Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.
Ik ook niet. Echt boos!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:25 schreef CoExist het volgende:
Bizarre reactie van Bol. Had ik niet verwacht.
Vorige week had ik nog een positieve ervaring.
Nieuwe CD van The Killers (¤19,99) besteld en deze werd vrijdag 21-08, op de dag van release, bezorg.
Werd wakker uit mijn nachtdienst lag de CD op de deurmat. Jewelcase in gruzelementen...
Belletje naar Bolcom gedaan en kreeg direct een nieuwe CD opgestuurd. De oude CD mocht ik houden.
Ik hoop dat je je gelijk haalt TS.
Jawel, maar niet gratis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het is niet mogelijk om post aangetekend en/of verzekerd naar een antwoordnummer te sturen.
Je heb toch een track en trace van bol gekregen. Dan zien ze dat je bet bij post nl heb afgegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Dat is niet slim geweest van je inderdaad. Kan me voorstellen dat er wel wat alarmbellen afgaan als zij een smartphone sturen naar account A en dan een mailtje krijgen van account B dat de smartphone retour is gestuurd maar nooit is aangekomen. Mijn eerste gedachte als helpdeskmedewerker zou dan ook zijn dat er iets niet klopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Zo interpreteerde ik 'nieuw account' niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:17 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat is niet slim geweest van je inderdaad. Kan me voorstellen dat er wel wat alarmbellen afgaan als zij een smartphone sturen naar account A en dan een mailtje krijgen van account B dat de smartphone retour is gestuurd maar nooit is aangekomen. Mijn eerste gedachte als helpdeskmedewerker zou dan ook zijn dat er iets niet klopt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Goede tipquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:23 schreef delano.888 het volgende:
Meld je aan bij Boos (bnnvara), die hebben vrijwel altijd succes met dit soort zaken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Dat typt hij toch niet? De retour is aan zijn account gekoppeld. Alleen een nieuw account.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:57 schreef Diepvriez het volgende:
[..]![]()
Dus jij besteld een telefoon van ¤300 met je bol account, vergeet je wachtwoord, gebruik niet het 'wachtwoord resetten' optie maar je kiest om een compleet nieuw account te maken om een retour aan te melden van een product dat niet gekoppeld is aan dat account?!.....in 3 weken?
Dit is een red flag 101
Dan ben ik door PostNL verkeerd voorgelichtquote:
Precies dit. En het pakketje is kwijt geraakt. Meer had TS niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb toch een track en trace van bol gekregen. Dan zien ze dat je bet bij post nl heb afgegeven
Hoe doe je dat eigenlijk? Als je iets wil retourneren moet je toch eerst de betreffende order selecteren in je bestelgeschiedenis? Als je een nieuwe account aanmaakt is je bestelgeschiedenis blanco lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dat typt hij toch niet? De retour is aan zijn account gekoppeld. Alleen een nieuw account.
Dat denk ik dus wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? Als je iets wil retourneren moet je toch eerst de betreffende order selecteren in je bestelgeschiedenis? Als je een nieuwe account aanmaakt is je bestelgeschiedenis blanco lijkt mij.
Heeft TS nu 2 accounts bij bol.com onder dezelfde naam?
Ja, eentje met een historie, waarvan hij het wachtwoord vergeten is. En één met 1 order en 1 retour. Op zichzelf niet vreemd, maar logischerwijs is men wellicht wat voorzichtiger vanwege gebrek een historie. Zelf had ik overigens het wachtwoord gereset, stuk sneller ook dan heel nieuw account makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? Als je iets wil retourneren moet je toch eerst de betreffende order selecteren in je bestelgeschiedenis? Als je een nieuwe account aanmaakt is je bestelgeschiedenis blanco lijkt mij.
Heeft TS nu 2 accounts bij bol.com onder dezelfde naam?
Klopt, maar je zou ook kunnen zeggen als daar een orderhistorie zit aan het eerste account waarin ze niks vreemds ontdekken dat ze dan dit “verlies” nemen lijkt mequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:15 schreef baskick het volgende:
[..]
Ja, eentje met een historie, waarvan hij het wachtwoord vergeten is. En één met 1 order en 1 retour. Op zichzelf niet vreemd, maar logischerwijs is men wellicht wat voorzichtiger vanwege gebrek een historie. Zelf had ik overigens het wachtwoord gereset, stuk sneller ook dan heel nieuw account maken
Via de website van PostNL in elk geval niet. Als je aangeeft iets naar een antwoordnummer te willen sturen kan je niet de optie "aangetekend" selecteren. En als je iets aangetekend wilt versturen kan je bij de adresregels geen antwoordnummer invullen, dan krijg je een foutmeldingquote:
Jawel.. Bron: iets wat ik 2 weken geleden zelf terug gestuurd heb aan bol.com.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Niet bij pakketautomaat en als je aflevert aan deur aan postnl bezorger. Bron: mijzelf.
Onzin. Heb hier zelf ook een pakketautomaat in de buurt. Krijg je geen verzendbewijs van per mail. Track en trace code dus bewaren wat TS heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jawel.. Bron: iets wat ik 2 weken geleden zelf terug gestuurd heb aan bol.com.![]()
Staat ook in de email:
Verwacht je een pakket van PostNL?
Dan kun je het pakket ook meegeven aan de pakketbezorger als je dit retouretiket print en erop plakt. Je ontvangt direct een verzendbewijs.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Via de website van PostNL in elk geval niet. Als je aangeeft iets naar een antwoordnummer te willen sturen kan je niet de optie "aangetekend" selecteren. En als je iets aangetekend wilt versturen kan je bij de adresregels geen antwoordnummer invullen, dan krijg je een foutmelding
Wat nou onzin?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onzin. Heb hier zelf ook een pakketautomaat in de buurt. Krijg je geen verzendbewijs van per mail. Track en trace code dus bewaren wat TS heeft gedaan.
Ik heb inmiddels al 10 pakketjes terug gebracht via pakketautomaat postnl. Nog nooit verzendbewijs gekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat nou onzin?is letterlijk wat ik 2 weken geleden zelf gedaan heb. En een gedeelte uit de mail die je krijgt als je iets retour wilt zenden
Hier nog meer bewijs dat je geen verzendbewijs krijgt bij Pakketautomaat wijsneus https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1906244quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat nou onzin?is letterlijk wat ik 2 weken geleden zelf gedaan heb. En een gedeelte uit de mail die je krijgt als je iets retour wilt zenden
Gast, lees anders nog eens wat er staat bij die mail? Ik heb het nergens over een Pakketautomaat...quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hier nog meer bewijs dat je geen verzendbewijs krijgt bij Pakketautomaat wijsneus https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1906244
Het gaat bij TS om een pakketautomaat. Daar krijg je geen verzendbewijs. Dat is de uitspraak, daar zult u het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gast, lees anders nog eens wat er staat bij die mail? Ik heb het nergens over een Pakketautomaat...
je zegt zelf: en als je aflevert aan deur aan postnl bezorger
En in de mail staat:
Verwacht je een pakket van PostNL?
Dan kun je het pakket ook meegeven aan de pakketbezorger als je dit retouretiket print en erop plakt. Je ontvangt direct een verzendbewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |