abonnement Unibet Coolblue
pi_195268282
- Totaal off topic -

[ Bericht 49% gewijzigd door Tijger_m op 26-09-2020 23:16:33 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 september 2020 @ 15:34:02 #102
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195268285
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:56 schreef capricia het volgende:
Kan iedereen aanraden deze podcast eens te beluisteren.
Boekestijn en De Wijk. Hele uitzending gisteren over die complotten.

https://podcasts.google.c(...)&episode=MTA0MjE5OTQ
Thnx! Interessante podcast! *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195268393
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Vragen stellen mag, opruiing niet. En laat dat nou juist zijn wat die idioot aan het doen is. En met hem nog een handvol idioten met een plaat beton voor hun kop.
Een mening hebben mag idd, maar zolang je het niet begrijpt en je niet of slechts eenzijdig hebt verdiept hou je die mening maar lekker voor je. Dat is helaas waar het nu veel mis gaat doordat iedereen een Twitter account heeft.
pi_195268611
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:56 schreef capricia het volgende:
Kan iedereen aanraden deze podcast eens te beluisteren.
Boekestijn en De Wijk. Hele uitzending gisteren over die complotten.

https://podcasts.google.c(...)&episode=MTA0MjE5OTQ

https://www.bnr.nl/podcas(...)421994/coronawappies
Bedankt voor de link. Stukje over het verschil tussen informatie en kennis vond ik erg sterk.
pi_195268626
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bedankt voor de link. Stukje over het verschil tussen informatie en kennis vond ik erg sterk.
Graag gedaan.
Ik vind het een geweldige podcast. :D
Definitely not CIA
pi_195268696
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Ik vind het een geweldige podcast. :D
Gisteren ook de rapportage over QAnon bij Nieuwsuur gezien?
twitter

twitter

twitter
pi_195268719
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:05 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Gisteren ook de rapportage over QAnon bij Nieuwsuur gezien?
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja. Vind het heel goed dat hier aandacht aan gegeven wordt.
Definitely not CIA
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:41:52 #108
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_195269258
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:06 schreef capricia het volgende:

Ja. Vind het heel goed dat hier aandacht aan gegeven wordt.
Vragen stellen, vragen stellen.
En als je dan een vraag stelt aan zo’n complot-psychoot, verwijst ie je direct door naar ‘het internet’ of hij loopt boos weg omdat je ‘vervelend’ bent.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_195269296
- Nee -

[ Bericht 48% gewijzigd door Tijger_m op 26-09-2020 23:17:24 ]
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:44:53 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_195269304
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_195276836
Verdonschot _O_

https://revu.nl/artikel/3(...)JdZtY-Rva2wERKztp__Q

quote:
‘Je blijft roepen dat je alleen maar vragen stelt, wat ten onrechte interesse in de antwoorden suggereert’

Open brief van columnist Leon Verdonschot aan - jawel - Willem Engel van Viruswaarheid.

De laatste jaren heb ik me vaak afgevraagd: wat voor type mensen is dat, het type dat ambulancebroeders belemmert in hun werk, dat ze uitscheldt en zelfs bedreigt?

Eindelijk heb ik het antwoord. Het type: geschifte dansleraar met messiascomplex.

In de week waarin het land zich schrap zet voor een tweede golf, waarin we alvast onze handen kunnen invetten om ze dadelijk, bij gebrek aan structurele beloning voor die sector, weer stuk te klappen voor de zorg, is er n man die doelbewust probeert zijn paranode wereldbeeld, waarin extreemrechtse QAnon-echo’s, flarden FVD-opportunisme en anti-vaccinatiewaanzin strijden om voorrang op de rede en wetenschap, in de spaken te laten rijden van de preventie.

Het was de week waarin jij een stel nuttige idioten naar voren schoof, verzameld in een debiel van een hashtag: #ikdoenietmeermee. Veel van de opgetrommelde rappers en dj’s verlieten al snel het Engeliaanse gesticht weer stiekem via de nooduitgang, een 21-jarig meisje mocht de publieke klappen opvangen. Misleid en ideologisch misbruikt door een sekteleider, die altijd maar blijft roepen dat hij alleen maar vragen stelt, wat ten onrechte interesse in de antwoorden suggereert. Toen een verslaggever van Powned de door jou tot krankzinnigheid be-influencete influencer ook alleen maar wat vragen wilde stellen, kreeg hij een berichtje van je. ‘Niet meer doen, dit is een officile waarschuwing.’

Niet meer doen – of wat dan? Ga je dan verslaggevers in elkaar dansen? Je hijgerige advocaat op ze afsturen? Die term ‘officieel’ ook; de ingebeelde importantie spat ervan af. Officieel, want namens het Ministerie van Waanzin?

Sowieso is je taalgebruik illustratief voor wat gewoonweg de ploertigheid van je persoonlijkheid lijkt te zijn. Je gaf je achterban ‘even een doe-opdracht tussendoor’: je vermeldde het telefoonnummer van een woonzorgcentrum in Goirle, dat na corona-besmettingen een paar dagen dichtging. En dat mag niet, want corona is een leugen, want Bill Gates, et cetera. Je volgelingen hielden zich aan hun opdracht: ze belden en mailden naar het verzorgingstehuis, en scholden de medewerkers verrot, bedreigden ze en wensten ze dood.

Ik probeerde me dat voor te stellen: een medewerker van een zorgcentrum, ooit voor dit vak gekozen om andere mensen te helpen, die nietsvermoedend de telefoon opneemt, en dan krijgt te horen dat ze dood moet. Van iemand die daartoe werd opgehitst door een engnek, die natuurlijk zijn handen in onschuld kan wassen, want dat was niet letterlijk zijn doe-opdracht.

Er is de komende tijd zoveel werk te verrichten, zoveel zelfdiscipline te betrachten, er zijn zoveel offers te brengen door zieken, werknemers, ondernemers, zelfstandigen. Zoals er ook kritische kanttekeningen zijn te plaatsen bij onderdelen van het kabinetsbeleid – en dat gebeurt dan ook, door parlementarirs, door onderzoeksjournalisten, door programma’s als Zondag met Lubach. En het is allemaal al lastig genoeg om dat met z’n allen te volbrengen znder dat daar een volksmenner met een gevaarlijke, antidemocratische agenda doorheen staat te saboteren, te manipuleren en op te ruien.

Volgens onderzoek leidt dansen tot verbinding en een gelukzalig gevoel. Dat zijn de enige wetenschappelijke conclusies waar jij me ooit aan hebt doen twijfelen.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 23:43:02 #112
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195277440
quote:
Ministerie van Waanzin. Die houden we erin :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195280358
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
Er is de komende tijd zoveel werk te verrichten, zoveel zelfdiscipline te betrachten, er zijn zoveel offers te brengen door zieken, werknemers, ondernemers, zelfstandigen. Zoals er ook kritische kanttekeningen zijn te plaatsen bij onderdelen van het kabinetsbeleid – en dat gebeurt dan ook, door parlementarirs, door onderzoeksjournalisten, door programma’s als Zondag met Lubach. En het is allemaal al lastig genoeg om dat met z’n allen te volbrengen znder dat daar een volksmenner met een gevaarlijke, antidemocratische agenda doorheen staat te saboteren, te manipuleren en op te ruien.
Dit vat het wel goed samen. Nu maar hopen dat die Engel een voldoende had voor begrijpend lezen.
pi_195288563
Zijn er al beelden van een eenzame Engel juichend op de Coolsingel? Want volgens mij heeft niemand, godzijdank, gehoor gegeven aan de oproep.
pi_195376009
Vandaag verschijnen er opeens bizarre filmpjes online van mensen die in scne zetten dat ze het Corona-informatienummer van het RIVM bellen en dan de “RIVM-medewerker” vreemde uitspraken in de mond leggen. Is dit soms een nieuwe “doe opdracht”? 8)7


Deze is helemaal te bizar voor woorden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196347577
Hebben ze afgekeken van linkse activisten en media.
pi_196347640
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Vind het heel goed dat hier aandacht aan gegeven wordt.
Alleen wanneer ze in een slecht licht geplaatst kunnen worden zeker? Waarom suggereer je maatschappelijk betrokken te zijn wanneer je dit alsmaar eenzijdig bekijkt?
Rare eigenschap.
pi_196432405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 00:34 schreef 111210 het volgende:
Ben oprecht wel benieuwd als bv die fuhrer van viruswaarheid zelf corona krijgt, en dan wel een erge variant. Hoe zou die dan reageren?
Ik heb liever dat iemand in zijn omgeving op de ic beland. Hij wil toch aandacht nou dat kan hij dan krijgen. Gewoon onafgebroken achteraan blijven lopen met de vraag of het nog steeds niets vorstelt. Helaas rollen die vrisgekkies er zonder noemenswaardige problemen doorheen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')