Waar woon je dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:47 schreef Elan het volgende:
Wat me de laatste weken opvalt is dat veel jongeren elkaar ineens uitgebreid knuffelen tijdens het begroeten??
Alsof ze er een signaal mee willen afgeven.
Dan is het vooral de vraag of ze dat altijd al deden, maar dat het nu gewoon meer opvalt vanwege alleen heisa rondom jongeren; of dat het nu spontaan in grotere getallen gebeurd, omdat ze er een signaal mee willen afgeven. Als ik dingen hoor/zie in de media (of in topics zoals deze) let ik er onbewust toch veel meer op als ik in aanraking kom met het besproken onderwerp.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:47 schreef Elan het volgende:
Wat me de laatste weken opvalt is dat veel jongeren elkaar ineens uitgebreid knuffelen tijdens het begroeten??
Alsof ze er een signaal mee willen afgeven.
Midden, veel studentikoos volk dat elkaar omhelst alsof ze innige liefdesrelaties onderhouden.quote:
Ik herken het in ieder geval nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Midden, veel studentikoos volk dat elkaar omhelst alsof ze innige liefdesrelaties onderhouden.
Misschien deden ze dat altijd wel al hoor, maar valt het nu ineens wat meer op. Moeten ze ook lekker zelf weten. Vroeg me af of het een soort trend is onder jongeren of bepaalde groepen.
Nouja dat vroeg ik me dus af, zoveel bezigheden die ze momenteel niet mogen doen en uiteindelijk zijn ze toch wel de gebeten hond.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan is het vooral de vraag of ze dat altijd al deden, maar dat het nu gewoon meer opvalt vanwege alleen heisa rondom jongeren; of dat het nu spontaan in grotere getallen gebeurd, omdat ze er een signaal mee willen afgeven. Als ik dingen hoor/zie in de media (of in topics zoals deze) let ik er onbewust toch veel meer op als ik in aanraking kom met het besproken onderwerp.
Nou, dat valt eigenlijk ook wel mee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja dat vroeg ik me dus af, zoveel bezigheden die ze momenteel niet mogen doen en uiteindelijk zijn ze toch wel de gebeten hond.
Merk dat hier ook maar niet enkel maar bij jongeren. Zelfs een hippy oma die altijd haar best doet om zoveel mogelijk mensen te knuffelen en zoenen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Midden, veel studentikoos volk dat elkaar omhelst alsof ze innige liefdesrelaties onderhouden.
Misschien deden ze dat altijd wel al hoor, maar valt het nu ineens wat meer op. Moeten ze ook lekker zelf weten. Vroeg me af of het een soort trend is onder jongeren of bepaalde groepen.
Nee dat valt niet mee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, dat valt eigenlijk ook wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat valt niet mee.
Ongeveer alles wat de gemiddelde jongere tof vindt aan activiteiten zitten serieuze restricties aan deze dagen.Dat is toch hetzelfde voor iedereen? Of bedoel je niet dat dat expliciet voor de jongeren is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe durven ze, he?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:15 schreef Ven1972 het volgende:
Dus oudere mensen knuffelen en zoenen toch weer???
Ja, ik denk dat ze weer hunkeren naar intimiteit of zoiets. Er wordt ook weer gevrijd door mensen,,, schat ik ook dat meer gebeurt.quote:
Ja, ik denk ook dat mensen de afgelopen maanden gewoon niet meer sex hadden en dat dat in de laatste weken echt weer is toegenomen. Gaat echt voor veel besmettingen zorgen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze weer hunkeren naar intimiteit of zoiets. Er wordt ook weer gevrijd door mensen,,, schat ik ook dat meer gebeurt.
Ik vind het eerlijk gezegd reuze meevallen;quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat valt niet mee.
Ongeveer alles wat de gemiddelde jongere tof vindt aan activiteiten zitten serieuze restricties aan deze dagen.
Sinds mei mag je alweer een sexbuddy hebben hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat mensen de afgelopen maanden gewoon niet meer sex hadden en dat dat in de laatste weken echt weer is toegenomen. Gaat echt voor veel besmettingen zorgen.
Klopt, als ze maar gezond zijn en condoom gebruiken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sinds mei mag je alweer een sexbuddy hebben hoor
Weet ikquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sinds mei mag je alweer een sexbuddy hebben hoor
De ene jongere is de andere niet dus de hinder zal verschillen maar het samenkomen in grote groepen is lastig en er moet afstand gehouden worden, feesten kan weliswaar beperkt maar geen festivals of discotheken, reizen kan maar ook maar heel beperkt. Spontaan drie maanden backpacken in Cambodja is er niet bij. Je moet alles regelen en afspreken Grootschalige sportevenementen is ook lastig zo niet onmogelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd reuze meevallen;
- Je kan nog gewoon met vrienden afspreken.
- Je kan nog gewoon naar een café of restaurant.
- Je kan nog gewoon naar de bioscoop.
- Je kan nog gewoon naar de winkels.
- Je kan nog gewoon naar de sportschool.
- Je kan nog gewoon naar de sportclub.
- Je kan nog gewoon naar school (scholen gaan weer open).
Dat heeft echt niet iedereen niet gedaan, hoor. De 'lockdown' was zelfs een prima moment om het juist wél te doenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze weer hunkeren naar intimiteit of zoiets. Er wordt ook weer gevrijd door mensen,,, schat ik ook dat meer gebeurt.
Veel van die dignen kunnen, maar niet 'gewoon'.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd reuze meevallen;
- Je kan nog gewoon met vrienden afspreken.
- Je kan nog gewoon naar een café of restaurant.
- Je kan nog gewoon naar de bioscoop.
- Je kan nog gewoon naar de winkels.
- Je kan nog gewoon naar de sportschool.
- Je kan nog gewoon naar de sportclub.
- Je kan nog gewoon naar school (scholen gaan weer open).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |