik heb gisteren voor het eerst weer een stuk gelopen ,quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:10 schreef heracles het volgende:
[..]
Mij ookMaar het is wel lekker om de warme wind tegen me blote bast te voelen blazen. Zo lekker. Als het afkoelt savonds is het magisch. Ik zag gister een supergrote oranje zon
quote:
Ik denk dat we beide hetzelfde bedoelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef jerney het volgende:
[..]!
Ja ik ben niet zo van het twerken, maar toch klikte ik even en ik zat wel gebiologeerd te kijken
Leuk dat je meepostquote:
Haha dus je vond het toch wel een goeie clip?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef jerney het volgende:
[..]!
Ja ik ben niet zo van het twerken, maar toch klikte ik even en ik zat wel gebiologeerd te kijken
Je moet er wel een goede reet voor hebben geloof ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:15 schreef jerney het volgende:
[..]!
Ik heb een tweede keer gekliktquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:19 schreef robinehv het volgende:
[..]
Haha dus je vond het toch wel een goeie clip?
quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je moet er wel een goede reet voor hebben geloof ik![]()
Reet zat maar geen twerk reet
haha ja. ik heb het eens geprobeerd maar is toch nog wel lastig hoorquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je moet er wel een goede reet voor hebben geloof ik![]()
Reet zat maar geen twerk reet
Ik kan best lekker dansen vind ik , maar heb er die twerk ass niet voorquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:22 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Ja twerken is niet voor iedereen weggelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |