Neutraal-Moresnet uit tegen Pruisen, altijd lastig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik kijk alleen oud voetbal van vroeger... op youtube... wk's van 1970 tot 1986... daarna zal het wel
Geschiedenis maat... WK 1974, commentaar na de misselijke goal van Gerd Muller.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij continue stoned ofwa?
Jezus, jonkiequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toen ben ik ter wereld gekomen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neutraal-Moresnet uit tegen Pruisen, altijd lastig.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Stel deze vraag maar niet aan je vriend voor je eigen bestwil.
Haha is dat een Duitser?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Stel deze vraag maar niet aan je vriend voor je eigen bestwil.
Ik zie dit als het antwoord “ja”.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geschiedenis maat... WK 1974, commentaar na de misselijke goal van Gerd Muller.
Wij waren de besten... HOLLANDIEJEE, HOLLANDIJOO, je krijgt dat KUPPIEKUPPIEKUPPIE niet kadoooo
.. en nu moet het Nederlands elftal laten zien ook tegen dit soort provocaties op te kunnen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie dit als het antwoord “ja”.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
.. en nu moet het Nederlands elftal laten zien ook tegen dit soort provocaties op te kunnen...
Er zijn ergere dingen. Zoals de vernedering van een voetbalwereldmacht door Duitsland.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
verder hebben we dus nog nooit gewonnen... best wel triest
Ja die Mill is een duikelaar... daar staat 'ie in Duitsland ook om bekend... Schwalbe Frankie noemen ze 'm hierquote:
valsspelersquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. Zoals de vernedering van een voetbalwereldmacht door Duitsland.
Dat is waar ik het over had.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh die 7-1??? Ja dat was wel bizar
Wat ga je spelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
Ah de switch komt morgen.
maar dan ben ik er dus niet
pokemon en Mario kartquote:
Mario kart altijd goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pokemon en Mario kart
om te beginnen
misschien dat ik animal crossing nog wel haal.. heb t op de switch van mn zus ff zitten pielen.
Ik heb mario kart op de switchquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Mario kart altijd goed![]()
Animal crossing ook wel een aanrader
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb mario kart op de switchLeuk om met anderen te doen.
Dat is leuk jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een extra controller erbij. multiplayeren aan boord
Nee toen had men een andere drama, Reaganquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die was in '88 niet aan de macht.
Daarom had ik het in eerste instantie vooral gekocht jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb mario kart op de switchLeuk om met anderen te doen.
Die heb ik niet bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee toen had men een andere drama, Reagan
mja aan boord gaat online niet echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom had ik het in eerste instantie vooral gekocht ja![]()
Online tegen anderen is ook wel leuk af en toe.
Heb je daar geen internet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja aan boord gaat online niet echtdaarom offline
quote:
heb 50Gb binnen europaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dan beter niet online met de switch nee. Doe dat wel eens via mobiele hotspot maar dat gaat toch best hard.
Mijn 23e verjaardagquote:
Dus voeten ipv billenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:34 schreef Zilverberk het volgende:
@:koen66
Dit was de aanleiding: billen.
Ik kon dat toen al. Bij veel dingen was ik laat, met lezen.juist snelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:28 schreef Zilverberk het volgende:
In 1988 wilde ik graag leren lezen, maar dat mocht niet.
Dat oranje misbaksel moet gewoon zsm opzouten. Mag best op pijnlijke of lugubere manier.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is trump niet goed genoeg voor je ofzo
quote:
Trump is zelfs afgekeurd als chemisch afvalquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is trump niet goed genoeg voor je ofzo
Start effe een petitie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
Trump is zelfs afgekeurd als chemisch afval
Kunnen we die gast niet een marsvakantie kadoo doen
Unlimited in Zwitserland en buurlandenquote:
Crowdfundingquote:
Ik heb er wel een joet voor over als die oprotquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik weiger geld te besteden aan die malloot.
Je snapt het niet als je denkt dat Trump achterlijk is. Hij is zelfs redelijk geniaal, een echte entertainerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
Trump is zelfs afgekeurd als chemisch afval
Kunnen we die gast niet een marsvakantie kadoo doen
Trump ... geniaal ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt het niet als je denkt dat Trump achterlijk is. Hij is zelfs redelijk geniaal, een echte entertainer
Er zijn een hoop jonkies die moeten googlen hoeveel geld dat is, ouwe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb er wel een joet voor over als die oprot
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hij was wel beduidend beter dan de lelijke, megalomane vetklep die er nu zit.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zijn een hoop jonkies die moeten googlen hoeveel geld dat is, ouwe.
Hij is een gestoorde, manipulatieve, megalomane zakenman die ervan overtuigd is dat wetten niet voor hem gelden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt het niet als je denkt dat Trump achterlijk is. Hij is zelfs redelijk geniaal, een echte entertainer
Obama was geloof ik niet gek op oorlogje spelen, maar wel op de centjes die het opleverdequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk![]()
Maar hij wordt nu zo ongeveer als een godheid vereerd terwijl ie ook een middelmatige president was die net als iedere potus gek was op oorlogje spelen
Kan ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Kan nog even naar de Mac lopen voor een ijsje.
Het contrast is wat groot.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar hij wordt nu zo ongeveer als een godheid vereerd terwijl ie ook een middelmatige president was die net als iedere potus gek was op oorlogje spelen
Netto zelfde resultaat, oorlogen hebben voor de USA altijd een zakelijke achtergrondquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Obama was geloof ik niet gek op oorlogje spelen, maar wel op de centjes die het opleverde
Valt best mee joh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hij is een gestoorde, manipulatieve, megalomane zakenman die ervan overtuigd is dat wetten niet voor hem gelden.
Totaal ongeschikt voor iets anders dan vissenvoer.
Heb je gezien hoe vaak hij zakelijk failliet is gegaan?
Je kan ook buiten zitten. Doe ik ookquote:
@Amarantha doe even dat filmpje van die twee die PARDON DOE NORMAALquote:
Daar groeien geen ijsjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan ook buiten zitten. Doe ik ook
Het schijnt dat er rectaal een vernauwing zit op ongeveer een halve komkommer van de ingang. Hett vergt enige oefening om daar voorbij te komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niks over voor of achter gezegd.
Ja hoor en die haalt het tot president, denk nou eens na.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, valt niet mee. Die vent is knettergek.
Ik moet nadenken???quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hoor en die haalt het tot president, denk nou eens na.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hoor en die haalt het tot president, denk nou eens na.
je bedoelt opgezadelt met de shit van bush jr.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:Amarantha doe even dat filmpje van die twee die PARDON DOE NORMAAL
Binnen ook nietquote:
Ik kan altijd wel om hem lachen, maar of dat z'n bedoeling isquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Trump is zeker geen geweldig mens.
Zeker bij vrouwen doet hij het slecht.
Maar het is een geniale strateeg en media bespeler. Stront in je ogen als je dat niet ziet.
Zeker wel, Amerikanen lopen ermee weg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel om hem lachen, maar of dat z'n bedoeling is
Voor ijs? Ga dan naar een italiaanse ijszaakquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dus daarom wilde ik naar de Mac. De tandjes.
Ik denk dat die al dicht is. Een gokje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
Voor ijs? Ga dan naar een italiaanse ijszaak
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Beetje regen gehad vanavond. Zit vochtig op het balkon.
Welke rotfilm?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
GA NOU EENS WEG MET DIE RECLAME VOOR DIE ROTFILM
Ja de hele tijd een of andere romkom alles is in orde of zoiets... GA WEGquote:
Tot 23:00quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat die al dicht is. Een gokje.
Als gevolg van die regen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Beetje regen gehad vanavond. Zit nu op een vochtig balkon.
Gun Danny ook eens wat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja de hele tijd een of andere romkom alles is in orde of zoiets... GA WEG
Nee ze moest pissen maar de deur is in het slot gevallenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als gevolg van die regen?
Dat is mijn fetish.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Nee ze moest pissen maar de deur is in het slot gevallen
Pissen op je balkon ?quote:
Je kunt gewoon toegang aanvragen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij de groepsfapclub (dat is niet mijn fetish) dus heb geen toegang.
Hier in ksc of bij jouw thuis?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele dag al van die GGZ gevallen hier.
Dat heb je als je in een gesticht woont.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele dag al van die GGZ gevallen hier.
Hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat heb je als je in een gesticht woont.
Wtf why?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
Maurice de Hond is geband van LinkedIn.
Ik ben zeker niet een fan van alles wat hij roept maar gewoon verwijderen vind ik zeer kwalijk.
da denk ik niet. zelfde als bij fb, als je een account vaak genoeg rapporteerd blockt het algoritme het profielquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door LinkedIn omdat hij andere theorieën deelt over COVID dan mainstreammedia
De reden is zorgwekkend. Je mag op een platform niet zeggen wat je denkt als een paar mensen gekwetst zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
da denk ik niet. zelfde als bij fb, als je een account vaak genoeg rapporteerd blockt het algoritme het profiel
Dat opent perspectieven voor kwaadwillenden. Gewoon je politiek tegenstander laten blokken door en masse te rapporteren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
da denk ik niet. zelfde als bij fb, als je een account vaak genoeg rapporteerd blockt het algoritme het profiel
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is ook waar ja. Niet je voeten.
Vanaf hier ongeveer terugzoeken:
[..]
Ja dat kanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat opent perspectieven voor kwaadwillenden. Gewoon je politiek tegenstander laten blokken door en masse te rapporteren.
ach zo werkt linked in toch niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De reden is zorgwekkend. Je mag op een platform niet zeggen wat je denkt als een paar mensen gekwetst zijn.
Dat is sowieso de tendens tegenwoordig, de macht van de lange tenenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De reden is zorgwekkend. Je mag op een platform niet zeggen wat je denkt als een paar mensen gekwetst zijn.
De enige passende reactie, denk ik.quote:
Laat ons nou in die waan joh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
En nee behalve een beetje kleur heb ik nauwelijks iets gemeen met negerts
de macht van commerciequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is sowieso de tendens tegenwoordig, de macht van de lange tenen
Ja, erg zorgwekkend, de gekwetsten, hoe klein de groep ook is, krijgt alle aandacht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is sowieso de tendens tegenwoordig, de macht van de lange tenen
Komt door de cabal. Gelukkig verzet Lange Frans zich ertegen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
Maurice de Hond is geband van LinkedIn.
Ik ben zeker niet een fan van alles wat hij roept maar gewoon verwijderen vind ik zeer kwalijk.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Komt door de cabal. Gelukkig verzet Lange Frans zich ertegen!
![]()
Donder op met Bange Frans.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Komt door de cabal. Gelukkig verzet Lange Frans zich ertegen!
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Behhhh! (ik praat maar even in het schaaps tegen je.)
verschrikkelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Fransje is een beetje een karikatuur ala Jensen aan het worden
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu rijst alleen nog de vraag, wie van de twee is de meeste doorgesnoven wappiequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij is Robert hoogstens een beetje aangeschoten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu rijst alleen nog de vraag, wie van de twee is de meeste doorgesnoven wappie
Aan zijn kop te zien gaat er wel een traytje halve liters per dag doorheen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Volgens mij is Robert hoogstens een beetje aangeschoten.
Werd het geluid je te echt, ja?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Jensen mocht ik serieus de laatste jaren best wel omdat ie toch een van de weinige rechtse tegengeluiden was binnen de linkse media, maar sinds corona is ie echt volslagen de weg kwijt
Volgens mij heb ik voor het laatst wat in 2007 ofzo gehoord toen die nog die talkshow had, pas sinds de coronacrisis weet ik weer dat die nog leeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Jensen mocht ik serieus de laatste jaren best wel omdat ie toch een van de weinige rechtse tegengeluiden was binnen de linkse media, maar sinds corona is ie echt volslagen de weg kwijt
Nee joh.quote:
Je bedoelt de Korsakoff versie zeker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van dezelfde cd als please sir may I fuck my wife
nee. Dione.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bedoelt de Korsakoff versie zeker?
Vind die van Korsakoff leukerquote:
nee. gewoon nee.quote:
Die kende ik helemaal niet geloof ik? Maar klinkt best prettig, eerder Duitse hardtrance dan hardcore.quote:
Ik lig al wel op bedquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
Ow, gelukkig. Ik was al bijna bang dat iedereen hier braaf was geworden
En hoe gaat die brug dan straks omhoog? Zit straks dat tuig uit de Schilderswijk en/of Kanaleneiland hier te rellen.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kende ik helemaal niet geloof ik? Maar klinkt best prettig, eerder Duitse hardtrance dan hardcore.
