en Martinez, MAL en Porte ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:55 schreef Columbiafan het volgende:
Martin en Quintana de slag gemist.
In het somberste geval dat Roglic en Kruijswijk de Tour niet halen, zou ie dan toch voor groen mogen gaan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel weer straf dat Wout meezit eigenlijk.
Hirschi maakt toch wel indruk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
De namen; Volgens racecenter dan
Lutsenko, Castroviejo, Sivakov, Pinot, Alaphilippe, Dumoulin, Kuss, Van Aert, Bardet, Pogacar, Yates, Hirschi, Landa, Neilands, Barta lead the way after a very intense start.
Denk dat dan alsnog de kaart Dumoulin volledig gespeeld wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:02 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
In het somberste geval dat Roglic en Kruijswijk de Tour niet halen, zou ie dan toch voor groen mogen gaan?
Denk ik ook en als dan na een week blijkt dat hij toch niet het vereiste niveau heeft, dan gaan ze voor de ritzeges.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk dat dan alsnog de kaart Dumoulin volledig gespeeld wordt.
Inderdaad een prima renner maar het was toch even afwachten hoe het na zijn blessure zou gaan. Blijkbaar goed.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Prima renner, maar dat mag toch niet verbazen?
Denk dat Roglic sowieso wel startquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:02 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
In het somberste geval dat Roglic en Kruijswijk de Tour niet halen, zou ie dan toch voor groen mogen gaan?
Dat gebeurt meestal niet als de leider besluit niet te starten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:08 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom draagt die dekselse Pinot de gele trui niet?
Het center en de ticker komen niet overeen, dat was net al een hele happening bij de samenstelling. Ze hadden het over 15 renners, maar als je de namen die voorbij kwamen in de ticker en het center bijelkaar optelde kwam je boven de 20 uit. Volgens mij zijn ze al begonnen aan de klim. 20 seconden nog.quote:
Fijn groepje, mijn zegen hebben zequote:Op zondag 16 augustus 2020 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar, Bardet, Sivakov, Kuss en Lutsenko nu in de aanval.
+ Dumoulin, de la Cruz en Alaphilippe.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar, Bardet, Sivakov, Kuss en Lutsenko nu in de aanval.
Waar haal je die info vandaan? Racecenter is niet zo snel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Bardet lost vooraan, Porte lost in de achtervolging, Quintana lost in het peloton. Dit is niet te volgen.
Ik ben geen kenner, maar ik vind dat afdalingen zo veilig mogelijk moeten worden gemaakt. Ik erger mij elk jaar aan de stilstaande auto's en campers langs de kant van de weg bij afdalingen. Ik zou dat als eerste verbieden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:54 schreef Alfje het volgende:
Ik vind het geklaag achteraf van bijvoorbeeld Dumoulin toch ietwat merkwaardig. Ik kan erin meegaan dat een dergelijke gevaarlijke afdaling niet in een parcours zou moeten zitten, maar hebben renners en hun ploegen ook niet een soort van verkenningsplicht. Als je weet dat die afdaling erin zit dan moet je van tevoren protesteren niet achteraf gaan mekkeren. Hoe kijken de kenners hier tegenaan?
Twitter.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan? Racecenter is niet zo snel.
quote:Status on top of Col de Romme
Pinot
Lopez
Pogacar
Martinez
Sivakov
Kuss
De la Cruz
Alaphilippe
Lutsenko
Dumoulin
Neilands
Chasers 1
Bardet
Landa
Reichenbach
Kämna
Barguil
Valverde
+ others
Chasers 2
Van Aert
Martin
Chasers 3
Porte
Formolo
+others
Poga lijkt ook met de krachten te smijten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:42 schreef Marcoss het volgende:
Pinot zowat bij elke aanval mee, te hopen voor hem dat hij niet volledig geparkeerd staat straks
Maar voor hem zal het niet zoveel uitmaken of hij 6e of 27e wordt in het klassement, voor Pinot gaat het om eindwinstquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Poga lijkt ook met de krachten te smijten.
Hopelijk doet het derde goudhaantje van PatLef voorzichtigerquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Flip zal zich nu wel als een gek naar beneden gooien.
Daar klopt niets van.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander verhaal.
Dit zegt FDJ zelf:quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pinot teruggezakt? Dat lijkt me niet logisch..
Of hij daalt weer als een oma
Dat weten we zeker.quote:Results at col de Romme (HC, km 46)
1. De la Cruz, 15 pts
2. Alaphilippe, 12 pts
3. Kuss, 10 pts
4. Lutsenko, 8 pts
5. Sivakov, 6 pts
6. Pogacar, 5 pts
7. Pinot, 4 pts
8. Neilands, 3 pts
9. Mas, 2 pts
10. Kämna, 1 pt
quote:La situation est plutôt simple :
En tête, 2 coureurs : Alaphilippe, Pinot et Sivakov.
En poursuite à 2min10, un groupe de onze dont Pinot et Bardet.
Le 3e groupe n'est qu'à une vingtaine de secondes de la tête : il est mené par les équipiers de Pinot (qui a été lâché).
Le 5e groupe avec Dumoulin (pas lui, l'autre) devance le 4e groupe dans lequel il y a Dumoulin.
Par contre on ignore où est Quintana.
Zolang ze binnen de 3 minuten blijven wel.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:15 schreef Columbiafan het volgende:
Alaphilippe en Sivakov voor de ritzege?
Weet jij al meer over wat er met Quintana aan de hand is?quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Alles, behoudens Pogchamp, Pinot, Mas en de la Cruz, wordt nu weer bij elkaar gemeld.
En een piepjonge Hyun-Soo (later Viktor) Ahn!quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Steven Bradbury tegen o.a. Apollo Ono toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |