abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194716181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:12 schreef Newone82 het volgende:
Welke telefoon was het trouwens TS?
Deze
https://www.bol.com/nl/p/(...)js/9300000000017372/
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:14:03 #242
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194716191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.
pi_194716311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
pi_194716399
Bizarre reactie van Bol. Had ik niet verwacht.
Vorige week had ik nog een positieve ervaring.

Nieuwe CD van The Killers (¤19,99) besteld en deze werd vrijdag 21-08, op de dag van release, bezorg.
Werd wakker uit mijn nachtdienst lag de CD op de deurmat. Jewelcase in gruzelementen...
Belletje naar Bolcom gedaan en kreeg direct een nieuwe CD opgestuurd. De oude CD mocht ik houden.

Ik hoop dat je je gelijk haalt TS.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_194716535
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:25 schreef CoExist het volgende:
Bizarre reactie van Bol. Had ik niet verwacht.
Vorige week had ik nog een positieve ervaring.

Nieuwe CD van The Killers (¤19,99) besteld en deze werd vrijdag 21-08, op de dag van release, bezorg.
Werd wakker uit mijn nachtdienst lag de CD op de deurmat. Jewelcase in gruzelementen...
Belletje naar Bolcom gedaan en kreeg direct een nieuwe CD opgestuurd. De oude CD mocht ik houden.

Ik hoop dat je je gelijk haalt TS.
Ik ook niet. Echt boos!
pi_194716974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het is niet mogelijk om post aangetekend en/of verzekerd naar een antwoordnummer te sturen.
Jawel, maar niet gratis.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194717341
Ja dat je account gloedje nieuw was was niet zo handig van je TS, dat helpt zeker niet mee.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:12:01 #248
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194717353
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:

[..]

Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Je heb toch een track en trace van bol gekregen. Dan zien ze dat je bet bij post nl heb afgegeven :')
pi_194717462
quote:

[..]

Dat is niet slim geweest van je inderdaad. Kan me voorstellen dat er wel wat alarmbellen afgaan als zij een smartphone sturen naar account A en dan een mailtje krijgen van account B dat de smartphone retour is gestuurd maar nooit is aangekomen. Mijn eerste gedachte als helpdeskmedewerker zou dan ook zijn dat er iets niet klopt.
pi_194717579
Meld je aan bij Boos (bnnvara), die hebben vrijwel altijd succes met dit soort zaken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_194717676
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:17 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Dat is niet slim geweest van je inderdaad. Kan me voorstellen dat er wel wat alarmbellen afgaan als zij een smartphone sturen naar account A en dan een mailtje krijgen van account B dat de smartphone retour is gestuurd maar nooit is aangekomen. Mijn eerste gedachte als helpdeskmedewerker zou dan ook zijn dat er iets niet klopt.
Zo interpreteerde ik 'nieuw account' niet.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:57:54 #252
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_194718162
quote:

[..]

:{
Dus jij besteld een telefoon van ¤300 met je bol account, vergeet je wachtwoord, gebruik niet het 'wachtwoord resetten' optie maar je kiest om een compleet nieuw account te maken om een retour aan te melden van een product dat niet gekoppeld is aan dat account?!.....in 3 weken?
Dit is een red flag 101 -O-
zo goed..?
pi_194718211
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:23 schreef delano.888 het volgende:
Meld je aan bij Boos (bnnvara), die hebben vrijwel altijd succes met dit soort zaken.
Goede tip :)
pi_194718251
quote:

[..]

:')
pi_194718274
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:57 schreef Diepvriez het volgende:

[..]

:{
Dus jij besteld een telefoon van ¤300 met je bol account, vergeet je wachtwoord, gebruik niet het 'wachtwoord resetten' optie maar je kiest om een compleet nieuw account te maken om een retour aan te melden van een product dat niet gekoppeld is aan dat account?!.....in 3 weken?
Dit is een red flag 101 -O-
Dat typt hij toch niet? De retour is aan zijn account gekoppeld. Alleen een nieuw account.
pi_194718342
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef baskick het volgende:

[..]

Jawel, maar niet gratis.
Dan ben ik door PostNL verkeerd voorgelicht
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_194718401
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Je heb toch een track en trace van bol gekregen. Dan zien ze dat je bet bij post nl heb afgegeven :')
Precies dit. En het pakketje is kwijt geraakt. Meer had TS niet kunnen doen.
pi_194718422
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:04 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Dat typt hij toch niet? De retour is aan zijn account gekoppeld. Alleen een nieuw account.
Hoe doe je dat eigenlijk? Als je iets wil retourneren moet je toch eerst de betreffende order selecteren in je bestelgeschiedenis? Als je een nieuwe account aanmaakt is je bestelgeschiedenis blanco lijkt mij.

Heeft TS nu 2 accounts bij bol.com onder dezelfde naam?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_194718439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hoe doe je dat eigenlijk? Als je iets wil retourneren moet je toch eerst de betreffende order selecteren in je bestelgeschiedenis? Als je een nieuwe account aanmaakt is je bestelgeschiedenis blanco lijkt mij.

Dat denk ik dus wel.
pi_194718477
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, eentje met een historie, waarvan hij het wachtwoord vergeten is. En één met 1 order en 1 retour. Op zichzelf niet vreemd, maar logischerwijs is men wellicht wat voorzichtiger vanwege gebrek een historie. Zelf had ik overigens het wachtwoord gereset, stuk sneller ook dan heel nieuw account maken :+
pi_194718570
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:15 schreef baskick het volgende:

[..]

Ja, eentje met een historie, waarvan hij het wachtwoord vergeten is. En één met 1 order en 1 retour. Op zichzelf niet vreemd, maar logischerwijs is men wellicht wat voorzichtiger vanwege gebrek een historie. Zelf had ik overigens het wachtwoord gereset, stuk sneller ook dan heel nieuw account maken :+
Klopt, maar je zou ook kunnen zeggen als daar een orderhistorie zit aan het eerste account waarin ze niks vreemds ontdekken dat ze dan dit “verlies” nemen lijkt me ;).

Deze klant ben je voor altijd kwijt. In tijden van moordende concurrentie ( Coolblue electronica, Amazon) niet zo slim om als bedrijf je zo op te stellen.
pi_194718606
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef baskick het volgende:

[..]

Jawel, maar niet gratis.
Via de website van PostNL in elk geval niet. Als je aangeeft iets naar een antwoordnummer te willen sturen kan je niet de optie "aangetekend" selecteren. En als je iets aangetekend wilt versturen kan je bij de adresregels geen antwoordnummer invullen, dan krijg je een foutmelding
  FOK!fotograaf dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:22:36 #263
364681 over_hedge
pi_194718618
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 13:36 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Niet bij pakketautomaat en als je aflevert aan deur aan postnl bezorger. Bron: mijzelf.
Jawel.. Bron: iets wat ik 2 weken geleden zelf terug gestuurd heb aan bol.com. :P
Staat ook in de email:

Verwacht je een pakket van PostNL?
Dan kun je het pakket ook meegeven aan de pakketbezorger als je dit retouretiket print en erop plakt. Je ontvangt direct een verzendbewijs.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194718756
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:22 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jawel.. Bron: iets wat ik 2 weken geleden zelf terug gestuurd heb aan bol.com. :P
Staat ook in de email:

Dan kun je het pakket ook meegeven aan de pakketbezorger als je dit retouretiket print en erop plakt. Je ontvangt direct een verzendbewijs.
Onzin. Heb hier zelf ook een pakketautomaat in de buurt. Krijg je geen verzendbewijs van per mail. Track en trace code dus bewaren wat TS heeft gedaan.
pi_194718764
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Via de website van PostNL in elk geval niet. Als je aangeeft iets naar een antwoordnummer te willen sturen kan je niet de optie "aangetekend" selecteren. En als je iets aangetekend wilt versturen kan je bij de adresregels geen antwoordnummer invullen, dan krijg je een foutmelding
Klopt.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:32:28 #266
364681 over_hedge
pi_194718816
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:29 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Onzin. Heb hier zelf ook een pakketautomaat in de buurt. Krijg je geen verzendbewijs van per mail. Track en trace code dus bewaren wat TS heeft gedaan.
Wat nou onzin? :') is letterlijk wat ik 2 weken geleden zelf gedaan heb. En een gedeelte uit de mail die je krijgt als je iets retour wilt zenden :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194718854
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat nou onzin? :') is letterlijk wat ik 2 weken geleden zelf gedaan heb. En een gedeelte uit de mail die je krijgt als je iets retour wilt zenden :')
Ik heb inmiddels al 10 pakketjes terug gebracht via pakketautomaat postnl. Nog nooit verzendbewijs gekregen.
pi_194718871
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hier nog meer bewijs dat je geen verzendbewijs krijgt bij Pakketautomaat wijsneus https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1906244
  FOK!fotograaf dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:36:52 #269
364681 over_hedge
pi_194718889
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:35 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Hier nog meer bewijs dat je geen verzendbewijs krijgt bij Pakketautomaat wijsneus https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1906244
Gast, lees anders nog eens wat er staat bij die mail? Ik heb het nergens over een Pakketautomaat...

je zegt zelf: en als je aflevert aan deur aan postnl bezorger

En in de mail staat:
pi_194718930
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 20:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gast, lees anders nog eens wat er staat bij die mail? Ik heb het nergens over een Pakketautomaat...

je zegt zelf: en als je aflevert aan deur aan postnl bezorger

En in de mail staat:

Het gaat bij TS om een pakketautomaat. Daar krijg je geen verzendbewijs. Dat is de uitspraak, daar zult u het mee moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')