Wespen valt mee hier, maar die muggen vinden me blijkbaar heerlijk....quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja is zwaar klote. Overdag de geel zwarte rakkers en op de avond deze klote beesten.
Niet alleen de muggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wespen valt mee hier, maar die muggen vinden me blijkbaar heerlijk....
Haha pas maar op anders kom ik je steken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Door wie wordt jij gestoken bofkont.....*ik wil ook*
Zou tijd wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha pas maar op anders kom ik je steken.
Vandaag bij toeval zo'n ijsje met dropstokje geprobeerdquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag bij toeval zo'n ijsje met dropstokje geprobeerdWat een tegenvaller zeg
Exact die ja!quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:07 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik van de week ijs ging halen kon ik ook deze halen. Ik twijfelde heel erg. Want als ik het niet lekker zou vinden dan moest ik het kwijt zien te raken. En drop + ijs...een combi die ik niet zo heel positief zie.
Omdat het ijsschap al was geplunderd maar voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dat had je waarschijnlijk in het ander topic al gezien.
De mango dream ijs is echt heerlijk, net alsof je mango dream sap zelf drinkt.
Sowieso met dit weer is slushachtigijs wel lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Exact die ja!Had ze gepakt omdat citroensmaak...ijsje zelf is wel lekker maar zo'n bevroren dropstaaf is niks
![]()
En die solero's heb ik ook één gehad vandaagMaar die had ik al in de vriezer liggen. Die zijn wel lekker
![]()
Die mango dingen moet ik ook eens proberen danheb wel ooit pak drinken van coolbest...altijd goed.
Toch welquote:Op zondag 16 augustus 2020 00:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog nooit een verse watermeloen gegeten zeker![]()
Echt? Ik vind ze wel echt lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag bij toeval zo'n ijsje met dropstokje geprobeerdWat een tegenvaller zeg
Haha, ik heb dat met Galiameloen. Dat at ik als er geen watermeloen was. Helaas kreeg ik in de loop der jaren een jeukerige keel als ik Galiameloen atquote:Op zondag 16 augustus 2020 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Toch welIk kan het wel eten. Maar vind er niks aan. Liever andere meloenen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |