abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194603138
Wat me de laatste weken opvalt is dat veel jongeren elkaar ineens uitgebreid knuffelen tijdens het begroeten??
Alsof ze er een signaal mee willen afgeven.
blablablabla
pi_194603206
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:47 schreef Elan het volgende:
Wat me de laatste weken opvalt is dat veel jongeren elkaar ineens uitgebreid knuffelen tijdens het begroeten??
Waar woon je dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194603252
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:47 schreef Elan het volgende:
Dan is het vooral de vraag of ze dat altijd al deden, maar dat het nu gewoon meer opvalt vanwege alleen heisa rondom jongeren; of dat het nu spontaan in grotere getallen gebeurd, omdat ze er een signaal mee willen afgeven. Als ik dingen hoor/zie in de media (of in topics zoals deze) let ik er onbewust toch veel meer op als ik in aanraking kom met het besproken onderwerp.
pi_194603297
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:51 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Waar woon je dan?
Midden, veel studentikoos volk dat elkaar omhelst alsof ze innige liefdesrelaties onderhouden.
Misschien deden ze dat altijd wel al hoor, maar valt het nu ineens wat meer op. Moeten ze ook lekker zelf weten. Vroeg me af of het een soort trend is onder jongeren of bepaalde groepen.
blablablabla
pi_194603302
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Midden, veel studentikoos volk dat elkaar omhelst alsof ze innige liefdesrelaties onderhouden.
Misschien deden ze dat altijd wel al hoor, maar valt het nu ineens wat meer op. Moeten ze ook lekker zelf weten. Vroeg me af of het een soort trend is onder jongeren of bepaalde groepen.
Ik herken het in ieder geval niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:01:00 #281
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_194603303
Misschien is het virus gewoon gemuteerd naar een mildere variant?

De scherpe randjes er wat van af.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_194603310
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dan is het vooral de vraag of ze dat altijd al deden, maar dat het nu gewoon meer opvalt vanwege alleen heisa rondom jongeren; of dat het nu spontaan in grotere getallen gebeurd, omdat ze er een signaal mee willen afgeven. Als ik dingen hoor/zie in de media (of in topics zoals deze) let ik er onbewust toch veel meer op als ik in aanraking kom met het besproken onderwerp.
Nouja dat vroeg ik me dus af, zoveel bezigheden die ze momenteel niet mogen doen en uiteindelijk zijn ze toch wel de gebeten hond.
blablablabla
pi_194603335
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja dat vroeg ik me dus af, zoveel bezigheden die ze momenteel niet mogen doen en uiteindelijk zijn ze toch wel de gebeten hond.
Nou, dat valt eigenlijk ook wel mee.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:05:00 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194603347
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Merk dat hier ook maar niet enkel maar bij jongeren. Zelfs een hippy oma die altijd haar best doet om zoveel mogelijk mensen te knuffelen en zoenen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194603463
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou, dat valt eigenlijk ook wel mee.
Nee dat valt niet mee.
Ongeveer alles wat de gemiddelde jongere tof vindt aan activiteiten zitten serieuze restricties aan deze dagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
pi_194603502
Maandag 17 augustus 2020
39 COVID-patiënten op IC
Het aantal COVID-patiënten dat op de Intensive Care verblijft, bedraagt 39. Dat zijn er 3 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 565 non-COVID-patiënten op de IC, 13 minder dan de voorgaande dag. De totale IC-bezetting bedraagt 604, 10 minder dan de dag ervoor. Het aantal COVID-opnames buiten de IC bedraagt 126, 4 meer dan gisteren.

Dit blijkt uit de gegevens van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg: ‘Vandaag gaan in een deel van Nederland de leerlingen van het basis en voortgezet onderwijs weer naar school. Dat is een heuglijk moment. Het blijft daarbij belangrijk dat zowel ouders als leerlingen alert blijven en de maatregelen in acht nemen, om te voorkomen dat het aantal besmettingen verder stijgt.’
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194603510
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee dat valt niet mee.
Ongeveer alles wat de gemiddelde jongere tof vindt aan activiteiten zitten serieuze restricties aan deze dagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch hetzelfde voor iedereen? Of bedoel je niet dat dat expliciet voor de jongeren is?
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:15:25 #288
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194603513
Dus oudere mensen knuffelen en zoenen toch weer???
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194603524
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:15 schreef Ven1972 het volgende:
Dus oudere mensen knuffelen en zoenen toch weer???
Hoe durven ze, he?
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:17:44 #290
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194603552
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoe durven ze, he?
Ja, ik denk dat ze weer hunkeren naar intimiteit of zoiets. Er wordt ook weer gevrijd door mensen,,, schat ik ook dat meer gebeurt.
pi_194603574
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ze weer hunkeren naar intimiteit of zoiets. Er wordt ook weer gevrijd door mensen,,, schat ik ook dat meer gebeurt.
Ja, ik denk ook dat mensen de afgelopen maanden gewoon niet meer sex hadden en dat dat in de laatste weken echt weer is toegenomen. Gaat echt voor veel besmettingen zorgen.
pi_194603592
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee dat valt niet mee.

Ik vind het eerlijk gezegd reuze meevallen;

- Je kan nog gewoon met vrienden afspreken.
- Je kan nog gewoon naar een café of restaurant.
- Je kan nog gewoon naar de bioscoop.
- Je kan nog gewoon naar de winkels.
- Je kan nog gewoon naar de sportschool.
- Je kan nog gewoon naar de sportclub.
- Je kan nog gewoon naar school (scholen gaan weer open).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_194603602
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook dat mensen de afgelopen maanden gewoon niet meer sex hadden en dat dat in de laatste weken echt weer is toegenomen. Gaat echt voor veel besmettingen zorgen.
Sinds mei mag je alweer een sexbuddy hebben hoor ;)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:22:01 #294
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194603610
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Klopt, als ze maar gezond zijn en condoom gebruiken.
pi_194603613
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Weet ik ;)

Sarcasme :P
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:24:55 #296
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194603656
Over dalingen gesproken zegt het niet zo veel en stelt ook niet wat voor. Maar zoals gesproken wordt er ook rekening mee gehouden dat het weer gaat stijgen.... Dus dit is volgens mij voorbode wat er komende maanden gaat gebeuren in de herfst en winterperiode.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 augustus 2020 @ 16:27:11 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194603687
Prima cijfers ^O^
pi_194603718
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De ene jongere is de andere niet dus de hinder zal verschillen maar het samenkomen in grote groepen is lastig en er moet afstand gehouden worden, feesten kan weliswaar beperkt maar geen festivals of discotheken, reizen kan maar ook maar heel beperkt. Spontaan drie maanden backpacken in Cambodja is er niet bij. Je moet alles regelen en afspreken Grootschalige sportevenementen is ook lastig zo niet onmogelijk.

Gemiddeld weekend voor mij was vroeger zaterdagavond feesten in clubs tot de ochtend en dan direct door naar De Kuip, en als er animo was in de vriendgroep zaten we zo ergens in Spanje een weekend. Dat zou nu dus allemaal al niet kunnen. Kan me voorstellen dat het je als je zelf echt jong bent toch een stuk meer belemmerd dan wij ons kunnen voorstellen.
blablablabla
  Moderator maandag 17 augustus 2020 @ 16:33:16 #299
5428 crew  miss_sly
pi_194603764
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat heeft echt niet iedereen niet gedaan, hoor. De 'lockdown' was zelfs een prima moment om het juist wél te doen :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 17 augustus 2020 @ 16:35:04 #300
5428 crew  miss_sly
pi_194603789
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Veel van die dignen kunnen, maar niet 'gewoon'.
En ik snap best dat dat lastig is voor veel mensen, jongeren en ouderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')