In die tijd was ik met andere muziek bezigquote:
En dan probeer ik het nog legaal te doen ook he.quote:
Ik lig nog op de bank, is veel te warm op de kamer waar we slapenquote:
Op de bank slapenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lig nog op de bank, is veel te warm op de kamer waar we slapen
Ik lig wel te overwegen om buiten te gaan slapenquote:
Bank naar buiten slepenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lig wel te overwegen om buiten te gaan slapen
Gewoon matras naar buiten slepenquote:
Past dat in je voortuin?quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon matras naar buiten slepen
Nee, daar staan de witte tuinstoelen en de kratten schultenbrau alquote:
Heeft de buuf geen plekje anders?quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, daar staan de witte tuinstoelen en de kratten schultenbrau al
Liever een goede buur dan een verre vriend gaat ook niet meer op tegenwoordigquote:
Die heeft haar hele voortuin vol staan met frituren en vriezers vol met bittergarniturenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Liever een goede buur dan een verre vriend gaat ook niet meer op tegenwoordig
Vriezer buiten zettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft haar hele voortuin vol staan met frituren en vriezers vol met bittergarnituren
De BBQ heurt in de achtertuin johquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vriezer buiten zettenEn dan geen ruimte meer voor de bbq
Die heb ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De BBQ heurt in de achtertuin joh
Ik zal komende week wel een fundraiser starten zodat ook jij een eigen achtertuin krijgtquote:
Ik ga er vanuit dat er gul gedoneerd zal worden. Jij kunt een uitnodiging verwachten voor m'n eerste barbecue.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal komende week wel een fundraiser starten zodat ook jij een eigen achtertuin krijgt
Zeker! Ik weet zeker dat iedereen minimaal een veelvoud van 450 euro zal donerenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er gul gedoneerd zal worden. Jij kunt een uitnodiging verwachten voor m'n eerste barbecue.
Dat is echt fantastisch!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Ik weet zeker dat iedereen minimaal een veelvoud van 450 euro zal doneren
En anders sturen we de knokploeg erop afquote:
Intimidatiequote:Op zondag 16 augustus 2020 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders sturen we de knokploeg erop af
De FOK! motorclub die ten strijde trektquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Intimidatie![]()
We zouden een motorclub moeten beginnen.
Iedere keer weer genieten om dat hesje aan te trekkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De FOK! motorclub die ten strijde trekt![]()
[ afbeelding ]
En dan lekker gaan rellen bij @Danny thuisquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere keer weer genieten om dat hesje aan te trekken
in den haag beginnen aub, daar kan je wel steun vinden van de localsquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De FOK! motorclub die ten strijde trekt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan lekker gaan rellen bij @:danny thuis
Thuisbezorgdquote:
Ben wel een vis aan het grillen op m'n strand.quote:Op zondag 16 augustus 2020 02:12 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry al mijn knollen zijn verkocht..
ik ga naar bed, dit was nog even een noodzakelijk kwaad, scheelt weer 20 stacks rotte knollenquote:Op zondag 16 augustus 2020 02:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ben wel een vis aan het grillen op m'n strand.
Neuhquote:
Ja doe maarquote:
🥐☕kwiwigodinquote:
Net op tijd weer weg voor alles op slot gaatquote:
Gaat CH op slot?quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
Net op tijd weer weg voor alles op slot gaat
Huilliequote:Op zondag 16 augustus 2020 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
net op tijd voor nl weer een shitshow wordt.
morgen scholen die beginnen
Oh zo.. hoef pas in December weer terug dus ach ja..quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
net op tijd voor nl weer een shitshow wordt.
morgen scholen die beginnen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je die engerd in je badkamer willen
De hele 🌍 gaat op 🔒quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je die engerd in je badkamer willen
Ballerinaquote:
Gaat dat niet bliepbliep vanzelf via je Google account? Apple heeft ook zoiets?quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:55 schreef Karzai het volgende:
van de week maar even naar een telefoonwinkel en vragen of ze de nummers van mijn oude telefoon op de nieuwe kunnen zetten
geen idee, nog nooit gedaan, zijn ook 2 verschillende merkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dat niet bliepbliep vanzelf via je Google account? Apple heeft ook zoiets?
als beide android is dan kan het allemaal bliep bliep hoor met je google accountquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee, nog nooit gedaan, zijn ook 2 verschillende merken
Waarover is tie bezorgd?quote:
Rode vlag hijsen Bal komtquote:
oh ja met je disgenotenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo eens klaar maken voor een middagje fancy eten in sterren toko
Dat Denk zo naar het strand gaatquote:
quote:
welke had je?quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:55 schreef Karzai het volgende:
van de week maar even naar een telefoonwinkel en vragen of ze de nummers van mijn oude telefoon op de nieuwe kunnen zetten
en wat voor schoenen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
nee is te warm voor lang broek/overhemd/jasje
dus 3 kwart broek en overhemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |