abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194760733
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 13:01 schreef JosMert het volgende:
Antwoord terug Thuiswinkel klacht.

Gedeelte er van:

“Aangezien de retourzending verantwoordelijkheid ligt bij u als consument, staat Bol in zijn recht u het bedrag van ¤305 niet uit te keren omdat het pakket is kwijt geraakt.

U zult dus met Bol.com verder in gesprek moeten gaan, om tot een oplossing te komen.”


Nou, ook niks aan dus :(
:( :( :( Dat waarborg teken is dus ook niks waard...
pi_194760747
Tis wel een rare situatie waar Bol als opdrachtgever verantwoordelijk is voor het pakket. Maar de klant verantwoordelijk blijft voor dat het pakket aankomt bij Bol.

Beetje als een NS medewerker die telkens een officiële waarschuwing krijgt voor te laat komen op de dienst, terwijl het iedere keer komt door een uitgevallen trein.
.
pi_194760914
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 13:10 schreef Fer het volgende:
Tis wel een rare situatie waar Bol als opdrachtgever verantwoordelijk is voor het pakket. Maar de klant verantwoordelijk blijft voor dat het pakket aankomt bij Bol.

Beetje als een NS medewerker die telkens een officiële waarschuwing krijgt voor te laat komen op de dienst, terwijl het iedere keer komt door een uitgevallen trein.
Ik denk bel Bol nog eens. Nog steeds op blokkade lijst :(
pi_194761112
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 12:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat zal vast kloppen, maar goed praktisch gezien kom je er nergens mee.
Jij staat voor de balie, de medewerker zegt kan niet.. en dan? Moet je dan in discussie gaan of iets?
Het is onredelijk om dit van de klant te verwachten, die kan hier niks mee want je gaat geen PostNL punt vinden die jouw pakket gaat verzekeren met een antwoordnummer.
Ik dus wel, gezien eigen ervaring. Kwestie van volharden. Of het label zelf regelen en alleen afgeven (geen idee of dat ook voor verzekerde zending kan, voor aangetekend wel). Of klagen bij PostNL met de vraag of ze hun eigen loketten even correct willen instrueren omdat ze klanten onterecht wegsturen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194761133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 13:01 schreef JosMert het volgende:
Antwoord terug Thuiswinkel klacht.

Gedeelte er van:

“Aangezien de retourzending verantwoordelijkheid ligt bij u als consument, staat Bol in zijn recht u het bedrag van ¤305 niet uit te keren omdat het pakket is kwijt geraakt.

U zult dus met Bol.com verder in gesprek moeten gaan, om tot een oplossing te komen.”


Nou, ook niks aan dus :(
Nou, dan rest je niets anders dan Geschillencommissie Thuiswinkel en dan fatsoenlijk onderbouwen. En anders een dagvaarding :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194761290
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 13:50 schreef JosMert het volgende:

[..]

Ik denk bel Bol nog eens. Nog steeds op blokkade lijst :(
Heb je in dit topic ooit nog een reactie gegeven op de vraag hoe precies het gesprek is gegaan waarbij Bol besloten heeft je te blokkeren?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_194761331
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:25 schreef Cara het volgende:

[..]

Heb je in dit topic ooit nog een reactie gegeven op de vraag hoe precies het gesprek is gegaan waarbij Bol besloten heeft je te blokkeren?
Voor het blokkeren wellicht relevant, niet voor de afhandeling van het retour.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194761409
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef baskick het volgende:

[..]

Voor het blokkeren wellicht relevant, niet voor de afhandeling van het retour.
Niet als rondom de afhandeling van de retour een deel van het verhaal ontbreekt. Zoals eerder aangegeven, ik ken de werkingen van Bol, normaal gesproken doen ze niet zo moeilijk.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_194761615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:58 schreef Pendule het volgende:
Stel dat hij aangetekend teruggestuurd is, is het pakket verzekerd tot 100 euro. Bij verzekerd versturen is hij gedekt tot 500 euro.
Aangetekende brieven zijn voor 50 verzekerd en aangetekende pakketten voor 500 euro .
Brieven met verzekerservice zijn voor 500 euro verzekerd en pakketten met verzekerservice voor 5500 euro.
Het is zeker mogelijk om aangetekend of verzekerd naar een antwoordnummer te sturen. Dit moet geen probleem zijn bij een postkantoor.
pi_194762329
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:

[..]

Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Mobiele telefoons zijn het fraude item bij uitstek. Als je dan ook nog fratsen hebt zoals een dubbele account en een ontbrekend verzend bewijs zul je het lastig krijgen omdar alle alarmbellen voor evt fraude afgaan.

Ga je dan bijdehand lopen doen aan de telefoon sta je heel snel op een zwarte lijst.

Hoe heb je de retour eigenlijk aangemeld bij bol.com als je een andere account hebt gebruikt?
pi_194762374
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:28 schreef descon het volgende:

[..]

Mobiele telefoons zijn het fraude item bij uitstek. Als je dan ook nog fratsen hebt zoals een dubbele account en een ontbrekend verzend bewijs zul je het lastig krijgen omdar alle alarmbellen voor evt fraude afgaan.

Ga je dan bijdehand lopen doen aan de telefoon sta je heel snel op een zwarte lijst.

Hoe heb je de retour eigenlijk aangemeld bij bol.com als je een andere account hebt gebruikt?
Leer eens lezen. Hij heeft gewoon zijn account gelinkt van de retour die bij zijn nieuwe account past. Niks geks verder.
pi_194762717
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:28 schreef descon het volgende:

[..]

Mobiele telefoons zijn het fraude item bij uitstek. Als je dan ook nog fratsen hebt zoals een dubbele account en een ontbrekend verzend bewijs zul je het lastig krijgen omdar alle alarmbellen voor evt fraude afgaan.

Ga je dan bijdehand lopen doen aan de telefoon sta je heel snel op een zwarte lijst.

Hoe heb je de retour eigenlijk aangemeld bij bol.com als je een andere account hebt gebruikt?
Er is gewoon een verzendbewijs. En retour via het account waarmee besteld is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194763001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 16:00 schreef baskick het volgende:

[..]

Er is gewoon een verzendbewijs. En retour via het account waarmee besteld is.
Maar die account heeft geen geschiedenis en TS heeft lopen rellen schijnbaar (ivm blokkade). Past wel allemaal in de trend van een fraude gevalletje.

Dan lig je idd onder op de stapel en zal bol.com geen haast hebben of maken als 9 van de 10 gevallen die dit hebben een fraude zaak zijn.

TS zal zijn rechtsbijstand eens moeten checken als ie die heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')