karma is a bitchquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:54 schreef DKUp het volgende:
Oconnetje kan misschien niet eens starten.
ik heb medelijden met zijn monteursquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:54 schreef DKUp het volgende:
Oconnetje kan misschien niet eens starten.
Jij bent afquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:57 schreef Zorro het volgende:
Even de snookerfinale op de achtergrond voor deze kwalificatie
Jack ziet nog wel eens iets wat ik niet ziequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:51 schreef franklop het volgende:
[..]
bij de Max Verstappen fanclub wordt niemand ontslagen. Zie Jack
quote:
Dat krijg je als je niet opletquote:
Dat is zijn werk hé, simpele vragen stellen voor de niet expert fok kijkers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Jezus wat is die Kamphues slecht zeg. Kijk meestal niet via Ziggo, maar slecht voorbereid, stelt vragen die al beantwoord zijn, komt met argumenten die niet gaan waar ze het over hebben. Als ik zo op mijn werk zou presteren zou ik er zo uitliggen.
Och met vliegvelden doen ze niet anders. Toppunt is wel Groningen airport wat in Drenthe ligtquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:01 schreef bianconeri het volgende:
Toch wel gek hoe vaak ze blijven wijzen op dat het in Barcelona is terwijl het niet in Barcelona is.
Dat ligt nog wel een aardig eindje verderop.
Ik denk dat ie minder schade had als ie niet aan zijn stuur gerukt hadquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je ziet zijn kop van helemaal links naar rechts schieten
Barcelona is gewoon de naam van de provinciequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:01 schreef bianconeri het volgende:
Toch wel gek hoe vaak ze blijven wijzen op dat het in Barcelona is terwijl het niet in Barcelona is.
Dat ligt nog wel een aardig eindje verderop.
jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:06 schreef StephanL het volgende:
Maken ze de baan eigenlijk schoon tussen f2/f3 race en F1 kwali?
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:06 schreef StephanL het volgende:
Maken ze de baan eigenlijk schoon tussen f2/f3 race en F1 kwali?
Is het niet gewend om zo dichtbij te zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Car feels really weird" - Max op de onboard
Beetje de spanning erin houden voor het campingpubliek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:09 schreef Zorro het volgende:
Waarom maakt Mol zich in Q1 altijd zo druk om de snelste tijden terwijl het alleen om de P15 halen gaat?
Valt meequote:
Komt vast goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:17 schreef Newone82 het volgende:
Max moet wel op dit circuit derde kwalificeren om te winnen morgen. Hier is inhalen heel moeilijk
Hij heeft hem al eens gewonnen vanaf P4 hierquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:17 schreef Newone82 het volgende:
Max moet wel op dit circuit derde kwalificeren om te winnen morgen. Hier is inhalen heel moeilijk
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:20 schreef DKUp het volgende:
“I want to give you more after last night.....”
RosGosquote:
quote:
Schijnbeweging. Straks gaan ze naar de hards met een lange neus naar Verstappenquote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:32 schreef franklop het volgende:
Mercedes is ook zonder de party modes gewoon het snelst
Zeg ik alvast
Duikt meteen naar binnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:34 schreef franklop het volgende:
'Vettel op de baan, ja hij moet wel'
Mol tijdens zijn inlap
apart inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat doet Olav nou weer lol.
Onderbreekt gewoon laatste stukje van Russel om even te komen zeggen dat Perez over de finish komt.
Kan beter in het café gaan zittenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:34 schreef franklop het volgende:
'Vettel op de baan, ja hij moet wel'
Mol tijdens zijn inlap
Jij, of Olav?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan beter in het café gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |