abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:08:35 #226
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194639299
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:06 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

De frituurkeuken natuurlijk
Garnalen met een beslagje en dan frituren is heerlijk. Helaas ook duur. Dus toch maar bitterballen dan *O*
Gelieve verwijderen
pi_194639300
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:06 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

De frituurkeuken natuurlijk
Oh, ik dacht wat uitdagends... maar de frituurkeuken kan natuurlijk ook.
pi_194641978
Mogguh c_/
  donderdag 20 augustus 2020 @ 09:16:06 #229
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_194642449
quote:
17s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh c_/
Mogguh c_/
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_194647917
:W
  Leukste jonkie 2022 donderdag 20 augustus 2020 @ 16:43:50 #232
213457 engine
pi_194649386
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_194649441
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_194649617
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 16:43 schreef engine het volgende:

[..]

Hoi :W
[..]

Mafketels :')
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Stomme mensen
Als je goed kijkt zie je dat er ook wat 'oudere' mensen zijn die te keer gaan. Man man man.

Als kind werd je altijd geleerd dat als er ergens politie is dat je niet moet gaan staan kijken maar weg moet lopen voordat het uit de hand loopt. Je wilt er namelijk niet in betrokken raken.
pi_194649656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 16:54 schreef stokj het volgende:

[..]

[..]

Als je goed kijkt zie je dat er ook wat 'oudere' mensen zijn die te keer gaan. Man man man.

Als kind werd je altijd geleerd dat als er ergens politie is dat je niet moet gaan staan kijken maar weg moet lopen voordat het uit de hand loopt. Je wilt er namelijk niet in betrokken raken.
Jong en oud :Y
Mensen draaien ook gewoon helemaal door, gewoon luisteren als ze je iets vragen en niet er tegen in gaan.. Want als ze aangeraakt worden dan is het miepen etc :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_194650168
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Jong en oud :Y
Mensen draaien ook gewoon helemaal door, gewoon luisteren als ze je iets vragen en niet er tegen in gaan.. Want als ze aangeraakt worden dan is het miepen etc :D
Ja precies dat laatste wat je zegt. Dan gaat iedereen piepen en miepen dat ze een klap hebben gekregen.

Hoe is het met Stokbrood? :P
pi_194650180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:25 schreef stokj het volgende:

[..]

Ja precies dat laatste wat je zegt. Dan gaat iedereen piepen en miepen dat ze een klap hebben gekregen.

Hoe is het met Stokbrood? :P
Goed denk ik :P
Hoe is met jou?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_194650408
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Goed denk ik :P
Hoe is met jou?
Haha,

Ja gaat wel. Vandaag beetje gaan fietsen en al. Vanochtend dossiers doorgenomen etc.

Heb je nog gejuicht over iets?
pi_194650422
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:43 schreef stokj het volgende:

[..]

Haha,

Ja gaat wel. Vandaag beetje gaan fietsen en al. Vanochtend dossiers doorgenomen etc.

Heb je nog gejuicht over iets?
Was wel lekker op de fiets?
Wat voor dossiers en was het veel werk? Nee niet gejuicht over iets
Jij wel ? :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_194650480
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Was wel lekker op de fiets?
Wat voor dossiers en was het veel werk? Nee niet gejuicht over iets
Jij wel ? :D
Jazeker, Vroeger kon ik makkelijk in de 5e versnelling (van de 6) fietsen. Nadat ik een keer op mijn knie was gevallen is de 5e versnelling nog te zwaar maar sinds deze zomer is het mij gelukt om, als het niet hard waait, de 5e versnelling te gebruiken. Als het waait dan merk ik dat het me te veel kracht met de knie kost om af te zetten, dan zag ik het op een lagere versnelling. Maar ben er best trots op dat het goed ging.

Dit keer dossiers over sociale zaken en beveiliging (rondom ICT). Was gelukkig te doen. Wel hoofdpijn gekregen na afloop. Denk dat ik toch iets te geconcentreerd heb gewerkt.
pi_194650532
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:48 schreef stokj het volgende:

[..]

Jazeker, Vroeger kon ik makkelijk in de 5e versnelling (van de 6) fietsen. Nadat ik een keer op mijn knie was gevallen is de 5e versnelling nog te zwaar maar sinds deze zomer is het mij gelukt om, als het niet hard waait, de 5e versnelling te gebruiken. Als het waait dan merk ik dat het me te veel kracht met de knie kost om af te zetten, dan zag ik het op een lagere versnelling. Maar ben er best trots op dat het goed ging.

Dit keer dossiers over sociale zaken en beveiliging (rondom ICT). Was gelukkig te doen. Wel hoofdpijn gekregen na afloop. Denk dat ik toch iets te geconcentreerd heb gewerkt.
Oh ben dan wel raar gevallen op je knie, dat er nu nog last van hebt als je kracht moet zetten
Ik heb hem meestal op de 4e staan

Dat is minder heb al een glas water gedronken?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_194650580
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Oh ben dan wel raar gevallen op je knie, dat er nu nog last van hebt als je kracht moet zetten
Ik heb hem meestal op de 4e staan

Dat is minder heb al een glas water gedronken?
Ongeveer 3 jaar geleden viel ik op de knie. Sindsdien als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en al dan doet mijn hamstring pijn en dan gaat dat door in de knie. Maar gelukkig met veel oefeningen etc is het stukken minder. Maar toevallig met het fietsen deze zomer merkte ik het wel dat ik niet al te veel moet gaan forceren.

Ik ben de hele dag al aan de water maar het helpt niet echt tot nu toe. Misschien als ik zo meteen ook wat 'vettigs' eet. Las dat dat ook kan helpen.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 20 augustus 2020 @ 17:55:15 #243
186611 Haags
pi_194650582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:55 schreef stokj het volgende:

[..]

Ongeveer 3 jaar geleden viel ik op de knie. Sindsdien als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en al dan doet mijn hamstring pijn en dan gaat dat door in de knie. Maar gelukkig met veel oefeningen etc is het stukken minder. Maar toevallig met het fietsen deze zomer merkte ik het wel dat ik niet al te veel moet gaan forceren.

Ik ben de hele dag al aan de water maar het helpt niet echt tot nu toe. Misschien als ik zo meteen ook wat 'vettigs' eet. Las dat dat ook kan helpen.
STOKVIS
Zonder wrijving geen glans
pi_194650613
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:55 schreef stokj het volgende:

[..]

Ongeveer 3 jaar geleden viel ik op de knie. Sindsdien als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en al dan doet mijn hamstring pijn en dan gaat dat door in de knie. Maar gelukkig met veel oefeningen etc is het stukken minder. Maar toevallig met het fietsen deze zomer merkte ik het wel dat ik niet al te veel moet gaan forceren.

Ik ben de hele dag al aan de water maar het helpt niet echt tot nu toe. Misschien als ik zo meteen ook wat 'vettigs' eet. Las dat dat ook kan helpen.
Gelukkig dat minder is geworden, maar blijft wel vervelend als je pijnt krijgt door te fietsen en met hardlopen..
Hhmm hopen dat dat idd gaat helpen anders paracetamol
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_194650684
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:55 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

STOKVIS
JUSTUS!
pi_194650718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Gelukkig dat minder is geworden, maar blijft wel vervelend als je pijnt krijgt door te fietsen en met hardlopen..
Hhmm hopen dat dat idd gaat helpen anders paracetamol
Ja, sindsdien ben ik ook wat meer op mezelf gaan letten. Want toen ik viel dacht ik van 'oh trekt wel weg'. Maar het bleef zeurderig aanhouden. Dan realiseer je je dat je geen 18 meer bent :P

Ja, denk dat ik het zo ga innemen.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 20 augustus 2020 @ 18:03:57 #247
186611 Haags
pi_194650745
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:01 schreef stokj het volgende:

[..]

JUSTUS!
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_194650807
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:02 schreef stokj het volgende:

[..]

Ja, sindsdien ben ik ook wat meer op mezelf gaan letten. Want toen ik viel dacht ik van 'oh trekt wel weg'. Maar het bleef zeurderig aanhouden. Dan realiseer je je dat je geen 18 meer bent :P

Ja, denk dat ik het zo ga innemen.
Haha, ja herken het wel hoor.. Dat je denkt dat meer kan maar is helaas niet zo.. :P
En misschien even lekker relaxen
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_194651210
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:03 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

_O-
Just In Case :P
pi_194651222
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Haha, ja herken het wel hoor.. Dat je denkt dat meer kan maar is helaas niet zo.. :P
En misschien even lekker relaxen
Haha en zo oud ben ik ook nog weer niet :P

Ik zal straks kijken of dat lukt. Ik denk dat ik gewoon even niks moet doen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')