Het is voor zijn gezondheid best dat hij niet tegen Bayern moet. Hij zou de 12-1 nooit te boven gekomen zijn ...quote:
Daar zullen de UEFA en de grotere clubs het niet mee eens zijn helaasquote:Op zondag 16 augustus 2020 07:22 schreef Twiitch het volgende:
Van mij mogen ze de CL knockoutfase over één wedstrijd laten spelen er best in laten.
Barcelona wil nog eens zonder glijmiddel anaal verkracht worden?quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zullen de UEFA en de grotere clubs het niet mee eens zijn helaas
Ik vind het ook wel een leuk format en het geeft de underdogs ook net wat meer kans.quote:Op zondag 16 augustus 2020 07:22 schreef Twiitch het volgende:
Van mij mogen ze de CL knockoutfase over één wedstrijd laten spelen er best in laten.
Meer wedstrijden is meer geld en een dubbele wedstrijd is in het algemeen wel in het voordeel van de betere club(s).quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Barcelona wil nog eens zonder glijmiddel anaal verkracht worden?
Ja dat begreep ik.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer wedstrijden is meer geld en een dubbele wedstrijd is in het algemeen wel in het voordeel van de betere club(s).
Daar hebben de machtige clubs en de UEFA doorgaans schijt aan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik.
Lijkt mij als outsider niet in het voordeel van het voetbal.
Dan kunnen we beter de hele champions league afschaffenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:15 schreef PSVCL het volgende:
Olie vs Red bull ,niks met voetbal te maken deze wedstrijd ,lijkt meer op een F1 race
Of gewoon city ,PSG en de 2 red bull fabrieken uitsluitenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter de hele champions league afschaffen
Ja leuk. Waarom mag PSG niet en real of Celsie wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Of gewoon city ,PSG en de 2 red bull fabrieken uitsluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |