+quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:06 schreef VacaLoca het volgende:
Ocon liet Mag voorbij denkende dat die in snelle ronde zit
Mag gaat voorbij en maakt dan ruimte voor de opkomende Williams
Ocon let niet op
Magnussen vertraagde mss meer dan nodig wel, wat niet handig is met iemand achter je.
Dit gewoon inddquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oconnetje en Kevin liepen allebei te prutsen.
Nee joh, gewoon een beetje dollen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:39 schreef Dazalbest het volgende:
Zijn dat nou irritaties tussen Doornbos en kampheus of lijkt dat maar?
Al heel lang zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:39 schreef Dazalbest het volgende:
Zijn dat nou irritaties tussen Doornbos en kampheus of lijkt dat maar?
Iemand zei het al eens, wedstrijdje verpissen tussen 2 ego's. Kampheus wil zichzelf teveel bewijzen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al heel lang zo.
En terecht. Wat due Kamphues daardoet begrijp ik nog altijd niet. Kan beter weer voor een klasje gaan staan.
Gaslyquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:46 schreef Dazalbest het volgende:
Maar goed verder over de kwalificatie......
En nu mis ik wie er inmiddels vrijgezel is
bij de Max Verstappen fanclub wordt niemand ontslagen. Zie Jackquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Jezus wat is die Kamphues slecht zeg. Kijk meestal niet via Ziggo, maar slecht voorbereid, stelt vragen die al beantwoord zijn, komt met argumenten die niet gaan waar ze het over hebben. Als ik zo op mijn werk zou presteren zou ik er zo uitliggen.
Wat ergquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:54 schreef DKUp het volgende:
Oconnetje kan misschien niet eens starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |