Te druk bestaat niet. In een week zit 168 uur, een date kost je slechts 2-3 uurtjes. En anders een week later of twee weken later. Maar wekenlang geen tijd voor een date, dat geloof ik niet. Zeker niet als je elkaar via een datingapp hebt ontmoet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:15 schreef whatsapper123 het volgende:
Hoi,
... ik heb haar voor een date gevraagd maar ze gaf aan dat ze het druk heeft met werk nog 1 week en dat we daarna kunnen kijken.
Op zich logisch. Ben zelf niet zo van het bellen/appen, dus ik check ook altijd mijn berichtjes aan het einde van de dag. Tussendoor antwoord ik alleen functionele berichten. Dat zegt dus nog niets over eventuele interesse.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:44 schreef whatsapper123 het volgende:
ja ongeveer dezelfde dag 2:30 is de volgende daganyway ik weet dus nooit waar ik het over moet hebben met whatsapp, werk, weekend vrije tijd hobby's haar/mijn rijkunsten allemaal al gehad.
Dat is een mooie termijn om iemand in real life te ontmoeten. Zeker niet te vroeg. Voorkom in elk geval dat je maandenlang alleen via WhatsApp praat. Zonde van je tijd zonder dat je weet of het ergens toe leidt. Vraag haar of je voor haar kan koken, scheelt haar ook nog tijd en moeite.quote:
Ken je haar leven, ken je haar agenda? Te druk kan ook betekenen dat ze gewoon even momenteel wegens drukte geen zin heeft om te daten maar haar vrije tijd aan zichzelf besteed of bestaande vrienden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:16 schreef LaatsteAvondmaal het volgende:
[..]
Te druk bestaat niet. In een week zit 168 uur, een date kost je slechts 2-3 uurtjes. En anders een week later of twee weken later. Maar wekenlang geen tijd voor een date, dat geloof ik niet. Zeker niet als je elkaar via een datingapp hebt ontmoet.
[..]
Op zich logisch. Ben zelf niet zo van het bellen/appen, dus ik check ook altijd mijn berichtjes aan het einde van de dag. Tussendoor antwoord ik alleen functionele berichten. Dat zegt dus nog niets over eventuele interesse.
[..]
Als ik haar persoonlijk had gekend, had ik Whatsapper123 kunnen voorzien van een persoonlijk advies. Dat is niet zo, dus ik moet mij beperken tot mijn intuïtie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:20 schreef Ffokjs1328 het volgende:
[..]
Ken je haar leven, ken je haar agenda? Te druk kan ook betekenen dat ze gewoon even momenteel wegens drukte geen zin heeft om te daten maar haar vrije tijd aan zichzelf besteed of bestaande vrienden.
Zeg zo vaak tegen mensen dat ik druk ben maar gewoon ff geen zin heb om af te spreken ook al heb ik dan zondag vrij of whatever, bijv. M’n ouders. Zegt verder niks over mijn gevoel naar heen toe.
Ik ben het ergens wel met je eens, maar ik mis een beetje het gegeven dat zij niet verplicht is om te antwoorden. 'Geen zin op het moment' is een valid reden en haar goed recht. En dat hoeft overigens helemaal niet te betekenen dat zij niet geïnteresseerd is. Let wel, ze hebben nog nooit IRL gedate. Dan ben je in mijn ogen ook helemaal nog niet aan elkaar gehecht en is het dus logisch dat ze hem nog niet op prioriteit 1 zet, toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 14:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet nee. Dat hele 'ik ben drukdrukdruk' is gewoon een beetje interessantdoenerij. Alsof je op die hele dag alleen midden in de nacht je telefoon 1x vast hebt en dat was het.
Nee, die heb je veel vaker vast. Het is niet dat ze geen tijd heeft. Het is dat TS geen prioriteit is voor haar. Als jij echt echt écht into iemand bent, maar dan écht, dan vind je wel 10 seconden ergens (alsjeblieft zeg) om te reageren, al is het maar als je naar het toilet gaat.
We moeten niet doen alsof je (niet jij, in het algemeen) niet meer dan 1x per dag 10 seconden beschikbaar hebt om even snel iets te reageren. Als je iemand echt echt ECHT leuk vindt, dan vind je die seconden echt wel.
Geen tijd vind ik echt een enorm slap excuus. Ja, je kunt het druk hebben, in een vergadering zitten van een paar uur, sure, maar we moeten niet doen alsof je op een dag van 24 uur, 1.440 minuten, 86.400 seconden, daar maar 1x per dag 'tijd hebt' om te reageren.
Dat is ook waarom TS dit topic heeft geopend. Dit topic is er niet omdat het van een leien dakje gaat, dit topic is er omdat TS een klein stemmetje in zijn hoofd heeft die hem zegt dat dit er niet zo heel erg goed uit ziet, en hij komt hier om zich aan strohalmen vast te klampen, om te zoeken naar andere redenen.
Dat is niet raar, dat gebeurd heel vaak, of het nou IRL of op een forum is, en is volkomen menselijk.
Nou, dat is natuurlijk 100% waar, zij is hem helemaal niets verplicht. Dat is ook waar de schoen wringt, want TS wil het liefste continue met haar appen, en zij reageert eigenlijk maar sporadisch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:23 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben het ergens wel met je eens, maar ik mis een beetje het gegeven dat zij niet verplicht is om te antwoorden. 'Geen zin op het moment' is een valid reden en haar goed recht. En dat hoeft overigens helemaal niet te betekenen dat zij niet geïnteresseerd is. Let wel, ze hebben nog nooit IRL gedate. Dan ben je in mijn ogen ook helemaal nog niet aan elkaar gehecht en is het dus logisch dat ze hem nog niet op prioriteit 1 zet, toch?
Soms wil je in die fase gewoon nog even je eigen ding doen en dan antwoord je bijv. in de avond.
Pas als je echt (serieus) date, mag je wel verwachten dat iemand je binnen een redelijke termijn een bericht terugstuurt ja.
Zeker met je eens. Maar dat er een discrepantie bestaat tussen TS zijn appbehoefte en die van haar hoeft vooralsnog niet te betekenen dat ze niet geïnteresseerd is. ik denk dat TS haar eerst eens in het echt moet gaan ontmoeten. En als ze dan daarna nog steeds zo weinig appt, dan kan je die conclusie van 'niet geïnteresseerd' wat sneller trekken denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk 100% waar, zij is hem helemaal niets verplicht. Dat is ook waar de schoen wringt, want TS wil het liefste continue met haar appen, en zij reageert eigenlijk maar sporadisch.
Zij hoeft hem ook niet op prio 1 te zetten. Maar, ik blijf erbij, dat als zij TS zo interessant gevonden had als TS haar interessant vindt, zij echt wel vaker had gereageerd dan wat ze nu doet. Of die interesse dan gebaseerd is op iets 'echts' of niet in het midden gelaten, maar als bij haar de interesse geweest was, had ze vaker gereageerd dan ze nu doet.
Dat is ook waar het scheef gaat, want TS wil veel te graag, en van alle dingen waar die meid mee bezig kan zijn, staat TS ergens onderaan het lijstje. TS heeft daar moeite mee, daarom is dit topic er ook.
Ik gok dat je vooral moet oppassen wat er eventueel is stuk te maken door EN te claimerig te zijn EN overal iets achter te zoeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:15 schreef whatsapper123 het volgende:
Hoi,
Ik heb een vraag. Ik praat met een meisje en als ik iets zeg, antwoordt ze altijd. Het enige is dat wanneer ik iets stuur, ze soms direct antwoordt, maar soms uren later en soms midden in de nacht. (Net voordat ze naar bed gaat, denk ik, aangezien haar laatste online hetzelfde moment is als haar antwoord aan mij) tijd tussen mijn bericht en haar antwoord is ze een paar keer online op whatsapp.
Dus is ze niet geïnteresseerd of weet ze gewoon niet wat ze moet zeggen. In het begin zei ze dat ze niet echt weet hoe ze met jongens moet praten via WhatsApp.
ik heb haar voor een date gevraagd maar ze gaf aan dat ze het druk heeft met werk nog 1 week en dat we daarna kunnen kijken.
Ik ben niet erg claimerig het viel me gewoon op. Ik ga tegen haar niet zeggen dat ze online is en waarom ze dan niet reageert. Ik vind het alleen vreemd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik gok dat je vooral moet oppassen wat er eventueel is stuk te maken door EN te claimerig te zijn EN overal iets achter te zoeken.
Als dat onderdeel van je normale persoonlijkheid is, dan zou ik daar eens wat aan gaan werken als ik jou was.
Goh, zo snel zou ik deze dicussie niet trekken. Al is het ontwijken van een date wel niet zo positief, dit was bij mij niet het gevalquote:
Nouja ontwijken wil ik niet zeggen tuurlijk ze kan nu niet meer als je het drukt hebt met werk. Ze gaf aan dat ze na een week wel kan kijken om op een date te gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Goh, zo snel zou ik deze dicussie niet trekken. Al is het ontwijken van een date wel niet zo positief, dit was bij mij niet het geval
Laat het rusten... vrouwen houden vaak niet van afhankelijke en claimerige mannenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:38 schreef whatsapper123 het volgende:
[..]
Nouja ontwijken wil ik niet zeggen tuurlijk ze kan nu niet meer als je het drukt hebt met werk. Ze gaf aan dat ze na een week wel kan kijken om op een date te gaan.
Ik hoop voor TS dat ik ongelijk heb.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Goh, zo snel zou ik deze dicussie niet trekken. Al is het ontwijken van een date wel niet zo positief, dit was bij mij niet het geval
Je hebt een claimerige gedachtegang, heb ik ook gehad zonder dat te uitenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:28 schreef whatsapper123 het volgende:
[..]
Ik ben niet erg claimerig het viel me gewoon op. Ik ga tegen haar niet zeggen dat ze online is en waarom ze dan niet reageert. Ik vind het alleen vreemd.
Niks vreemds aan, ze is gewoon niet geinteresseerd. Zo af en toe opent ze je berichtjes, als ze er zin in heeft of misschien doet ze wel alleen beleefd. Want ze weet dat over het algemeen verwacht wordt dat als je berichtjes leest je ze ook beantwoord. Daarom leest ze ze pas als ze zin heeft om te reageren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:28 schreef whatsapper123 het volgende:
[..]
Ik ben niet erg claimerig het viel me gewoon op. Ik ga tegen haar niet zeggen dat ze online is en waarom ze dan niet reageert. Ik vind het alleen vreemd.
Wat een onzin om dat zo stellig te zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:23 schreef Granqvist het volgende:
[..]
ze is gewoon niet geinteresseerd.
Mogelijk zit ze wat minder met haar neus op whatsapp en vind ze het normaal om haar telefoon niet iedere paar minuten te checken. Mensen hebben een verschillende houding daarin.quote:
Dat is zeer kort door de bocht. Sommige mensen zitten gewoon niet zoveel op whatsapp. Voor sommigen lastig voor te stellen. Maar niet iedereen is aan zijn telefoon vastgegroeid.quote:
Tja, laten we afwachten of die date er komt, vanuit haar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is zeer kort door de bocht. Sommige mensen zitten gewoon niet zoveel op whatsapp. Voor sommigen lastig voor te stellen. Maar niet iedereen is aan zijn telefoon vastgegroeid.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:29 schreef Ffokjs1328 het volgende:
[..]
Wat een onzin om dat zo stellig te zeggen
Klopt. Maar als je iemand leuk vind app je wel vaker. Of reageer je wat sneller. Doe je in ieder geval iets om het contact warm te houden. Deze dame is gewoon niet geïnteresseerd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is zeer kort door de bocht. Sommige mensen zitten gewoon niet zoveel op whatsapp. Voor sommigen lastig voor te stellen. Maar niet iedereen is aan zijn telefoon vastgegroeid.
Je zal versteld staan hoe verschillend mensen daarin zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:16 schreef Granqvist het volgende:
Klopt. Maar als je iemand leuk vind app je wel vaker. Of reageer je wat sneller. Doe je in ieder geval iets om het contact warm te houden. Deze dame is gewoon niet geïnteresseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |