Als er te vechten valt welquote:
die gast slaapt nog met de vriendin van Max alleen maar om bij hem te zijn.quote:
3.5 op mijn schermquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:51 schreef Newone82 het volgende:
Gat blijft rond 4 seconden. Max loopt niks in.
Nee aan de pitsmuur.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:50 schreef SiGNe het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal blijkt wer
van 4.3 naar 3.5 gegaan, maar oke.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:51 schreef Newone82 het volgende:
Gat blijft rond 4 seconden. Max loopt niks in.
Zeker, maar het is ook erg dom van Mercedes dat ze niet hebben geswitcht naar witte pakken. Is toch prima? Zwarte auto, wit pak?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je met 30 graden zo'n pak aan hebt.
Gezien het gat met Bottas stampt Hamilton ook niet vol gas door.quote:
Een merc inhalen haha.quote:
Nu weer 3.8quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:52 schreef Justevo het volgende:
[..]
van 4.3 naar 3.5 gegaan, maar oke.
Thats_racist.gifquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zeker, maar het is ook erg dom van Mercedes dat ze niet hebben geswitcht naar witte pakken. Is toch prima? Zwarte auto, wit pak?Niks mis mee.
Wit pak niks mis mee inderdaad. Puntmuts erbij.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zeker, maar het is ook erg dom van Mercedes dat ze niet hebben geswitcht naar witte pakken. Is toch prima? Zwarte auto, wit pak?Niks mis mee.
P2 hoogst haalbare vandaag jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een merc inhalen haha.
Serieus dit gaat gewoon P3 worden. Merc is veel beter en hebben geen banden issues vandaag. Jammer maar helaas.
Lekker manquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:52 schreef Mothzor het volgende:
Spareribs op de BBQ, spannend is het toch niet, heb ik zo toch iets om mijn vingers bij af te likken...
Maar Bottas is zijn banden aan stront aan het rijden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezien het gat met Bottas stampt Hamilton ook niet vol gas door.
Ik dacht ik maak even een grapjequote:Op zondag 16 augustus 2020 15:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Een merc inhalen haha.
Serieus dit gaat gewoon P3 worden. Merc is veel beter en hebben geen banden issues vandaag. Jammer maar helaas.
Ho ho, blm!quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hou eens op met zeuren zeg...quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nu weer 3.7. Dit zijn niet de stappen om een race te winnen.
Eindelijk gelukt?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:54 schreef DKUp het volgende:
Albon wordt even ingehaald door Sainz....
Misschien is er wel een reden dat niemand in de FP's happy was op die harde compounds...quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:54 schreef DKUp het volgende:
En dan ook nog die ketenen om de enkels.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat die zwarte pakken zorgen dat ze het (te) warm hebben Dima.
Albon zit op Hards en Sainz op softquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:54 schreef DKUp het volgende:
Zal wel gewoon wat graining zijn.quote:
Dat weet niemandquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Waarom rijdt Albon in godsnaam op de harde band
En op p9. Behoorlijk beschamend.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Waarom rijdt Albon in godsnaam op de harde band
wie?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ferrari gaat tactisch weer uitstekend.
Ik begrijp Lewis ergens wel, maar hij benadeelt zijn team. Ze kunnen toch een zwarte streep door het pak en de auto trekken met "end racism". Dat zegt zelfs meer dan een volledig zwarte auto met pak.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dan ook nog die ketenen om de enkels.
Ze zijn het beste Ferrrari-aangedreven teamquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Beide maar Vettel startte op de mediums, lag voor Kvyat en na de pitstops 6 seconden achter Kvyat.quote:
Faalrarri. Seb moet blij zijn dat hij eind dit seizoen weg is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik kan soms wel twee rondjesquote:
Wij allemaal keukendrol, wij allemaalquote:
Hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2020 15:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zijn het beste Ferrrari-aangedreven team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |